Živá, hravá, víceúčelová motorka, vhodná pro mladé motorkáře, kteří chtějí jezdit jak silnice, tak se vyřádit v terénu.
První dojmy - Pro mě to byl dost výkonový rozdíl oproti fichtlu, na kterém jsem předtím jezdil. Nejdříve jsem z DT měl veliký respekt, byla to pro mě těžká, výkonná motorka. Po pár dnech jsem si na ní zvyknul a už mě z ní nesundali :-D
Doplňky na motorce - Mám tam masku Racetech V-face, kvůli vzhledu a lepší svítivosti. Původní maska na Rku je vzhledově dosti ošklivá. Dále mám nainstalovanou USB nabíječku. Výfuk je vyroben z karbon-kevlaru.
Recenze
Mám zatím na motorce najeto něco přes 1100km a musím říct, že je to opravdu univerzální mašina. Zatím jsem měl pouze 2 poruchy. Poprvé odešla CDI jednotka z důvodu, že majitel předemnou přepóloval baterii. Nechal jsem ji v Ignitechu opravit a jezdil jsem dál. Druhá se týkala těsnění pod hlavou, kdy mi všechna voda z chladiče vytekla přepadem pryč. Co se týče motoru, je to odolný model. Zpětně mohu říct, že bych si nic jiného v 125ccm nevybral než DT, TDR, TZR, Sachs nebo KTM LC2. Brzdy jsou trochu slabší, ale to bych řekl, že je chyba konkrétního kusu. Brzdí slušně, ale u jiných moto jsou brzdy více kousavé-agresivní. S DT jezdím průměrně za 6.5l/100km při 50/50 silnice/terén. Podvozek je takřka fantastický. Zdvih 27cm dělá své, ale zase to není nepříjemně houpavé, zkrátka optimální. Úložný prostor je mizerný, prakticky není žádný. Lékárnička se dá schovat v prostoru nádechu airboxu. Na nářadí není místo, to ovšem u takto spolehlivé motorky není třeba