No netrvalo to dlouho (cca 200km) a už je tu první závada. Asi tam byla už při koupi, ale projevovala se velmi slabě a nevšiml jsem si toho.
Občasné zakolísání výkonu a proměnlivé volnoběžné otáčky přešly do vynechávání válců a náhodné zhasnutí motoru (ihned šlo nastartovat a pokračovat v jízdě). Závada vygradovala naštěstí jen 50m od domu definitivním zhasnutím.
Po následném hloubání a dloubání bylo odhalena a vyměněna elektronika palivového čerpadla. Častá to závada těchto regulátorů a to nejen na BMW RT, ale i GS, R... prostě celá tato řada osazená tímto kurvítkem.
Pokut to někomu odejde na cestách, tak se to dá nahradit čistě přívodem 12-ti V z baterie na čerpadlo, nebo udělátkem které se připojí do zásuvky 12V a nebo jak jsem se zařídil já - vykuchat starý regl a místo vlhkem a korozí zničené elektroniky tam dát pouze drátovou propojku. Budu to vozit pod sedlem pro všechny případy a třeba někde potkám někoho komu tím pomůžu.
Takže až dnes (po opravě) jsem vlastně pocítil kompletní potenciál tohoto motoru a mručím blahem.
Vlastník | StB | |
---|---|---|
Vloženo | 8.6.2017 | |
Aktualizováno | 3.3.2022 | |
Zobrazeno | 8 164x |
Taky jsem měl tu čest, na 2006 R1200GSA... Ať to jezdí!