renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mufiozo
Vloženo 12.5.2017
Aktualizováno 16.1.2021
Zobrazeno 4 946x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Motorka pro každý den i na cestování.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 GS: Víc peněz za starší stroj a čím bych si pomohl?

První dojmy - Jako na koni! Nefouká na ní, velice mě překvapil příjemný motor.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co nechtějí blbnout v okruhu 50km okolo baráku, ale plánují delší jízdy a chtějí jezdit okresky a občas i dálnice.

Doplňky na motorce - Padáky, boční kufry, blastry, přídavné plexi, šusplech, centrální stojan, Scottoiler




























Recenze

Uz jsem to rikal nekolikrat a zase jsem se toho nedrzel, kazda motorka je dobra, kdyz funguje jak ma. A i sebelepsi stroj, kdyz je zanedbany, tak proste neslouzi dobre a nedela radost.

Konecne jsem si koupil Carbtune a s diagnostikou jsem si poradne seridil klapky a volnobezne vzduchova kanalky.

Je to razem jina motorka, se silnym motorem, ktery lepe jede ve vsech otackach.

Ach jo. A to je presne ono, i proto mam motorku, abych si s ni doma v garazi hral. A skoro 2 roky mi trvalo, nez jsem si koupil poradny stroj na mereni podtlaku - velka chyba. Takyze stoji 3000,- takze jsem nejprve musel asi spadnou na hubu abych si ho koupil.

Ty podtlaky jsou velice choulostive na presne serizeni, 3/4 otacky na serizovacim sroubku dokaze udelat velky rozdil v projevu motoru. S takovyma tyma zlepsovakama typu vodovaha se to neda, clovek se s tim akorat sere a vysledek stoji za pikacu.

Takze priste, az neco budu na motorce delat, a k tomu necemu se ma pouzit nejake nastroj, tak ten nastroj kurva koupim i kdyby to stalo nevim kolik, protoze jinak stoji vysledek za houby.

Strom dela radost. Tecka. Akorat by na sobe nemusel mit tolik plastu.

A protoze Strom dela radost a ja jsem mu krivdil, tak za odmenu mu {sobe) neco koupim, mozna ladeny vyfuk, gelove sedlo, Ohlins... nevim jeste co to bude.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rosi45
Rosi45 napsal 19.07.18 v 14:16 7b.

Až po odstavec SEVIS jsem byl nadšený. Po přečtení dál, jsem nechápal,že jsi stromka ještě neprodal

Freeangel
Freeangel napsal 11.02.18 v 19:43 9b.

Ahoj, měl jsem stroma 650, r.v. 2007 s ABS. Popravdě já ho hodnotím kladně. Natáhl jsem ho z 50 na 100t km, projel s ním celou východní evropu, stále byl v terénu, na tratích, v blátě. Spadl mi asi milionkrát, vykoupal se, no užil si očistec. Za tu dobu jsem řešil jen pár drobností typu že mi shořel regulátor dobíjení. Oprava 5000 vč. alternátoru. Napsáno hezky, ale myslím, že jsi moc kritický.

filip75
filip75 napsal 10.02.18 v 18:03 10b.

Skvelá recenzia, vďaka

Svec_Honza
Svec_Honza napsal 19.11.17 v 23:38 10b.

Ahoj jsem již také majitel a jak píšeš o těch výletech do hor už se tam vidím...pěkně vybavená ať slouží...už ať je jaro

tkubik2004
tkubik2004 napsal 24.09.17 v 19:24 9b.

Moc pěkně popsáno. Vidím to dost obdobně. Ty rány ve vydlích jsou docela zvláštní pazvuk. Já měl před tím TA 650 a do terénu o moc lepší a zvuk a rychlosti lépe poskládaný. Na silnici mu chyběl dech ale nepřišlo ti to zase tolik. V-strom pocitově více vadne. Podvozek na silnici na těch okreskách docela zábavný. výkon u té 650 fakt chybí. Nevím proč to zkrouhli oproti svéčku. Já teď měnil brzdovku a ta přední se znatelně zlepšila. Možná bylo zavzdušněné. Nebýt to dvouhrnek tak jde asi kvůli brzdě z domu, ale motor solidně brzdí. Teď jsem vzal stromíka na letiště a co to zvládá v zatáčkách a do toho můžeř brzdit přední či zadní, tak takovou jistotu mi CBR 600 f nedávala. Testováno na pláštích tourance. Mimo silnici mi vadí ten ohromný předek a váha na předek samo. Ideál motka neni ale ještě jsem nejel na CRF 1000 ani f800 gs. Tak třeba příště zamířím do těchto či rozporuplný advík. tož tak za mě

Více komentářů



TOPlist