září 2017
Tak jsem zase trochu postoupil s renovací. Jde to pomalu kvůli času.
Právě jsem dokončil opravu předních tlumičů. Myslel jsem, že jsou úplně zničený.
Už při koupi jsem viděl a hlavně při jízdě cítil , že tlumiče jdou jen cca 5 cm stlačit a pak jdou natvrdo. Velký rány do rukou. Při vypouštění oleje jsem zjistil, že tlumiče jsou plný nějakýho černýho humusu a je tam toho skoro půl litru v každé!. Přitom origilál náplň má být 230ml v jedné. Tím se vysvětlil malý zdvih tlumičů. Koupil jsem nový gufera, olej a tlumiče budou makat jako nový. Zbývala povrchová úprava. Nechtěl jsem tlumiče leštit ale zachovat původní Japan satinovou úpravu. Barvožroutem jsem odstranil původní čirý lak a vše očistil tech. benzínem. Obrousil papírem 400 a potom 600. Následně rounem a výsledek můžete vidět v galerii. Ještě to musím odmastit a znovu stříknout lakem.
Další věc co jsem pokročil je přístrojový panel. Ten původní byl po těch pádech fakt dorasovanej. Chvíli (pár týdnů) jsem hledal na internetu a v Německu jsem sehnal velmi zachovalý kus z XJ 550ky. Hned jsem objednal a za 106 Eur to mám bez práce) Další pokroky zase zveřejním. Čus.
-
Takhle vypadaly ty vidle po rozborce
-
Japan satin byl cíl práce na povrchu
-
Ještě konečný lak a budou jak nový
-
Detail satinu
-
Ještě jeden detail
-
Budíky z ebay jsou fakt zachovalý