PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MartyMx
Vloženo 1.5.2017
Aktualizováno 17.8.2018
Zobrazeno 1 244x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Netřeba popisovat, je to odzkoušený a známý Hornet 600.
Dne 15.8. 2018 začal sloužit jinému majiteli.

Více fotografii

První dojmy - Jelikož ještě nemá RZ, tak jsem ho nemohl moc projet. Ale první co mě zaujalo, ještě dřív něž jsem ho uviděl, byl zvuk. Homologovaný laďák od SMI= silentmotoitalia (přiznám se, že tu značku neznám), v nízkých otáčkách bublá a ve vysokých otáčkách začíná ta pravá symfonie. Nicméně bílá barva se zlatými částečky v laku + zlaté ráfky dokáže zaujmout.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, ale i pokročilé, kteří se nepotřebují za ničím honit, ale pokud potřebují výkon je vždy k dispozici.

Doplňky na motorce - laďák, širší řídítka, mini led blinkry

Recenze

Když jsem prodával Varadero, začal jsem přemýšlet, jestli chci naháče (Hornet) nebo supermoto (KTM smc-r 690). Jasně jsou to odlišné kategorie, ale sám jsem nevěděl co pořádně chci. Po dlouhém rozhodování pro a proti, jsem se rozhodl pro naháče. Takže začalo zdlouhavé hledání. Věděl jsem že chci ročník 2003. Proč zrovna ročník 03? Protože je po faceliftu a navíc některé mají rovných 70kw (kvůli seškrcení) Takže nabídka nebyla extra velká. Po několika nepovedených pokusech o koupi, jsem na inzerci narazil na Horneta, dovezeného z Itálie, který má 25kw. V tu chvíli jsem věděl, že ho chci. Dne 28.4. 2017 bylo rozhodnuto, že se na něj jedu podívat. Na fotkách vypadal dobře, ale čekal jsem, že v reálu to bude jinak. A nakonec jsem byl překvapen v jaké je kondici a co všechno na něm bylo před prodejem uděláno. Jediné co musím zařídit je nové papuče a dovozovou tk. Takže až bude přihlášený a bude lepší počasí, tak se zase ozvu...

O týden pozděj...

Když už je hezky, tak jsem se rozhodl, že se projedu, ale kdepak... během převozu domů, pršelo natolik, že se dostala voda ke svíčkám a problém byl na světě, takže dneska se jezdit nebude :D

Nicméně proč jsem chtěl takhle nízký kw? Protože přesednout hned z 11kw rovnou na 70kw s 0 zkušenostmi se silnější moto, mi nepřipadá moc rozumný, takže logicky jsem se nechtěl během prvních km zrakvit tím, že bych brnknul o plyn trochu víc než bych chtěl. :D Ovšem po nějakých 3 až 4tis. km jsem se rozhodl ho nechat kompletně otevřít.

Tak a je tam 70kw, jenomže to nechtělo jet, takže byl někde problém. Nejdřív to byly zase svíce, tak se daly lepší. Ale problém stále trval, už jsem byl doslova nas*aný, že to nejede. Ale když jsem tak seděl v garáži, přemýšlel a koukal na moto, tak jsem si všimnul odpojený hadičky od podtlaků. takže se zapojila a už to jelo. První dojmy byly asi něco jako: ty vole, to zase nechám snížit :D Nicméně žádné snižování se nekonalo. Co dodat... cesta KV- Praha není problém, zadek nebolí, sice to umí jet rychle, ale rovně umí jezdit každý...teda skoro.. a je to nuda. Proto se s Hornetem cítím víc doma v serpentinách.

Už je zase konec sezóny, ale s Hornetem jsme se už spolu seznámili a máme za sebou nějakých 7 tis. km, což není moc, ale aspoň něco. Letos mi šlo jenom o to sžít se s motorkou a zjistit jak se chová v různých situacích. A můžu říct, že jsem rád za Horneta, sice při svižnější jízdě si vezme kolem 10-ti litrů, ale což tady se to neřeší. Při klidný kolem 7-8 litrů.

Co se týká jízdy, když jsem potřeboval předjet 3 kamióny na krátkém úseku, tak mě překvapilo jak zabírá i v nižších otáčkách, ale jak se to dostane za 7tis. tak začíná tahat ještě víc a furt tahá, pak už musíš brzdit protože jedeš dvojnásobně povolenou max. rychlostí mimo obec.

Podvozek...zvládne rozbitý silnice, ale ty budeš mít rozbitý i vajca (samozřejmě ty co povezeš v batohu :D) Přední vidle není nastavitelná, centrální tlumič lze nastavit. Ale na ty naše silnice je to v pohodě.

Co se týká komfortu pro spolujezdce, tak to záleží jak je tvůj batůžek zhýčkaný, někdo si stěžuje někdo to zvládá v pohodě.

Světla svůj účel, ke kterému byla stvořená, splní. Není to ovšem žádná hitparáda, ale ani katastrofa.

To stejné brzdy, nejsou špatné, ale ani super bomba boží, každopádně motorku v pohodě zastaví, takže se není čeho bát.

Pneu Pirelli Angel ST přední 120/70 r17 a zadní 180/55 r 17, nemůžu si vůbec stěžovat, jak na vodě,tak při nízké teplotě se dobře zahřejí a stále drží.Kromě štěrku a jemu podobným ***, tam už tolik nedrží. Údajně mají větší kilometrový nájezd, ale to poreferuji, až příští rok.

Za těch cca 5 měsíců se objevily tyto závady:

- zmoklé svíčky z převozu po koupi = vyměněno za nové
- špatné svíčky = vyměněno za iridiové
- odpojená hadička podtlaku = zapojeno
- shořelý regulátor dobíjení + akumulátor = vyměněno za nový
- 2. shořelý regulátor (vadný kus, reklamováno) = vyměněno za nový a bez problémů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jarda-Liberec
Jarda-Liberec napsal 18.02.18 v 20:30 10b.

Pěkná motorka, pěkný fotky...

WAR10K
WAR10K napsal 08.02.18 v 00:46 10b.

Suprová kombinace barev. Ať slouží

MartyMx
MartyMx napsal 01.10.17 v 14:46

Díky, jsem rád,že se líbí

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 30.06.17 v 21:38 10b.

JokerLBC
JokerLBC napsal 03.05.17 v 22:09 10b.

Více komentářů



TOPlist