renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CHOPPER.PETR
Vloženo 28.4.2017
Aktualizováno 28.4.2017
Zobrazeno 3 702x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Opustil jsem tzv. dokonalé japonské motorky a dopracoval jsem se k motorce, která se stane dokonalou až v rukách majitele ne již ve fabrice.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: není to tak moc enduro, nemá kardan a je těžší ne GS
Yamaha XT1200Z Super Tenere: vysoká cena

První dojmy - Zkoušel jsem jiné GS ještě před koupí té mojí. První dojem nebyl úplně dobrý. Od motorky, která má takové jméno a popularitu jsem nejprve čekal něco jiného. Nejprve jsem si nemohl zvyknout na nezvykle neklidný a oproti čtyřválci až humpolácký motor. Podvozek, odpružení, sedadlo a celkový posez byl naopak dle očekávání na výbornou.

Doplňky na motorce - mřížka předního světla
přídavné světla + držáky
spodní padací rám
drátěná kola
rozšíření stojánku
prodloužení zobáku
chrániče vstřiků
3x kufry vario

Recenze

BMW R 1200 GS jsem si přál už hodně dlouho. Možná ještě, když byla ve výrobě řada 1150, jsem si říkal že GS bych někdy chtěl. Ohledně těchto motorek je spousty mýtů a polopravd. Proto je nebudu dál šířit a řeknu pouze pár pocitů a srovnání.
Co se týče motoru, bylo pro mě opravdu těžké si zvyknout ze sametového čtyřválce na dvouválec a ještě k tomu boxer. Je to úplně jiný motor a musí se s ním jinak zacházet, ale to jako se vším. Hodnotím ho stále jako humpolácký motor s vibracemi. Převodovka a převodové stupně jsou naopak nalazeny na sametový chod. Při zařazení prvního rychlostního stupně jsem se musel sám pro sebe ujistit, že je opravdu zařazený, protože nebylo slyšet ani cvaknutí ani cuknutí motoru, ano to jde opravdu tak hladce. Uspořádání ovládacích prvků je od ostatních strojů odlišné, ale nic na co by se nedalo zvyknout. Posez je příjemný, napřímený, řidítka jsou pohodlně široká, věřím, že jdou kilometry opravdu polykat po stovkách. Podvozek a odpružení je fenomenální a nemám co vytknout, myslím, že každý dokáže najít to svoje nastavení tvrdosti/měkkosti. Celkové zpracování motocyklu je na solidní úrovni, je to něco jiného než japonské stroje, které jsou už dost rozpočtové, ale takto trh tlačí na výrobce, bohužel. Motorce bych zatím vytkl dvě věci a to:
1.přední plexi štít je sice stavitelný ale originální je na mou postavu 178 cm stejně malý a hází mi vše na helmu, to budu muset vyřešit zřejmě koupí celého velkého plexi.
2. nerozumím proč ve výrobně nemohli nechat udělat kousek plastu a montovat ho, jako pokračování vnitřního blatníku zadního kola. Pokud pojedete na mokru, opravdu pocítíte, že máte boty a celé nohavice mokré a špinavé o motorce ani nemluvím. Je to hold motorka, kterou si musí každý majitel přizpůsobit a dokoupit nejlépe drahé značkové příslušenství, jako třeba zadní vnitřní blatník.
Nemá asi smysl motorku dále rozebírat, všude toho bylo napsáno dost a nemohu ji posuzovat objektivně, když ji mám teprve krátce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mates_na
Mates_na napsal 19.05.17 v 12:12 10b.

Mickin
Mickin napsal 10.05.17 v 15:00 9b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 01.05.17 v 20:30 10b.

task71
task71 napsal 01.05.17 v 17:34 10b.

Hodně kilometrů bez nehody.

ufafil
ufafil napsal 01.05.17 v 17:31 10b.

me teda motor takhle "nezlobi", ale nez sem si zvykl na ovladani blinkru, tak sem si neco protroubil. kazdopadne preju mnoho kilometru v pohode a bez nehod

Více komentářů



TOPlist