Motorka upravena do stavu, jak by měla být prodávána - s dovětkem "Adventure" ( neb KTM neprodává žádný opravdový adventure bike ).
První dojmy - Na jednoválec snesitelné vibrace, velice zábavný motor, který ihned reaguje a je připraven poslat na zadní kolo bez prodlevy to, co zrovna potřebujete.. 4500-omezovač táhne bez výrazné výkonové špičky.
Doplňky na motorce - Viz výše.
Recenze
Motocykl byl upraven za použití originálních 450RR a jiných dílů do podoby "rally-biku".
Nádrže mají celkový objem 33l (14l přední, 18l zadní), dvě palivové pumpy a dva plováky. Je možno jet jen na předek, nebo zadek.
Sedlo je vzadu širší, takže ani delší přesuny na silnici nejsou problém.
Stupačky jsou o 2cm nižší, širší a delší, aby se dalo jet neomezenou dobu ve stupačkách.
Zadní tlumič je Tractive rally s 300mm zdvihem.
Přední vidlice je CC 4860 s nastavením dakar a 300mm zdvihem. - Motorka je OPRAVDU vysoká.
Airbox je "rally replica" se velkým molitanovým filtrem na vrchu.
Potkavácí světlo 60mm hella projektor, dálkové LED Squadron PRO.
Škoda, že motorka nejde v podobném stavu koupit přímo od KTM a člověk je nucen si ji postavit...
Moc pekne
Kolik to takhle váží?
Nádhera
fakt parada amoj mokry sen
Boží - 10 b