Koupena v trochu zuboženém stavu, ale jako student jsem si nemohl moc vybírat-
První dojmy - Start ok, motor bez pazvuků, výkon nic extra.
Recenze
Motorku jsem koupil asi v roce 2012 za 25tis. Trochu očesaná, pojízdná.. Po koupi jsem zjistil, že jsou prasklá lanka přívěry. Odpojil jsem jí a nechal v otevřenem stavu. Odspodu mrtvo, nahoře divočina. Jenže spotřeba 11litrů mě dovedla k koupení nových lanek. Ze začatku jsem ladil hlavně vzhled, oprava laku rámu - byla trochu koroze. Nástřik kyvky, dodělání polepu. Jiný blástry, dodělání kufru s origo držákem. Po pár set km se povolila matice na jedné hřídeli motoru a posunutím kolečka přestala fungovat vyvažovačka a z motorky byl vibrátor. Motorka měla laděný výfuk Gianelli, ale nebyla seřízená směs. Zvětšil jsem otvor na YEIS, dal karbonový membrány, trysku 230, z filtr boxu jsem sundal náhubek a zvětšil otvor. Přívěru jsem nechal trochu přečnívat hranu kanálu. Pak jela fakt pěkně a spotřeba při výletovém tempu byla i 3,8l/100km. Řetězové kolečko jsem dal o zub větší. Po ujeté asi 8tis km sem moto odstavil - na tachu už bylo 48tis km. Po rozebrání motoru na mě vykouknul origo píst - průměr z výroby. Po rozpůlení jsem zjistil že je vymačkaný uložení kliky.. Kliku jsem nechal přelisovat s novou ojniční sadou a uložení opravit chromováním. Válec šel na výbrus, píst jsem dával kovanej. Srovnat hlavu a složit. Při skládání jsem však zjistil že nový origo ložisko na čep je úzký a vybrání v pístu je velký - sehnal jsem tedy širší ložisko. Asi po 500km jsem sundaval hlavu - těsnění ze sady se zdálo nekvalitní, zkušenost okolí a já sehnal origo tak jsem ho vyměnil :). Moto jsem zajel a prodal, dodneška lituju protože šlapala jako hodinky. Ale holt nebyly peníze a já chtěl auto.