renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 250 Virago (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Romansan
Vloženo 13.6.2017
Aktualizováno 13.7.2022
Zobrazeno 2 187x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Konečně jsem si udělal radost. Bohužel stav není úplně jak jsem si představoval (už má něco za sebou a je to na ní zblízka vidět), ale radost z jízdy o to větší :)

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Dvacet let mám řidičák, ale je to moje první. Po pár prvních kilometrech nejistoty přichází požitek z jízdy. Myslím, že si budeme rozumět :). Zatím najeto jen 34 km a převládá nadšení.

Motorku bych doporučil pro - Myslím, že všem začínajícím choppristům bez ohledu na věk. Nevím jak výšku a váhu... v tomto směru jsem asi průměr :) Rozměry, váha, ovladatelnost naprosto vyhovuje.. Jízda ve dvou je horší - ovladatelnost. (výkon mi zatím nechybí)

Doplňky na motorce - Laděné výfuky. Neměl jsem zatím možnost porovnat s originálem (už tam byly), ale motorce sluší, zvuk za mě dobrý a výkon vyhovuje.





Naopak jsem sundal nosiče brašen a vrátil blinkry na původní místo.





Recenze

Po pár projížďkách na půjčeném skůtru (starý Simson), jsem pojal myšlenku konečně si splnit sen a pořídit si také moto. Nejdřív jsem nostalgicky zkouknul Jawa 350 a následně zjistil, že se dá za podobné peníze pořídit vysněný chopper mladšího data výroby a modernější techniky. Virago pak byla jasná volba. Jen jsem váhal mezi 125, 250 a 535. 250 mi přišel jako rozumný kompromis pro začátek téměř 40cátníka, ceny, váhy i výkonu a pro plánovaný účel příležitostných kratších projížděk. No a po měsíci váhání mezi málo pestrou nabídkou v této kategorii se objevila tato modro-zelená kráska. Pak se bohužel ukázalo, že stav není úplně ideální, ale byl jsem již chycen :). Bude to chtít nějakou tu hoďku na ní odpracovat.
A asi i něco zainvestovat.

Tak mám najeto asi 200 km (vím.. nic moc), a rozumíme si. Baví mě to čím dál víc :)
Párkrát i jízda s "batůžkem", ale není to ono :) - ne kvůli výkonu, ale větší živá váha vzadu dělá stroj hůře ovladatelný a méně předvídatelný. Nevím jestli je to u větších strojů jinak? A samozřejmě chybí zkušenosti...
Začínám dělat první kosmetické úpravy - leštění zašlých dílů a bohužel i nastříkaných předchozím majitelem, takže odstraňování barvy z míst, kde nemá co dělat.
Čeká mě repase vidlice - asi to nakonec nechám odborníkům.

A první kontakt s dětmi :)





Jako batůžek nikdo nechce :) Řídit je jiný sport...







2018 proběhl lehký facelift.
Přelakování porezlích a otřískaných částí a celkové počernění vzhledově vedlejších dílů. Repase ráfků a drátů, výměna zadních tlumičů, blinkrů a zrcátek.






2019 pokračování faceliftu výměnou zrcátek za pořádná s homogací, nové gripy a nastavitelné páčky, padáky a nosič na menší válec dozadu. Proběhl také nějaký větší servis motoru.


































2021 pokračování faceliftu předěláním sedačky na jednodílnou pro lepší a sportovnější posez. Výměna zadních tlumičů za YSS které fungují a předních pružin za progresivní. Doplnění malého plexi. Následuje výměna pneu za Dunlop D404.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Martyxxx
Martyxxx napsal 06.06.23 v 21:52 10b.

Mirland
Mirland napsal 26.04.20 v 14:20 10b.

mamaha
mamaha napsal 08.08.17 v 21:53 10b.

NETOPÝR-67
NETOPÝR-67 napsal 12.07.17 v 20:44 10b.

Každopádně velká gratulace a co říct jezdit , jezdit a ještě jednou jezdit

standaSam
standaSam napsal 15.06.17 v 09:33 10b.

Úplne ti rozumim. Sny se mají plnit.

Více komentářů



TOPlist