renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda S-Wing 150 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zulu12
Vloženo 4.8.2017
Aktualizováno 4.8.2017
Zobrazeno 1 686x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Jedná se malý, velký skútr. Malý zdvihovým objemem, velký vzhledem. Zpracování je na hodně vysoké úrovni. Nikde nic nevrže, neskřípe, podvozek si nechá líbit opravdu hodně a v zatáčce i ve vysoké rychlosti drží krásně stopu.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda PCX 125: Protože S-Wingu nesahá ani po kotníky. Je to malý, kvalita nic moc.

První dojmy - Na první pohled mě zaujalo velmi kvalitní zpracování. To se projevilo i při následné zkušební jízdě. Všechno pěkně tuhé, bez nepříjemných zvuků. Zajímavá je palubní deska, která vypadá jako v autě. Při zapnutí zapalování se všechny ručičky efektně projedou k maximu a zase zpátky. Kromě tachometru je tam i otáčkoměr + 2x počítadlo denních km + průměrná spotřeba + celkové km.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo na to má hlavně papíry. Na tohle už nestačí řidičák na auto ...

Doplňky na motorce - Originál kufr honda

Recenze

S-winga jsem si vybral z toho důvodu, že jsem chtěl Hondu, vstřikování a něco víc než 125ccm. 150ccm se zdá být málo, ale můžu Vás ujistit, že zrychlení to má srovnatelné se starou karburátorovou Hondou Foresight 250. Oproti Foresightu chybí motoru trochu krouťák v kopcích a taky je s-wing méně pohodlný a taky méně vhodný pro jízdu se spolujezdcem na delší vzdálenosti. S-wing ale nabídne oproti foresightu lepší ovladatelnost a mrštnost. Za prvních 14 dní jsem na skútru najel asi 1500km. Na velkou motorku (CBR1100XX) jsem od té doby nesedl . Skútr mě neskutečně baví, má pro mě velkou užitnou hodnotu, je praktický, neřeším parkování, neřeším kolony, neřeším kam dám přilbu, bundu, peněženku, klíče...Velmi se mi líbí ovládání všeho jedním klíčem z jedné díry . Spínačka umožní zapnout zapalování, vypnout zapalování, zamknout řidítka, odemknout sedlo, otevřít dvířka k hrdlu palivové nádrže. To vše jedním klíčem, to je na nobelovku. Za zmínku stojí brzdy. Brzdí opravdu dobře. Je tam systém CBS, levá páka brzdí předek + zadek. Pravá páka pouze předek. Brzdám nemám co vytknout, možná jen, zvýšená hlučnost kotoučů lízajících brzdové desky při náklonu. To přisuzuji podvozku, který tak trochu má co dělat s hmotností skútra. Rám má tendenci se mírně kroutit, ale to už člověk musí letět fakt kudlu do zatáčky a ve velkém náklonu. Běžnou jízdu zvládá bez větších problémů.

Proč má s-wing otáčkoměr ?
Protože proto ! Osobně to vítám, mám rád přehled o tom, kolik točím, jestli motor zbytečně nepřetáčím, nebo jestli variátor změnil převod. Dá se z toho vyčíst hodně a je dobré ho tam mít.

Ukazatel průměrné spotřeby
S S-wingem se dá jet při rychlosti kolem 90km/h na delší trase kolem 2,5-2,6l/100km. Člověku trochu pomůže i výše zmíněný otáčkoměr. Při jízdě ve dvou (135kg) se spotřeba ustálila na 2,7l/100km. Když jsem dal motoru ve dvou za ušiskal, a vyskytly se i táhlá stoupání, tak se spotřeba vyšplhala na 2,9l/100km. Pro rýpaly jsem spotřebu měřil i dotankováním a sedí to na desetinu, takže počítač nelže, což je fajn a mohli by si vzít kluci z koncernu od Hondy příklad

Co se týká světel, tak svítí dobře, sice né tak jako foresight ale nestěžuju si. Nastavení světel je otázkou pár sekund šroubem, který je za každým světlem zvlášť. U s-winga svítí jedno světlo jako potkávací a druhé jako dálkové. Při zapnutí dálkového potkávací zhasne a naopak. Při zapnutí světelné houkačky ale potkávačka zůstane svítit, a to je až neuvěřitelné jak člověk najednou krásně vidí, ale kdo má ten čudl pořád držet že ? :-/

Do budoucna plánuju koupit vyšší plexi. Originál není špatný, ale neposkytuje mi takový komfort na jaký jsem byl zvyklý u foresightu s vysokým plexi. Kromě toho hrana plexi končí zrovna v mém výhledu , to je dost otravné. Člověk neví jestli se má koukat nad hranu nebo pod hranu...

Servisní interval na výměnu oleje je 4000km. Skútr si sám řekne o výměnu prostřednictvím kontrolky na přístrojovce, kterou mechoš ( to su já ) při každé výměně musí vynulovat

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kobra33
kobra33 napsal 07.08.17 v 19:25 10b.

Pěkný popis já mám Xmaxe 250 a jsem spokojený, dřív PCX 150... Tak ať spolehlivě jezdí.

pajapaja
pajapaja napsal 07.08.17 v 16:12

crhy 1
Nezbejvá než souhlasit-mám sh 150 se stejným motorem a nic lepšího si člověk kterej hledá všestranně vyvýžený vlastnosti nemůže přát,tak ať nám to jezdí--

crhy1
crhy1 napsal 07.08.17 v 12:09

2:pajapaja, když to bereš takto, tak je vlastně 8b špičkových
Sám si vozím zadel na SWT 400, ale prostě tento samohyb je skvělý, měl jsem jednou možnost se na 125ccm projet asi 60km a v dešti, jelo to parádně.
Prostě to patří právem do rodiny silver wingů.

Sharanista
Sharanista napsal 07.08.17 v 09:21 9b.

Hezký popis. Já ji mám ve 125 a jsem za ten rok co ji mám taky velmi spokojen. Je to fakt dobrá volba, pokud ji člověk pořídí v dobrém stavu... Tak hlavně ať slouží

Sharanista
Sharanista napsal 07.08.17 v 09:21

Více komentářů



TOPlist