Motorka o které jsem přemýšlel už dlouho, ale dostala se ke mě až teď.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Motor už znám z Deauville, je takový klidný tichý, nenápadný společník. Zbytek bylo pro mě překvapení. Motorka se mi líbila už v dobách kdy stála nová v motosalonech, bohužel nebyly kačky.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro důchodce a slimáky jako jsem já.
Doplňky na motorce - Motorka má hlavní stojan, držáky bočních kufrů, zásuvku na 12V, držák telefonu, nástavec plexiskla.
Dále má pancéřové brzdové hadice, progresivní pružiny, přední vidlice po GO, zadní tlumič po opravě u pana Procházky.
Recenze
Motorka je koupená jako nová v ČR. Dostal jsem k ní dva klíče, všechny manuály a servisku. Poslední majitel se jí snažil upravit na asfaltové ježdění. Nechal vyměnit pružiny za tvrdší, namontoval pancéřové brzdové hadice. Nakonec zjistil že motorka na to nemá dost koní a tak jí prodal. Motorka má teď dost tvrdý podvozek, na asfaltu dobrý, ale do lesa to nebude. Oproti XT to má vyšší sedlo, celá přední část je širší. V porovnání s XT je to víc do cestovna, v terénu bych si asi tolik netroufnul jako s XT které se vodí lehce jako jízdního kolo.
Naštěstí mi k tomu dal staré pružiny takže to můžu zkusit přes zimu dát zpátky.
Motor mi připadá oproti XT slabší. Je naladěný na klidné a tiché ježdění. Dá se s ním jet výborné kochací tempo, prostě nádhera.
Hliníkový kufr asi půjde dolů, na půdě bych měl mít jednu plotnu od Givi. Budu si tam půjčovat kufr z XT.
Myslel jsem si, že to zcela nahradí XT, že ho prodám a uvolním místo v garáži. Nebude to tak snadné. Tam kde pokulhává XT je lepší Transalp a tam kde pokulhává Transalp je lepší XT. XT se mi zdá lepší na polňačky, na děravé cesty to má dobrý podvozek a na blbnutí je super. Transalp bude výborný na výlety, dovolené a polykání kilometrů. Uvidíme až něco nájedu jaká bude spotřeba.
Ano je to bezva stroj, škoda že dnes nemá nástupce.
Dobrý stroj.