Pohodlná, rychlá a úsporná motorka na cestování.
Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř
Výška jezdce: 197 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: důvod neuveden
KTM 1190 Adventure R: důvod neuveden
První dojmy - Dobrý podvozek - tuhý, nekroutí se, dobré brzdy, sportovně laděný motor, perfektně fungující ABS. Oproti původnímu Varaderu výrazně horší zátah odspodu.
Motorku bych doporučil pro - Je to motorka pro svižně jezdící jezdce vyšší postavy.
Doplňky na motorce - nosiče a kufry ZEGA 45 litrů od Touratechu, vyšší plexi s deflektorem od PUIG, laděný výfuk LEO Vince, padací rámy GIVI, držák navigace a navigace ZUMO 595, přepákování PRO LINK zvyšující o 30 MM zadek, duralový kryt motoru od SW Motech, přídavná světla GIVI, vyhřívané ručky Oxford, zásuvka 12 V v topcasu, přídavný blatník zadního kola od SW Motech, prodloužení předního blatníku
Recenze
CROSSTOURERA JSEM VYBRAL HLAVNĚ PROTO, ŽE NA NĚJ POVĚSÍM DVA PLNOHODNOTNÉ KUFRY, NEMUSÍ BÝT JEDEN KVŮLI VÝFUKU VYŘÍZNUTÝ A MIMO JINÉ TAKÉ KVŮLI CENĚ OPROTI GS. PO NAJETÍ 11 TISÍC KM UŽ BYCH SE ASI ROZHODOVAL JINAK. DÍKY CHYBĚJÍCÍMU ZÁTAHU ODSPODU A DALEKO ODSTUPŇOVANÝM KVALTŮM UŽ SI TAK NEUŽÍVÁM HORSKÉ UTAŽENÉ VLÁSENKY. DNES BY JASNÁ VOLBA BYLA ADVENTURA OD BMW.
PO NAJETÍ 30 TISÍC KILOMETRŮ JSEM SI NA LECOS, CO MI ZE ZAČÁTKU VADILO ZVYKL. CHYBÍ MI ALE STÁLE TEN ZÁTAH ODSPODU A VADÍ MI DLOUHÁ JEDNIČKA A DVOJKA . ŘAZENÍ PĚTKY A ŠESTKY JDE STÁLE ZTUHA A CO JSEM KONZULTOVAL S KOLEGY CROSSTOURERÁKY, TAK JE TO VLASTNOST, NE ZÁVADA. SPOTŘEBA SE USTÁLILA NA 5,9 l/100km, COŽ JE PĚKNÉ. MOTOCYKL JE SPOLEHLIVÝ, JEN JSEM MUSEL VYMĚNIT BATERII. JINAK JEN OLEJE A FILTRY A PNEUMATIKY. PŘI DLOUHÝCH CESTÁCH ZAČÍNÁM POCIŤOVAT DISKOMFORT, CO SE PRDELE TÝKÁ, TO SEDLO BY MOHLO BÝT LÉPE ŘEŠENÉ. DLUŽNO PODOTKNOUT, ŽE SEDÍM NA MOTORCE NAKŘIVO KVŮLI ÚRAZU Z MLÁDÍ A TO JE MOŽNÁ PŘÍČINA PROBLÉMU SE ZADELÍ. CROSSTOURERA BYCH KE KOUPI DOPORUČIL, OPROTI JINÝM ZNAČKÁM VYNIKÁ SPOLEHLIVOSTÍ A NÁKUPNÍ CENA JE PŘIJATELNÁ.
pěkná. Rozhodoval jsem se taky mezi gs a crossem,ale honda měla více síly
Kdyby jsi si koupil automat, tak jsi byl pohodlým jinde než GS a ještě by jsi před vracakem
nemusel myslet na to, že se Ti nechce podřazovat.
Ve svém okolí už neznám nikoho kdo by si koupil luxusní SUV a neměl automat.
V segmentu těchto motorek to je stejné.