renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník -MARVIN-
Vloženo 26.6.2017
Aktualizováno 7.5.2019
Zobrazeno 872x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 10.07.2018, Uskutečněno: 10.07.2018, Stav tachometru: 30000 km, Zhlédnuto: 17x


Tak, holčina má najeto krásných 30 000 km, téměř by se dalo říci, že je to slušná "třicátnice" pakliže škrtneme poslední tři nuly, je to jako s věkem člověka že.
Mám na jejím sedle už pár kilometříků, a stále mne neomrzela.
Jelikož je to "šestka" tak se musí držet v otáčkách, aby se ukázal její potenciál, nicméně se jedná jen o relativní pojem... motorky přeci nejsou o výkonu, maximální rychlosti a podobně.
Naopak pozoruji, že to co pro mne bylo dříve jako pro býka červený hadr, je nyní spíše nutné zlo... taková dlouhá rovinky kde mohu zatáhnout za heft už opravdu není takový odvaz jako krásná klikatá, a hlavně čistá a upravená, silnice kde mohu krásně míjet krajinu. Úsměvný je fakt že když najedu na rovinku, nemám takovou potřebu letět 200+... ale okolo tech 130 postačuje, zatáhnout za heft přeci umí každý ňouma, ale to budu mít raději zbroušená kolena, ožvýkanou gumu, než vyjetý pruh ozdobený "poserpruhy".
Ale zpět od filozofie...
Holka má vedenou servisku, od té jsem ale v tuto chvíli upustil, olej a filtr jsem si udělal sám, rutinní údržba není nutně práce pro servis.
Servisní prohlídku nicméně samozřejmě plánuji, po sezoně ji svěřím do rukou místního šamana Moto Brož , určutě na ni příjde i nová řetězová sada.
Co se jízdních vlastností týká, nemohu si stěžovat, podvozek mám nastavený z výroby, zatím jsem se v tom nehrabal, občas uvažuji že ji pro potřeby našich silnic lehce změkčím, vždy si to rozmyslím.
Brzdy, přijdou mi lehce tupé, ovšem nechodím do žádného prudkého brždění, je dost dobře možné že jsem jejich potenciál jen pořádně neodhalil.
Cestování, přibližně 45% času na ni jezdím s batůžkem, jsem spolu sehraní takže si spolu někdy vychutnáváme i lehce ostřejší jízdu, nicméně je náš limit ca 400 Km/den. S tím že každých přibližně 100 km je dobré udělat protahovací pauzičku. Hold holka není na cestování, ale na požitky.
Rád bych se s ní ještě letos dostal na okruh, třeba tam konečně bezpečně ozkouším ty brzdy.
Už loni jsem na ni hodil iridiové plexi, vypadá s tím úžasně, koupeno na eBay a naprosto v pořádku, na STK bez problému, ani slovo o něm. Modré gripy Barracuda jsou také jedním z decentních doplňků. Dále bych na ní rád švihl Powercommnader a quickshift, pochopitelně koketuji i s laďákem.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
-MARVIN- (0) napsal 12.07.2018 v 14:12

Díky, Bandaska je srdcovka, nemohu na ni říct jediné křivé slovo. NA cestování byla o dost pohodlnější, jelikož jsem už v době Bandasky koketoval s mým současným batůžkem tak mám i možnost srovnání. V první řadě je úsměvné že na Gixeru se ta holčina za mnou lehce nakloní tak že se pohodlně opře o nádrž, je tedy lépe a stabilněji zapřená, na bandasce ji to nešlo, tak každou chvíli drcaly přilby. Ovšem sedlo na Gixeru je spíše taková groteska, prostě ne úplně ideální, ale vše je o zvyku. četl jsem tu i články borců co cestují na sportech dálky, jde to, jen se s tím musí počítat. Ovšem ve dvou bych si dálku netroufl. Osobně jsem ještě koukal po nějakém naháči, buď FZ1N, nebo něco z rodiny Zedů od Kawy. Ale nakonec to vyhrály kapoty, Bandit je naháč a ty nanuky se musí také zkusit.. Příteli... nevěřil jsem jak moc velkou roli hrají kapoty... Za mě nelituji volby, supersport nesmí v součtu miotorek které člověk vlastnil chybět že... momentálně naopak přemýšlím o příští max přes příští sezoně, to bych zase chtěl zkusit něco na dlouhé cesty (GS od BMW například).. a nebo, litřík... Honda, se svou pověstí naprosto ultimátního brzdného účinku a vyladěného podvozku, gixer jako pokračování ověřené Suzuki? Nebo S1000rr od BMW jako demonstraci podstaty supersportu? (což je Honda taky... ) Každopádně ti ještě mrknu na mašiny, a kolama dolů!

Figi25 (59) napsal 11.07.2018 v 20:42

Máš to dobře popsáné, mám to úplně stejně, na co jet palbu na rovince, to umí každý, ale v zatáčce to je teprve požitek. Věřím, že na ty tvoji to musí byt jak po kolejích. Jinak koukal jsem a měl jsi taky Bandita, já ho ještě mám, ale nutně hledám náhradu. I když sport se mi líbí, tak jsem nad nim moc neuvažoval, ale tohle Gsxro, by byl určitě posun dopředu, plus by se dalo jezdit na okruh Horší by to bylo s batužkem


Nejnovější záznamy v deníku
  • Pneu a řetězová sada

    Je to nedávno co jsem svou motorovou milenku obšťastnil pravidelnou předsezonní údržbou. Během té, jsem uznal že je nejvyšší čas vyměnit i pneu a řetězovou sadu. Běžně jsem používal řetězy D.I.D av sadě s přední a zad

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.04.2019
    Uskutečněno: 18.04.2019
    Tachometr: 33000km
  • Údržba na sezonu 2019

    Tak, a je to tady, březen se nám přehoupl za polovinu a slunko začalo ukazovat svou sílu. Původně jsem si řekl, že se do jarního pomazlení vrhnu až s nástupem dubna, ovšem krásný den a zvuky strojů za okny mne donutily t

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.03.2019
    Uskutečněno: 29.03.2019
    Tachometr: 32000km
  • Ach ty kameny...

    Ve vyšší rychlosti jsem na přední kámen trefil šutr, díky bohu za tlumič řízení, bez něho bych asi tento záznam nepsal... Nicméně to odnesl přední ráfek, bouchlý na jedné straně.. Říká se že když už tak pořádně takže se

    Typ: Údržba
    Vloženo: 04.08.2017
    Uskutečněno: 04.08.2017
    Tachometr: 23000km


TOPlist