po 80mth výměna pístu. Ovalita válce 0,01mm (bez opotřebení povrchu, zřejmě již z výroby!). Píst opotřeben z 71,925mm na 71,9mm. Oproti motoru 2016 podstatně méně opotřeben (2016 po stejných mth 0,08mm opotřebení pístu), podstatně méně karbonu, vše funkční a bez poškození. Namontován píst B 71,935 (vůle ve válci 0,065..OK). Rovnou jsem vyměnil vedení ke vstřikovačů za plastové, v tom hliníkovém vaří benzin.
Jelikož mi praskala nádobka na olej a její výměna je pěkná vyfikundace, nechal jsem to až na výměnu pístu. I tak jsem se u toho pěkně vyvstekal!!!….spooooustu kabelů, lanek, čidel, konektorů...zasraných od oleje, obalené pískem a hlínou!!!...a táák málo místa!!! Ble..vyblejt se :)….odvzdušnění olejového čerpadla (už se jich pár zadřelo!)
Dále malá generálka běžného spotřebáku. PDS kloub, řetězovka, vodítka, svíčka...atd.Chytla na první otočení.
Vlastník | Kony | |
---|---|---|
Vloženo | 11.8.2017 | |
Aktualizováno | 6.2.2018 | |
Zobrazeno | 1 803x |