Kdo neví o co jde, těžko pochopí. Rarita do muzea, ale i skvělá mašina na svezení.
Výška jezdce: 194 cm
První dojmy - Už jen ten pocit, že se mi ji podařilo sehnat a přitom finančně úplně nevykrvácet byl skvělý :-) Mám doma už CX500T a tak jsem věděl do čeho jdu. Přesto je to úplně jiná mašina se zátahem odspoda... Motorka váží 260kg a většina je předním kole. Přesto se řídí příjemně a kapotáž funguje i při vyšší rychlosti skvěle. Už CX500T byla jako první civilní motorka testována aerodynamickém tunelu a CX650T má tvary téměř stejné...
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro milovníky doby nedávno minulé, kteří nechtějí podlehnout komerci doby, chtějí sedlat raritu a jsou ochotni podstoupit útrapy vlastního servisu, tedy i studium informací a hledání kontaktů na stejně postižené jedince v rámci EU.
Recenze
Pro výběr motorky hovořilo, že se jedná o velkou raritu, ale opravdu velkou raritu. V EU je registrováno cca 40 kusů Z mého profilu je asi jasné, že nejsem příznivcem moderních "plastových" strojů plných elektroniky, i když koncepce této motorky je někde na hranici mezi klasickou a moderní elektronickou motorkou. Vzhledem k rokům, kdy byla na trhu, je to ale pořád ještě klasická motorka se svými klady i zápory. Jedná se o sportovně cestovní motorku, takže městský provoz ji opravdu nesvědčí. Za to v hornatém terénu plném zatáček si vychutnáte její dynamiku a vadit Vám moc nebude ani její váha. Zvuk dunícího dvouválce a jeho měnící se intenzita je skvělým zážitkem na nedělní odpoledne i delší výlet, protože se na motorce velmi pohodlně cestuje
Fakt čumím a tiše závidím.
Mazec!!!
Parádní kousek
Krásnej stroj. Moc velkej palec nahoru...