MT-10, prostě R1 bez kapot se sníženým výkonem. Ale zase s o dost kratší převodovkou
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum HK (Hradec Králové) - Dobrá komunikace, výborný přístup prodejce
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 1200: cena, projev motoru
BMW S 1000 XR: moc vysoká cena
První dojmy - Po prvním svezení bylo víceméně rozhodnuto co bude další motorka po FZS1000.
Motorku bych doporučil pro - MT-10 je spíše už pro trochu vyježděné jezdce. Přeci jenom to má motor z R1, sice s "jen" 160 koni, ale zase o dost kratší převodovkou.
Doplňky na motorce - Tourer edition
- Měkké boční kufry a držáky
- Vyšší plexi štít
- Chrániče kloubů
- Pohodlné designové sedlo
- Držák navigace
Verze 2017 má QS již ve standardu.
Recenze
Zatím zajíždím, takže celkem nuda. MT-10 jsem si předem vyzkoušel u prodejce, takže asi tuším co ta motorka umí. Motorka jede pomalu v jakýchkoliv otáčkách po otočení plynu hned akceleruje. Do zatáček padá skoro sama. Přední kolo má tendenci se stále zvedat. Jediné s čím mám zatím problém tak je zadní brzda ta prostě nebrzdí.
Gratulace k super mašině, ať dělá radost
To je brutus motorka. Krásná ve všech barvách.
No hezký, kdy se s tím předvedeš ?
Gratulace k nove motorce, MT10 je dravec.
S kelimkama budeme na Vysocine brecet, asi teda...