PROFIL MOTORKY

Honda XL 700V Transalp (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sali750
Vloženo 8.5.2017
Aktualizováno 29.1.2018
Zobrazeno 1391x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodová motorka s duší rebela na krátké výlety i na delší cesty.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XR: Jsou dost dražší a momentálně jsem potřeboval ušetřit nějakou tu korunu.
Triumph Tiger 800 XC: Momentálně finančně nedosažitelná

První dojmy - Alpík mě zatím velice nadchnul. Trošku mě překvapili drobné vibrace do řidítek i stupaček okolo 4,5tis otáček, ale myslím, že to je řešitelné.

Motorku bych doporučil pro - pro začátečníky, tak pro zkušenější jezdce. Představa, že cestovní enduro musí být obrovský gigant mi nepřijde moc dobrý nápad. Neumím si představit balancování v terénu s mnohem těžší motorkou.

Doplňky na motorce - Zadní kufr Kappa a turistické plexi GIVI, závažíčka do řidítek, vyhřívané rukojetě Oxford, USB zásuvka.

Recenze

Transalp se mi líbil od začátku, jak vzhled, tak i jízdní vlastnosti.
Pro mě s mými 173cm je tedy vyšší než jsem čekal a tak budu snižovat určitě sedadlo.
Sedadlo jsem zakoupil přímo v Hondě za 2700,- je to 2cm, ale je to sakra znát.
Na motorce je od předchozího majitele turistické plexi od Givi, mám už vymyšlené nějaké úpravy i pro uchycení plexi, ale musím se k tomu nejdříve dokopat.
Alpík má z mého pohledu velmi příjemné jízdní vlastnosti. A to jak ve dvou tak i solo, po doladění zadní pružící jednotky motorka přestala být tvrdá a už nebolí záda.
Do zatáček to jde samo a v terénu se s tím dá taky solidně zablbnout.

1.8.2017 na tachometru je 38tis km ( koupeno s 31tis km ) Tak myslím, že dnes už mohu motorku lépe zhodnotit. Projeli jsme na dovolené kus evropy, BIH, Chorvatsko...
Se spolujezdcem se to dá s plně naloženou motorkou krásně zvládnout i na šotolinách. Na co se musí dát pozor, je katalyzátor pod motorem. Nebýt tam hlavní stojan, tak tam asi je i nějaká ta díra navíc :D Prdel na motorce bolí asi jako u každé motorky,ale po pár hodinách stačí dát pauzu a může se jet dál. Ochrana jezdce i při horším počasí je poměrně solidní, to už ale neplatí u spolujezdce, který tohle všechno pěkně schytává... Motor ve dvou už lehce ztrácí dech a to je znát hlavně při předjíždění, přední vidle se při prdkém brždění dost utápí, ale není to tak hrozné. Seřízení zadního tlumiče není moc znát, ale pomůže. Přední brzda má velmi dobré dávkování. Zadní má zbytečně dlouhý chod a účinek není žádný zázrak.
Údržba je poměrně snadná, i když značný porod byl seřizování ventilů. V autorizáku, většinou prý vyndávají motor. Jde to i bez toho, ale pár hodin mi dalo, než jsem vyzkoumal ten správný postup.
Zatím je to velice příjemný a bezúdržbový stroj :) Tak uvidíme jak to bude dál.
Spotřeba ve dvou je příjemných 4,2l/100km
Přes zimu proběhl trošku servis. Hlavně jsem opravil palivoměr. Je to častá závada u těchto strojů, ale oprava nezabere víc než hodinu. Když už jsem tam byl, koupil jsem preventivně i nové palivové čerpadlo. Údajně odchází okolo 50tis km, tak jsem to vyřešil po svém a koupil podle typu bosh za 800,- a dal ho tam. Za originál celou sadu včetně palivoměru si Honda účtuje 11tis. Teď už jen Hondice pojede na synchronizaci vstřiků a bude připraveno na další sezonu :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
majky72
majky72 napsal 05.10.17 v 11:25 10b.

Pekná mašina jeden z mojich kandidadov na dalšiu motorku ...inak pozeram že mame toho sameho dodavatela kufrov podla mna su super

DROBEK-HK
DROBEK-HK napsal 05.07.17 v 10:15 10b.

Hlavně ať slouží což si myslím nebude problém TA bylo vždy etalonem spolehlivosti.Je v pěkných decentních barvách a kufry ji moc sluší.

MiKas004
MiKas004 napsal 06.06.17 v 07:39 10b.

Moc pěkný mašina. Ať slouží!

greydog
greydog napsal 12.05.17 v 07:46 10b.

Více komentářů



TOPlist