Je to moje první mašina, takže je mi už teď jasný že na ni nikdy nezapomenu. Je trochu upravená, má svody a výfuky z Ducati (můj sen je mít jednou vše z Ducati :D:D:D), pěkný širší řidítka a jezdí přesně jak potřebuju.
Motorka koupena od bydži (Malá Bělá)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: důvod neuveden
Honda CB 500: důvod neuveden
První dojmy - Začala sem jezdit po 8 letech tak si na sebe zvykáme, ale je moc "hodná" leccos snese ikdyž se snažim moc ji netrápit a ten kvalt, většina se asi bude smát ale mám tep 150 z toho zrychlení :D. Sem ráda že s ní dokážu manipulovat i růčo bez nahození, jediný co mi u ní asi chybí je středovej stojan, má jen boční stojánek.
Motorku bych doporučil pro - Jak mi bylo řečeno a jak sama zažívám tak pro začátečníky :). Není to žádná plečka ale ani dělo, ale mě to vyhovuje. Jsem spíš "kochač" než závodník, užívám si každý km a na tomhle stroji uplně maximálně.
Doplňky na motorce - svody a výfuky Ducati, řidítka Protaper
Recenze
Na starším modelu jsem jezdila motoškolu, už tehdy (2009) sem si řikala, že to je na mě akorát těžká/výkoná/hezká :D mašina. Těžko můžu psát recenzi, teď mám najeto cca 250 km :D. Určitě to není stroj do terénu, ale ovladatelnost je super i v nízkých rychlostech. Spotřeba cca 4l. Pod sedadlem není extra prostor, ale vejde se tam lékárnička, zámek, pláštěnka, ty nutný věci. Často troubim, protože klakson je kousek pod páčkou blinkru a ještě sem si na to uplně nezvykla.
To troubení znám S přechodem na Ducati začínáš dobře. Sice od konce, ale taky cesta
Na první motorku se určitě nezapomíná .Co jiného popřát než radost a potěšení z jízdy .