renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Stago
Vloženo 12.5.2017
Aktualizováno 30.5.2017
Zobrazeno 3 325x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vstrom netřeba popisovat. Mnoho bylo napsáno, mnoho bylo řečeno nová modernizovaná verze je super.

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník) - Super...výborná sleva i jednání pana Golise můžu doporučit

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 750X: Menší výkon
Kawasaki Versys 650: Suzuki vstrom je univerzálnější,levnější a má lepší výbavu

První dojmy - Perfektní univerzální moto.

Motorku bych doporučil pro - pro všechny kdo chce jezdit klidně a občas i off road.

Doplňky na motorce - zatím bez doplňků

Průměrná spotřeba - 3.63 l/100km

Recenze

Recenze doplňována postupně, jinak easy start je super,a taky ukazatel napětí baterie.

První postřeh okolo spotřeby, zatím najeto 144km počítač ukazuje průměr 4,2L/100Km
rychlost do 110Km/h, zajíždění je peklo, hodně řadit a točit do 5000ot/min max prvních 800km dle příruček.

Druhý postřeh je hodně citlivý plyn, ale to dneska u novejch moto normální.

Další postřeh...ten plastový kryt motoru myslim že skutečnej offroad nevydrží spíš bych řek že je to estetika, dál je super věc blinkry na gumách...nevim jestli se to dělalo i u starších verzí, ale když je pružnej blinkr, tak se hned neulomí. Dál se mi líbí poziční světla u zaparkované a zamčené moto, lze je nechat rozsvíceny. Dvoustupňová trakce super v dešti a při rozjezdu nestaví na zadní, dá se vypnout. Super věc je voltmetr, který ukazuje napětí na baterii v klidu a pak při jízdě, takže vim jestli se baterka dobíjí a kolik dostává voltů, což si myslim, že moc motorek nemá. Jinak při dodržování rychlostních limitů sem se dostal se spotřebou na 3,8L/100Km, což je hooodně dobrý. Jinak jde krásně za plynem. Najeto zatím 300Km.

edit 16.5.2017, Tak jsem ji konečně mohl více projet dal jsem klasicky Dubou a okolí najeto cca 250Km v tahu. Na co jsem přišel je úplně neuvěřitelná spotřeba. Dle tankování a nájezdu jsem spočítal 3,6l/100Km, což spočítal i palubní počítač, kdy ukázal dojezd 550Km. Provoz ve všech jízdních režimech. Dál jsem si ač nerad mohl vyzkoušet krizové brždění kdy mi tam vjel tranzit. ABS fungovalo naprosto skvěle a nešel jsem do smyku a všechno dobrzdil, při brždění oběma brzdami.

Abych jenom nechválil, objevil jsem po jízdě uvolněný kryt zadního osvětlení RZ. Myslel jsem si že se povolili šroubky a chtěl jsem je dotáhnout, ale nešlo to. Jsou tam podložky a je to na doraz a stejně se to kejve. Je to taková prkotina, co se nejspíš vyřeší přidáním jedné podložky navíc, ale kazí to dojem z tak suprového motocyklu. Takže zkusím uplatnit reklamaci, uvidíme jak se k tomu postaví. Další nepříjemná věc souvisí se servisem, kdy jsem chtěl objednat garančku po 1000Km, samozřejmě v Mot-artu, Praha 4, kde mi řekli, že až v červnu maj volno. To mi přijde jako podpásovka. Když mám novou moto tak chci jezdit a ne čekat na garančku dvacet a víc dní, to si radši ten olej vyměnim sám. No zkusim se zeptat ještě jinde, každopádně nějaké zkušenosti s autorizivaným servisem mi klidně pište do komentů.

edit 19.5.2017 Tak jsem si pročetl příručku k motorce a zarazilo mě jaký tam dávaj svíčky. V mauálu se píše NGK MR8E-9 což jak píšou je nějaká rezistorová zapalovací svíčka pro potlačení rušení elektronických součástí zapalování. No když jsem to dal u nás do vyhledávače tak mi to nic nenašlo. Na eBay za 40 euro. Dle servisu by se měli měnit každých 12tis km. Přijde mi to jako blbost. No jo novinka.

edit 30.5.2017 Vrátim se zpátky ke spotřebě benzínu. Vyzkoušel jsem níže uvedené jízdní režimy na delší trasy, okreska, dálnice a snažil se dodržovat rozmezí rychlostí.

70 km/h - 100 km/h 3,6L - 4L / 100km
100 km/h -120 km/h 4,1L / 100km
120 km/h - 150 km/h 5L- 5,3L / 100km

6. převodový stupeň 4500ot/min. 90km/h
6. převodový stupeň 5000ot/min. 110km/h
6. převodový stupeň 6000ot/min. 130km/h

Závěrem tedy ke spotřebě jízda na pohodu dá se jezdit do 4L/100km do max 6000ot/min. svižnější sportovní, nebo ustálená jízda 130km/h , 6000ot/min - 8000ot/min za 5L/100 km. při hmotnosti jezdce 100kg.

Pohodlí co se týče jízdě po dálnici. No po 200 km nebo tak 2h jízdy si to chce určitě dát pauzu, protože bolí prdel. Buď na to nejsem zvyklej, nebo je dost tvrdej molitan, nebo špatný kalhoty. Je fakt že z Hondy CBR 600 F taky bolela prdel.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
runda
runda napsal 22.01.18 v 13:54 10b.

tur0033
tur0033 napsal 05.07.17 v 00:18 10b.

Pane super počtení. Konečně někdo napsal něco o průměrné spotřebě (orientačně) a ještě vypsané otáčky motoru při rychlosti. Nový V-strom rozhodně pěkny stroj a bezesporu i použitelný.
Přeji hodně pěkných zážitků v sedle. :)

MaxNrg
MaxNrg napsal 18.06.17 v 14:38 10b.

Díky za hodnocení, ta bílá taky není škaredá, ale žlutá se mi líbila víc Díky za tvé recenze, na to jaký dostanu termín pro první garancku jsem taky zvědavý

Raisto01
Raisto01 napsal 14.06.17 v 20:16 10b.

Super stroj, ten pristup servisu fakt hnus. Prodat, to jo a pak zvysoka...
Nastesti je ta motyka tak dobra, ze ti to vynahradi

Jawar353
Jawar353 napsal 10.06.17 v 20:08 10b.

Paráda!

Více komentářů



TOPlist