Krásný a skvělý stroj se zátahem jako traktor a výkonem sporťáku. Dlouholetý splněný sen.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Po 6 letech na Sporsteru jsem si musel chvíli zvykat na velkou váhu a výkon. Zvyknul jsem si, ale úplně do ruky nepadla nikdy.
Recenze
Po Dyně jsem toužil vlastně od malička. Finance však dovolili jen Sporster. Ten byl ale po 6 letech už malý. Tak šel do světa a já se poohlížel jinde. A když jsem viděl tenhle skvost, věděl jsem, že musí být moje.
Jako první mě uchvátil ohromný motor s neskutečnou sílou a krouťákem. Upraveno bylo prakticky vše. Stavba proběhla v pražské firmě Pro Perform jako replika jednoho jejich závodního stroje. Jízdní pozice byla hodně dragsterová, ale mě vůbec nevadila a cítil jsem se za jízdy dobře. Bohužel váha přes 300kg byla znát a to hlavně při manipulaci na místě. Motor má sílu a zátah. A když se člověk chce svézt, taky si řekne o pořádnou porci benzínu. Spotřeba byla kolem 7 litrů na sto. Když se za to vzalo, tak i víc. Brzy žádná sláva, ale to se asi nedá ani úplně čekat. Pořídil jsem jí původně hlavně za účelem cestování po čechách a evropě, případně jízdě ve dvou. K cestování jsem se nedostal a při pár svezeních spolujezdců byli od všech stížnosti na tvrdé a nepohodlné sedlo.
A popravě mi motorka nikdy pořádně nesedla. Moc velká váha a moc silný motor na mě a mé ježdění. Za přesně 3 roky jsem najel pouze 3200km. A když mi konečně došlo, že to není nic pro mě, tak jsem jí prodal někomu, kdo jí vyžije. Každopádně je to dobrý stroj a bude mi chybět.
Někde jsem ji před léty viděl...Na výstavišti v Brně?Hrozně se mi tehdy líbil ten styl!
No, popravdě jsem v podobné situaci, kterou popisuješ ...
Není čas jezdit a v garáži krásná, stylová, těžká a výkonná motork a...
Tak hodně štěstí