Zvažoval jsem cenduro už řadu let a dlouho jsem vybíral. Nakonec jsem zvolil něco, co každej nemá. Teda neměl...
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia ETV 1000 Caponord: Vyzkoušel jsem a prostě to nejede. Navíc obrovská a samej plast.
Suzuki DL 1000 V-Strom: Obrovská, samej plast, nudná a v terénu proti Tigrovi nepoužitelná.
První dojmy - Proti dvouválcovým cendurům co jsem zkoušel, tohle fakt jede. A navíc je nejmenší. Sice těžká, ale malinkatá. Takže jí nedělá problém jezdit mezi stromy po lese, nebo na enduro trati.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo ho dokáže využít na cestě i v terénu.
Doplňky na motorce - Top case H&B, všechny kotouče zubaté od Brembo, přední progrsivní pružiny WP, zadní centrál Wilbers, vyhřívané gripy, GPS Garmin Zumo. Blastry a neopreny Acerbis.
Upravený airbox, vzduch filtr Pipercross, přemapovaná jednotka, otevřený výfuk Triumph.
Recenze
Proč? Protože splňuje všechno, co jsem od motorky na cestování očekával. Pohodlí, rozumnou spotřebu, robustnost.
Ovladatelná perfektně, slušné brzdy, dostatečný výkon na cestě i v terénu, i při dálničních přesunech.
Líbí se mi, že při servisu, je na všechno geniální přístup.
Přeji mnoho km ať slouží ale chce to víc fotek
krasavec
preji spousta hezkych kilasku
Tygr má svoje kouzlo. Taky bych ho zkusil pokud bych šel do endura...
Krasnej, dobra volba!!!