Špička mezi italskými stroji - MV Agusta.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - První dojmy? Velký respekt při zvuku jako automobily Ferrari. Nádherný sound, který byl těžce návykový... Podvozek trochu tvrdý, uskákaný (na našich cestách!), řízení choulostivé, potřebovalo tlumič! Jinak tříválec parádní, quickshift řazení snový!!!
Motorku bych doporučil pro - Motorka se hodí pro stejného blázna, jako jsem já! :)
Doplňky na motorce - Parádní trojvýfuk! Super zvuk!
Recenze
MV Agustu jsem si vybral kvůli 3-válcovému motoru, jako měl můj dřívější Triple 1050. Také kvůli dealerovi Ducati/Agusta v Děčíně, který do mě neustále sypal své reálné argumenty... A nakonec kvůli částečnému akcionáři, který však mezitím ukončil spolupráci - Mercedes-Benz, u kterého pracuji...
Připadá mi dostatečně neznámá a zvláštní, není k vidění na každém rohu, je to záhadná italská značka, která není okoukaná. Podle mě patří ke špičce. I když firma nemá takové PR jako H-D, nebo Ducati a ostatní. Chtěl jsem po britech zkusit jižního aristokrata...
Výsledek je slušný. není tak výkoná jako Triumph. S ovladatelností je to trochu paličák, brit byl tolerantnější, Agusta neodpouští, ale jinak je srovnatelná.
Vyzkoušel jsem si Hořické zatáčky a tam to bylo skutečně něco! Takže dobrá asfaltka, správný náklon a pěkně makat na přenášení váhy. A svět je najednou hezčí! :)
Parádní, tak ať se daří ji krotit, tak jak potřebuješ
Pěkná
Moc pěkná. Ať slouží co nejlépe a užívej si hodně adrenalinových kilometrů..
Pekna, chvalim lauf a motocorse tlumic.. uz mam v hlave novy RRo