Oproti předchozí Hondě NX650 Dominátoru, to je jiné svezení.
Motorka koupena od Maruti (Jaroměř) - Seriózní jednání.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: méně endurová
Honda XL 1000V Varadero: vysoká hmotnost, u starších modelů vysoká spotřeba
Suzuki DL 650 V-Strom: malý výkon pro dva
Honda XL 700V Transalp: moc malý výkon pro dva
První dojmy - První jízda z Jaroměře, 180km na jeden zátah (vyjma tankování po 25km do plné) byla požitkem (a to jsem přijel se sousedem na tandemu na jeho Tigeru, tj. jsem měl už něco ten den nasezeno). Počasí přálo, provoz střední, tak jsme se se Zuzkou pořádně seznámili, včetně klopiček v serpentýnách přes Videlský kříž. Spotřebu jsem v sólo jízdě naměřil z plné do plné na 150km 5,27l/km.
Motorku bych doporučil pro - Vhodná pro zkušené jezdce (72kW je 72kW), je vhodná na dálkové cestování, spíše to ale vidím na silnici než terén. Cestou necestou bych na ní jet nechtěl, trpěl bych za ni.
Doplňky na motorce - Centrální stojan, padáky GIVI, 3x kufr Suzuki, plast. kryt motoru.
Recenze
Doporučeno zkušenějšími kolegy, plánuji jízdy s manželkou včetně moto dovolených v zahraničí. Dojmy zatím jen superlativy. Snad jen otáčky kolem 3000 nejsou nic moc. Kufry máme tři, padák, centrální stojan taky, takže co více si přát. Tachometrové 24,5tiskm vypadají na poctivé km (rv.2002!), jediná vada je škrábance na kufru a pár plastech po pádu předchozího 1.CZ majitele, když jako motonovic nezvládl otáčení motorky, ale to jsou malé věci.
Pokračování po dalších jízdách...
20.8.2017
Spořeba zatím pod 6litru/100km.
Dnes jsem osadil zásuvku 12V/2x USB.
22.8.2020
Jsem se kochal ve špatnou dobu na špatném místě. Asi to vypadá na vidle, asi kolo, předek kapotáže, světlo, vše K.O. Já jen pohmožděné rameno a další narozeniny.
24.8.2020
přes zimu jsem nechal vytáhnout gps čidlo, nějaký mamlas upravil mapy z 6 na 2, ve skupinách 123 a 456, propojil to mědí 2,5 mm2 a ta se otřesy a pnutím utrhala z plošného spoje. Takže od 4 nahoru to házelo nesmyslné hodnoty napětí pro ECC. Po opravě, tj připájení nových odporů, je vše OK, O/D svítí jak má, nový PP s ukazatelem kvaltu, teploměrem vzduchu a voltmetrem (vlastní vývoj a výroba) ukazuje kvalty přesně.
prototyp, před finalizací, poslední 3D tisk s jiným sklonem a osazením pro krycí sklo, jsem nestačil nasadit
YT video 1
první montáž, následně ještě proběhla úprava FW.
YT video2
20.1.2021
Na podzim, poté co mi otrnulo po nehodě a mohl jsem něco málo dělat, jsem se pustil do opravy, sehnal nepoškozené přední kolo, nechal srovnat lehce ohlé vidle, sehnal lešení místo hnutého, přední blatník, světlo, blinkr, páčku spojky. Ještě mě čeká oprava 3 plastů, které jsou už sesponkovány, ještě je svařit termicky plastem. Nevypadá to tak hrozně, jak to vypadalo po nehodě. Myslím, že stromík ještě pár let poslouží, ale už se dívám po novém stroji, za cca 2-3 roky, před důchodem, asi půjdu do NC750X DCT, jen počkám než se v Hondě vyškrábou z 40kW, přes aktuálních 43kW, na aspoň 47kW.
To musela být pěkná šleha ,ale důležité je se neposrat
Pěkná 10b
krása krásná jasných 10b