Konečně jsem si udělal radost. Bohužel stav není úplně jak jsem si představoval (už má něco za sebou a je to na ní zblízka vidět), ale radost z jízdy o to větší :)
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Dvacet let mám řidičák, ale je to moje první. Po pár prvních kilometrech nejistoty přichází požitek z jízdy. Myslím, že si budeme rozumět :). Zatím najeto jen 34 km a převládá nadšení.
Motorku bych doporučil pro - Myslím, že všem začínajícím choppristům bez ohledu na věk. Nevím jak výšku a váhu... v tomto směru jsem asi průměr :) Rozměry, váha, ovladatelnost naprosto vyhovuje.. Jízda ve dvou je horší - ovladatelnost. (výkon mi zatím nechybí)
Doplňky na motorce - Laděné výfuky. Neměl jsem zatím možnost porovnat s originálem (už tam byly), ale motorce sluší, zvuk za mě dobrý a výkon vyhovuje.
Naopak jsem sundal nosiče brašen a vrátil blinkry na původní místo.
Recenze
Po pár projížďkách na půjčeném skůtru (starý Simson), jsem pojal myšlenku konečně si splnit sen a pořídit si také moto. Nejdřív jsem nostalgicky zkouknul Jawa 350 a následně zjistil, že se dá za podobné peníze pořídit vysněný chopper mladšího data výroby a modernější techniky. Virago pak byla jasná volba. Jen jsem váhal mezi 125, 250 a 535. 250 mi přišel jako rozumný kompromis pro začátek téměř 40cátníka, ceny, váhy i výkonu a pro plánovaný účel příležitostných kratších projížděk. No a po měsíci váhání mezi málo pestrou nabídkou v této kategorii se objevila tato modro-zelená kráska. Pak se bohužel ukázalo, že stav není úplně ideální, ale byl jsem již chycen :). Bude to chtít nějakou tu hoďku na ní odpracovat.
A asi i něco zainvestovat.
Tak mám najeto asi 200 km (vím.. nic moc), a rozumíme si. Baví mě to čím dál víc :)
Párkrát i jízda s "batůžkem", ale není to ono :) - ne kvůli výkonu, ale větší živá váha vzadu dělá stroj hůře ovladatelný a méně předvídatelný. Nevím jestli je to u větších strojů jinak? A samozřejmě chybí zkušenosti...
Začínám dělat první kosmetické úpravy - leštění zašlých dílů a bohužel i nastříkaných předchozím majitelem, takže odstraňování barvy z míst, kde nemá co dělat.
Čeká mě repase vidlice - asi to nakonec nechám odborníkům.
A první kontakt s dětmi :)
Jako batůžek nikdo nechce :) Řídit je jiný sport...
2018 proběhl lehký facelift.
Přelakování porezlích a otřískaných částí a celkové počernění vzhledově vedlejších dílů. Repase ráfků a drátů, výměna zadních tlumičů, blinkrů a zrcátek.
2019 pokračování faceliftu výměnou zrcátek za pořádná s homogací, nové gripy a nastavitelné páčky, padáky a nosič na menší válec dozadu. Proběhl také nějaký větší servis motoru.
2021 pokračování faceliftu předěláním sedačky na jednodílnou pro lepší a sportovnější posez. Výměna zadních tlumičů za YSS které fungují a předních pružin za progresivní. Doplnění malého plexi. Následuje výměna pneu za Dunlop D404.
Každopádně velká gratulace a co říct jezdit , jezdit a ještě jednou jezdit
Úplne ti rozumim. Sny se mají plnit.