renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 750 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Falco55555
Vloženo 24.4.2017
Aktualizováno 24.4.2018
Zobrazeno 5 246x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Krásná, jiná, jedinečná. Hodná motorka na kterou jsem se posadil a bez nastartování věděl, že tohle je to co chci.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice - Kluci od koziček jsou jedinečný. I oni jsou důvodem proč jsem se stal pacientem s kozama :-)

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 500: nenašel jsem žádný top kus, ale hlavně neni to Guzzi
Kawasaki ER 5: nenašel jsem žádný top kus, ale hlavně neni to Guzzi

První dojmy - Není nic co se mi nelíbí. Je krásná, jede snad sama, jako by mě nepotřebovala. A ten zvuk... Řadí na ťuknutí, slyším ji, kam se hnu tam jde se mnou, je pohodlná... Moje první svezení mi poprvé ukázalo ten pravý význam "padla hned do ruky". Moje dojmy? Nádhera, spokojenost, pocit volnosti!

Motorku bych doporučil pro - Začátečníkům. Kliďasům. Bláznům, kteří chtějí něco jiného.

Doplňky na motorce - Kufr GIVI, hlavní stojan.

Recenze

Jsem panic "motorkář". Těžko mohu srovnávat, ale když jsem si na ni sedl ještě před tím, než jsem obdržel lístek na řídítka věděl jsem, že ji chci. Neslyšel jsem ji nejel jsem na ni, ale hned jsem ji koupil. K tomu hodně pomohlo, že ji prodávali kozičky. Motorka byla nová u nich prodaná, a letos se jim vrátila. Najeto 17tis při koupi.
Když jsem loni začal jezdit na skútru (Čína 125) začalo mě to bavit. Ještě v říjnu jsem absolvoval první jízdy a letos v březnu jsem si vyzvedl ve 32 letech papíry. Nikdy jsem na ničem než fichtlu a skútru nejezdil. Neboli, nikdy jsem nejezdil.
V autoškole byl nový Bandit 650 a super učitel. Tahle motorka mi strašně bavila, měl jsem možnost jezdit sám a vlastně na výlety místo učení. Banďour byl super, čtyřvál hodnej, silnej, ale strašně těžkej. Tam jsem si řekl, že chci něco do 200Kg, max 40, 45 KW, co se dobře ovládá. A nejlépe něco, co se mi bude líbit. Koukal jsem po Hondách, Kawě, ale i Suzuki a BMW.
Jednoho dne jsem se dokopal zavolat a pak zajet do První kozí. Tam jsem ji uviděl, kluci mi řekli, že je volná já si na ní sedl a bylo jasno.

V pátek 21.4. jsem si ji přivezl a přes víkend jsem si ujel svých prvních 300km na své první motorce.

Nemůžu Brevičku hodnotit ani srovnat. Ale pro mě je to ideál. Není to střela, nejlíp se na ní cítím do 110Km/h. Ale při 90km/h se můžu kochat a ona poslouchá. Krásně si kloktá, pode mnou sebou hází a dělá co chci.
Pro mě je super uspořádání řídítek. Jsou sice užší, ale ničemu to nevadí. Krásně se ovládají blinkry, spojka i plyn. Prostě super. Sedlo pohodlné, po 150 km jsem ani nevěděl, že jsem seděl na moto. Uvidíme při delších cestách, ale zatím to vypadá výborně.
Výkon pro mě dostatečný (minimálně pro začátek). Do 130 akceleruje dobře a rychle. Občas je nutné při předjíždění přeřadit a je třeba si dát bacha na kardán. Už mi jednou seklo kolo při podřazení před zatáčkou. Ale na to si každý zvykne a bylo to spíš mojí nevyježděností a respektu z rychlosti.

Závěrem pro začátek. Je to nádherná hodná motorka pro každého "úchyla" jako jsem já. Jet si v klidu občas předjet, vždy na silnici a v klídku. Nebude asi na lesní cesty, ale kdo by tuhle holku ničil na kořenech stromů. Jsem nadšenej jako kluk z vláčků pod stromečkem. Jak tohle dopíšu jdu do mudůru a jedu vyjet benzín co zbyl v nádrži. Mimochodem vejde se tam asi 20 litrů.
Spotřebu vůbec neřeším a zatím ani netuším.

Určitě to tu doplním po tom co s ní něco najedu. Ale myslím, že jsem našel symbiózu, kterou jsem hledal. Díky první kozí!

- - - - - - - - -

AKTUALIZACE 03/08 /2017

Tak máme za sebou 6000 km. V první řadě opět pochválím kluky z první kozí a poděkuji jim za trpělivost :). Nyní jsme po servisu a na nových gumách. S Bernadet (tak se jmenuje :) ) jsme pojezdili po Čechách a dali jednou Slovinsko (2000km).

Takže aktuálně je stav takový:

spotřeba - normální člověk jede cca 4,5l, já jezdím za 5 - 5,5l na sto. To znamená 350km na nádrž (ale nedoporučuji dojíždět dokázal jsem dojet k benzínce bez motoru - bez benzínu).

Sedlo - origo naprosto v pořádku. za den 400 km není problém. Při výletě do Slovinska jsem měl až 4-tý den po cca 1500km trochu prkno místo zadnice, ale do rána to přešlo

Jízdní vlastnosti - Breva je opravdu do začátku nebo na klid. Musím se přiznat, že ji občas vezmu hodně po krkem, ale zvládá to s přehledem. Klopit zatáčky umí a škrtat stupačkami taky. Samozřejmě motor není příliš silný, takže do zatáček chce s rozmyslem nakopat rychlost držet otáčky a hned na výjezdu je třeba přeřadit, ale musím říct, že mi to nevadí (kromě Slovinska protože CBF 1000, nineT a blázna Pedra který jezdí stylem plynu on x off jsem prostě nestíhal ).
Přední vidlice by snesly malinko přitvrdit, ale zase jen proto, že blbě pracuji s plynem v zatáčce.

Podvozek - no co budu povídat líbí se jí pěkný asfalt, drobné dírky a nerovnosti vyžehlí, ale že by to bylo enduro, to tedy ne. Na rozbitých silnicích je pocitově malinko méně stabilní, ale když člověk zavře oči a vezme za heft, tak to projede taky :)

Breva je malinká hbitá a je jak dělaná do města, na menší okresky a nebo do průsmyků. Tam kde se to kroutí, vracáky a krátký rovinky lze jet krásně, ale fakt je, že když chcete jet trošku svižněji musí se točit a chce to řadit. Kam opravdu nepatří jsou dálnice a velké silnice 1.třídy. Ne že by to nezvládla, ale přes 130 s ní jet už je utrpení pro motorku i řidiče. Dálnice jsme spolu zkusili a dohodli se, že napříště pojedeme raději o hodinu déle, ale zase s větší zábavou.

Ale stále platí, že je to moje zlato. Jede pořád parádně, pořád stačí a schopnosti motorky jsou pořád kus před mými. Krásně se na ní cestuje, krásně poslouchá, na nových gumách pocitově příjemnější vibrace. Někde kolem 5-6tis otáček cítím výkyv výkonu, chybí mi 6tka a upřímně na 5tku se dá jen fakt jen kochačka - 110-120.

Našel jsem na ní jednu vadu - řidiče! Bohužel jsem ji poslal do náklonu 90 stupňů. Naštěstí v 25km/h takže kromě páčky spojky, řadičky a odřených krytů se nic nestalo (ještě že jsem tam měl hlavní stojan )

Celkově. Je to super motorka. Hlavně pro kliďase a na cesty. Nezlobí, poslouchá, opravdu se dobře ovládá. Krásně se klopí do zatáček. Je krátká, takže ji víc vyhovují menší, méně táhlé zatáčky. Táhlé dlouhé zatáčky dá taky, ale rychlostně už zaostává. Super do města. Kdo se chce rozjezdit doporučuji! Na druhou stranu je třeba kalkulovat (i já jsem tomu nevěřil) s tím, že po roce či dvou půjde svoji cestou. Uvidíme přes zimu . Ale každopádně jsem si k ní vypracoval citový vztah. Nikdy mě nepodrazila, je čitelná, předvídatelná, spolehlivá. Servis se dá pořešit slušně, zejména u První kozí. Jen upozorňuji, není to chopper nebo cruiser. Je to cestovní naháč, takže spíš než klídek s nohama dopředu je to na předklon a náklon :).

Tak tím jsem snad vyčerpal své literární sklony a napsal vše co jsem chtěl. Víc už spamovat nebudu. Každopádně cesta od Guzzi není jednoduchá. Co ale člověk nadělá, když ostatní fabriky prostě nic tak krásného neumí ... takže kolama dolů a na přes rok možná s Grisem

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Martin1042
Martin1042 napsal 28.09.18 v 16:59 10b.

Krásná, moc pěkně popsané S nadšením Ať dělá radost

PupikDomaci
PupikDomaci napsal 04.09.18 v 15:10 10b.

pěkný, taky mě mate spotřeba, pod 5l nejdu, a to nejsem žádnej stihač (ale za tou zatáčkou holt ta pravá ruka se sama)

Davcoun
Davcoun napsal 24.07.18 v 07:12

alterego
alterego napsal 09.07.18 v 20:32 10b.

, hezky popsáno. Každý kdo se o malou Brevu zajímá tohle určitě ocení. Motorka opravdu hezká

Metrkrychlovy
Metrkrychlovy napsal 11.05.17 v 10:58 10b.

Více komentářů



TOPlist