Aprilia ETV 1000 Caponord (2004)

Vlastník patologSlavíček
Vloženo 7.6.2017
Aktualizováno 7.6.2017

Výborně udržovaná dřívějšími majiteli. Caponord je úžasně ovladatelný.

Motorka koupena od yam-t-max (Rouchovany)

Honda VFR 800X Crossrunner: Jde o cenu. Cena za jetou je stále mnohem vyšší, než co jsem schopen přežít před rozčílenou manželkou :).

První dojmy - S motorkou jsme si okamžitě padli jak do oka, tak i do ruky. Reaguje ne na pohyb, ale už i na myšlenku :), výborně se vodí, je to super žehlička na naše blbé silnice, jen pluje a manipulace na místě bez problémů. Z toho jsem měl respekt největší, ale pohoda.

Motorku bych doporučil pro - Pro mně :). Sedli jsme si dokonale, dříve jsem párkrát jel na Hondě Varadero, taky fajn motorka, ale Aprilia se vede lépe a nemá duální brzdy, to mně osobně vadilo moc. Zkoušel jsem i Hondu 954RR Fireblade, na projetí úžasné, ohromný adrenalin, ale doma bych to nechtěl. Čert ví, co by mě zabilo dřív, jestli motorka nebo manželka :).

Doplňky na motorce - padací rámy + spodní s karbonovým krytem, přídavná led světla, přídavné stav. plexi, 2x zásuvka 12V, vyhřívané rukojeti, 3x kufr Givi, horní s brzdovým světlem, výfuky Leo Vince.

Líbí se mi a je za velmi slušnou cenu. Vybíral jsem mezi Hondou, Yamahou, BMW a nakonec to vyhrála Aprilka. Splňovala v této cenové hladině téměř všechny moje požadavky a navíc konkrétně tahle je velmi pěkná.

lubos99
lubos99 napsal 26.08.18 v 19:44 10b.

findejs1310
findejs1310 napsal 02.08.17 v 21:03

toz vitaj ogaro

patologSlavíček
patologSlavíček napsal 10.07.17 v 11:35

Díky, začínám vychytávat ty mouchy . Zrovna jsem zjistil, že mi nějak nebrzdí zadní kolo, pedál nejde na tvrdo, nejspíš to bude jen zavzdušněné. Budu muset někde sehnat nějaký manuál s utahovacíma momentama a pustit se do práce. I Vám, přátelé, přeji spoustu kilometrů bez nehod.

martan_2008
martan_2008 napsal 18.06.17 v 20:23 10b.

Tak ať nezlobí a přináší jen samou radost z najetých kilometrů