renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 N (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník horcicka.o
Vloženo 19.8.2017
Aktualizováno 7.6.2018
Zobrazeno 1 079x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Extrémní stroj, síla na rozdávání, nadčasový agresivní vzhled.

První dojmy - Po prvním svezení na této motorce jsem věděl, že je to přesně ta, kterou jsem hledal. Při troše rozumného zacházení se s ní dá jet absolutně pohodově, pokud je to ale zapotřebí, vezme se za plyn, neskutečná síla 150 kobylek se probere k životu a i s motorkou jezdce doslova vystřelí dopředu.

Motorku bych doporučil pro - Neumím říct, pro koho je nejvhodnější, ale spíš bych řekl, pro koho nejvhodnější není. Myslím si, že absolutní začátečníci s touto motorkou sice jezdit mohou, podle mého názoru je to ale zbytečný risk. 150 koňový motor má opravdu skokový nástup a podle mého názoru je lepší se nejprve vyjezdit na něčem klidnějším.

Doplňky na motorce - Lámací páčky, padací protektory, rolny na zadní kyvce, laděný výfuk Leo Vince, malé blinkry, držák SPZ

Recenze

Během svého ježdění na motorkách jsem od úplných začátků na jednorychlostní babetě a následně simpsonu po prarodičích postupně sedlal Suzuki GS500 jako první větší motorku, kterou následně po několika letech vystřídala Yamaha FZ6N. Tuhle motorku jsem si vybíral hlavně kvůli jejímu vzhledu a jízdním vlastnostem a v podstatě jsem měl jasno, že se bude jednat o mou první skutečně "velkou" motorku. Po dvou sezónách ježdění jsem však byl obohacen o něco, čemu se říká batůžek, kdy ve dvou už FZ6 přestává být tak dynamickou motorkou, za jakou si jí v jednom člověku snadno osvojíte
Proto jsem se začal poohlížet po něčem z řad litrových motorek a měl jsem celkem přesné požadavky - japonec, naháč, slušná ovladatelnost a musí se mi líbit
Potom, co jsem chvíli brouzdal po možnostech, jsem narazil na Yamahu FZ1N. Na první pohled jsem se zamiloval, proto jsem vyhledal první možnost svezení a bylo jasno, že tuhle motorku prostě musím mít.
Po projetí několika inzerátů se mi podařilo narazit na tuhle krásku se slušným nájezdem, brutálním laděným výfukem (ten zvuk i s homologační vložkou je opravdu hodně rušivým, ale krásně rušivým elementem) a v pro mne ideální černé barvě.
V době psaní těchto řádků mám s motorkou odježděných teprve několik první stovek kilometrů, pokusím se ale popsat, co jsem doposud odpozoroval.
Pocitově se mi zdá motorka i přes svou hmotnost zdánlivě lépe ovladatelnější, než předchozí FZ6. Vedení do zatáček je hodně přesné a až překvapivě snadné.
Do cca. 5000-6000 otáček má motor podobný charakter, jako má FZ6, tedy pozvolný zátah s ne příliš agresivním projevem. To co ale nastane ve spektru otáček o něco dále se snad ani takhle od PC nedá popsat. Postupně jsem zažíval pocity od nutkání smát se, přes stupňující se strach až po já se těch řídítek snad neudržím...
Na jízdu ve dvou to chce určitě zvážit úpravu sedla spolujezdce, teda alespoň pro ty, kteří nemají trpělivost při každém brždění držet jeho celou váhu na zádech.
Pro cestování si myslím motorka použitelná je jedině za předpokladu pořízení cestovních kufrů, jelikož úložného prostoru tady najdete opravdu pramálo

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ondra91
Ondra91 napsal 03.09.17 v 20:17 10b.

Pěkná mašina

PYTEL1
PYTEL1 napsal 03.09.17 v 16:59 10b.

TF88
TF88 napsal 29.08.17 v 10:54 10b.

suprová mašina

3setam
3setam napsal 22.08.17 v 22:16 10b.

Pekna fz1, dalsi do party v Krci

Více komentářů



TOPlist