PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 Fazer (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník context
Vloženo 1.6.2017
Aktualizováno 20.3.2021
Zobrazeno 2 428x
HODNOCENÍ PROFILU OD 50 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na tuto motorku jsem myslel hezkých pár let, první jsem zvažoval starší model ještě FZS 1000, ale pak jsem se koukal na novější verzi a řekl jsem si, proč půjdu do starého, když si více našetřím, můžu mít novějšího, který se mi líbí víc.

Více fotografii

Motorka koupena od Borca z Opavy - S prodejcem, spokojenost, on chtěl prodat, já chtěl koupit. No coment.

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 N: chtěl jsem polokapotu
Yamaha FZ8 N/S: Neni to litr a, uz, bych ji nechtel menit
Yamaha XT1200Z Super Tenere: cena, chtěl jsem motku do určité částky, kterou xt přesahovala a ty levnější měly docela vysoký nájezd km.

První dojmy - super, jsem z ní unešen do 6000ot./min je to také kotě a v 8 000 ot. už letí jak zajíc po lajně koksu... První jsem měl obavy,že bude velká, těžká, a neohrabaná, ale po usednuti za řídítka mě ta obava přešla. Ale respekt tam je. A bude pořád.

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro někoho, kdo už má něco najeto na slabších strojích a má více rozumu, určitě ne jako první moto.

Doplňky na motorce - dostal jsem k ní kufr s nosičem a větší plexi, mnou doplněné padaky rutan, závažíčka na řídítkách od rutanu, držak Rz. blinkry, cnc páčky

Recenze

Po předchozí motorce a celkově dobrým zkušenostem, jsem chtěl zůstat u Yamahy a najít nějakou motorku, která, by měla dobrý výkon a přitom, bych na ní nemusel ležet jak na sportu. Musím přiznat, že táto mašina splňuje mé očekávání, tak jak jsem chtěl.
Perfektní brzdy, široké zadní kolo, které v zatáčkách drží jak přibité a samozřejmě ten brutální výkon, který je nepopsatelný, zátah motoru je uzpůsobený tak, že se dá na 6 jet v pohodě 50kou po městě, a po zatáhnutí za plyn, tam je 180 jen to hvízdne.
Jinak není problém nabalit se na cestu a vyjet trochu dál, zadek začínám cítit po 300km, pak se stejně rozsvítí hladové oko, takže natankuji, protáhnu se a můžeme pokračovat dál. A zatáčky projíždí skoro sama, což je super na rozdíl od Mtčka, kdy jsem ji do zatáček občas musel tlačit, tady to jde tak krásně, že člověk neví, kdy skončit, takže v serpentýnách je jako ryba ve vodě. A, co se týče podvozku řekl, bych, že mi nastavení vyhovuje a nevrtám do toho, jak říká Pepa sršeň, jednou do toho zavrtáš a pak se v tom budeš vrtat pořád, už to nebude jako dřív.
Pneumatiky, jsem použil Pirelli Angel Gt měl jsem s nimi dobré zkušenosti na předchozí motorce, kde se osvědčily, jak slušným nájezdem, tak i dobře držely v náklonu i za chladnějších dnů, co víc si přát.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kaw.38
kaw.38 napsal 09.06.21 v 16:17 10b.

findejs1310
findejs1310 napsal 16.01.21 v 14:42 10b.

Po pár letech pořád krasavica

Jirrri
Jirrri napsal 02.01.21 v 20:48 10b.

Parádní stroj na příští rok tenhle stroj vidím pro sebe jako evoluci...
Kolama k vozovce a hlavu v oblacích přeji.

Makina77
Makina77 napsal 21.11.20 v 13:13

ještě poctivé litrové železo pecka

Qjetináč
Qjetináč napsal 15.01.20 v 23:11 10b.

Zdarec, jsem rád, že se ti můj tripl líbí. To vždycky potěší.
Z MT na fejzra, to bude docela změna, co? :)
FZ1 má testosteronu dost, ale s maximy někde u 11k to musíš honit, až to kvičí jak podsvinče. Jak se na tom vyjezdíš, zkus pak někdy 3hrnek ;)

Více komentářů



TOPlist