Objektivně posoudit vzhled tohoto unikátního stroje je poměrně těžké. Někomu se líbí hned, jinému zas ne. Jisté je, že pozornost si zaslouží nejen svoji výjimečností z hlediska samotného zařazení motocyklu, ale i propracovanosti detailu.
První dojmy - Pro moji vyšší postavu (190 cm) je ergonomie stupačky – sedlo – řídítka velmi dobrá. Pohodlná pozice a prostorné sedlo přímo lákají k delším výletům. První, co mě překvapuje, je nekonvenčně řešené uchycení předního plexiskla, které se otáčí spolu s řídítky. Jen mi uniká praktický smysl: když jedu rychle, do zatáček se nakláním a plexi se vychýlí od směru jízdy jen minimálně; naopak, když hodně otáčím řídítky, většinou se otáčím na místě nebo jedu velmi pomale a tehdy plexi více méně nepotřebuji. Designově to ale nevypadá špatně a proti gustu… Myslím, že hlavní funkcí předního štítu je chránit řidiče před nepřízní počasí a to plexisklo u Multistrady splňuje celkem bezchybně. Menší postavy (cca do 185 cm3) musí „chrochtat blahem“ a ani já jsem si nestěžoval
Recenze
Pojďme jezdit, o tom ty motorky jsou. Mačkám startér a velký dvouválec do L rozehraje tu svou. Motorka se začne chvět a z dvojice tlumičů, které připomínají kanóny na sestřelování plechovkářů ze silnice, se ozve příjemné basové dunění. Lehce pootočím plynovou rukojetí, otáčkoměr vyletí nahoru a motorka krásně zařve.
Výjimečná motorka s osobností. Za mne krasavice neskutečná s nadčasovým designem a barvou sněženek. Super
Moto je super, ale bylo by lepší napsat svoje vlastní dojmy. Natáčencí plexi? Obslehnutá recenze a ještě starého modelu. Ale no tak!
Otáčecí plexi? Ne...to jen kolega nechtěl nic vymýšlet, tak čerpal z recenzí na netu... http://autofun.bles...aradka-na-cesty-167/
Jen se seknul o 10 let v modelové řadě.
Krásná
Ta zeleno-bílo-červená trikolora prostě UMÍ