renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník franc-98
Vloženo 25.4.2017
Aktualizováno 25.4.2017
Zobrazeno 2 013x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


moje druhá motorka po yuki sport 125 (už nikdy víc) :D ...jako přestupní stanice z prdítka na něco pořádnýho se mi pětikilča zdaj ideální :D

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Petr Melichar - PIVRSMOTO (Slatiňa

První dojmy - první dojem byl jako u každý nový motorky... prostě bomba :D . prvních pár set kilometrů jsem obdivoval "brutální akceleraci" :D která se mi do teď zdá velmi dostatečná...sice jsme se chvilku seznamovali ale nebylo to bůhvíjaký drama :) :D

Motorku bych doporučil pro - pro začátečníky, holky a lidi menšího vzrůstu...(i když já mam 180cm a není to ještě tak zlé :D ) a pro lidi jako já co si ještě nemohou udělat A a je jim blbý šestikila apod..ponižovat na 35kw

Doplňky na motorce - plexi od givi...dále mám v plánu vyhřívané gripy a nějakej ten laďáček

Recenze

po koupi motorky jsem docela dlouho čekal na spz...kdo někdy byl na odporu dobravy v HK tak mě nejspíš pochopí :D ovšem to mi nebránilo vzít klíčky a udělat si pár koleček před domem na příjezdovce... nejezdil jsem žádnou pilu abych nes*al sousedy a nedráždil čerty :) .
Po nějaké době jsem konečně dostal ten olisovanej kus plechu s papírama a moh jsem jezdit (spz šla do rámečku zasadit neskutečně blbě ...a nebo jsem jenom levej ) :D.
Při prvních pár jízdách jsem se cejtil jako král silnic :D což mi zkazilo až uvědomění že motorka není dokonalá a zjištění že má pár much jako třeba blbě nastavenej volnoběh, přední světlo svítící moc do země( což o to ...nejsem lenoch a nastavil jsem si to), ale je tu jedna věc co je totálně napi*u a to jsou brzdy...zadní brzda na takový to pohodový připrždění stačí ale přední brzda je fakt bídná...při poklidné jízdě nízkou rychlostí to není moc znát ale když člověk pořádně zatáhne a pak potřebuje zabrzdit tak je zle... dále je tu plexi který mě fouká všechen vítr a mužky rovnou do helmy...sice se dá sundat ale podle mě plexi mý motorce sluší :D takže dolů v žádným případě nepůjde :D
Ale abych jen nekritizoval tak musím blahořečit rám...ani sebemenší zmínka po kroucení i v tý nejprudší zatáčce :D dále je tu poměrně velká nádrž (20l) díky které může být dojezd okolo 300km při průměrně spotřebě 5l/100km což není zlé (absence palivoměru takže musím sledovat kolik jsem ujel)
přístrojovka...tachometr i otáčkoměr jsou ideálně velké a krásně čitelné, kontrolka neutrálu a blinkrů za slunce nejsou absolutně vůbec vidět...naštěstí aspoň kontrolka cirkulace oleje je ok
ovládací prvky jsou tam kde mají být, řídítka jsou přijemná do ruky, jen mě mrzí že páčka spojky je na tvrdo a nedá se nastavit vzdálenost od gripu...ale na to si člověk za chvilku zvykne
motor krásně táhne od spoda ale ve vyšších otáčkách trochu ochabne ale to je pro dvouválce typické :D bohužel není "hladové oko" pro kontrolu stavu oleje ale je tu klasická měrka...což je trochu zdlouhavější ale platí pro to to samý jako se spojkou...člověk si vzykne
místo pro spolujezdce se mi zdá opravdu komické v porovníní se sedlem řidiče ale to už je problém baťůžků a ne mě :D :D
místa je pod sedlem vcelku dost ( mám tam sadu nářadí, lékárnu, ref. vestu, zámek na brzdu a pár drobností (např. pojistky) by se tam ještě vešlo)
dále jsou tu tři věcičky co mě mile překvapily a to možnost nastavení zadního tlumiče pomocí klíče co je v sadě nářadí ( která je s motorkou už z továrny dále jsou to automatická světla...nemusím si hlídat jestli svítím :D a pak čidlo které chcípne motor když je zařazen kvalt a sklopí se boční stojan a naopak :D ..
nakonec bych asi měl napsat že jsem s motorkou spokojen :) a mohu všem vřele doporučit :) (samozřejmě když je v dobrém stavu :D )

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
l333v
l333v napsal 02.05.17 v 16:30 10b.

Super volba i na prestup. Take jsem ji mel a nemuzu si ji vynachvalit, jen co me trosku stvalo byl karbec a spatne starty za studena jinak preji hodne stastnych km bez nehod!

Mr.Kev
Mr.Kev napsal 28.04.17 v 10:59 10b.

Krásně zachovalá mašina , úplně stejný štítek od GIVI jsem měl na CBF a všechen vítr mi to taky posílalo na hlavu. Při vyšších rychlostech je to opravdu nesnesitelné a člověka to nutí pořád se za to nějak schovávat a krčit. Od doby co jsem to odšrouboval, tak se mi jezdí mnohem lépe, pouze se nad 100km/h dostavuje přirozený omezovač rychlosti daný dlouhodobě nesnesitelným fičákem .
Jo a s přední kotoučovkou mám pořád také problémy, z vyšších rychlostí to prostě moc nebrzdí...

Hooorus
Hooorus napsal 28.04.17 v 09:36 10b.

Před lety to byla taky moje první velká mašina. Chcípák kombinace kvald + bočák je super věc pro začínající motorkáře "nadržené" na vyjížďku
Můj kousek měl problém s českým benzínem, furt se mu zanášely karburátory. Ale jinak parádní motorka.

CharlieRose
CharlieRose napsal 27.04.17 v 17:23 10b.

Ahojky, mám úplně barevně stejné jako ty , jenom ta moje je vzhledově o něco více opotřebovanější.
Jinak s tvými zkušenostmi s touto moto plně souhlasím.

vopák
vopák napsal 26.04.17 v 18:08 10b.

Pěkný géeso..měl sem ho a rád si vpomenu.At' šlape..

Více komentářů



TOPlist