Moje první motorka, kterou si nemůžu vynachválit.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM RC 125: Pro mě nepoužitelná
Yamaha MT-125: Na svůj objem až moc masivní
První dojmy - První jízda naprosto super, přední brzda jde trochu zostra, ale člověk si zvykne. Zadní jde krásně dávkovat, to se člověk naučí hned při první projížďce městem. Jediné, co mě na to té motorce štve, je hledání neutrálu, který občas najít je hotové umění..
Doplňky na motorce - KTM Powerparts - držák SPZ
KTM Powerparts - přední světlo
KTM Powerparts - Tankpad
KTM Powerparts - Sticker Set a Rim Sticker Set
Recenze
Jako držitel řidičáku skupiny A1 jsem ani moc jinak na výběr neměl. Jízda je naprosto bezproblémová, motorka krásně drží, je pohodlá. Motor táhne až od 4-5 tisíc otáček, a pak je to šup a už tam je 10 000, bliká kontrolka přeřazení a už zase zrychlujeme. Přední je ostřejší, zadní používám více, jde krásně dávkovat. S trochu agresivnější jízdou (vesnice tak do 60 km/h, hned jak skočí tak plný plyn a po okreskách tak 100-110) to žere 2,3 až 2,5 litru na 100 km. Tankuju u OMV Maxxmotion 100, u kterého mi přijde, že ta motorka opravdu trochu víc šlape, není taková utahaná a "syrová". Servis jsem zatím nebyl nucen dělat, ale je dobré, když si čas od času budete kontrolovat šroubky, kapaliny, zkrátka vše co by se mohlo pokazit.
Když jsem ji na podzim dával na kontrolu do Racetoolu v Praze, zjistilo se, že motorka má nějakým záhadným způsobem zvýšený výkon.
S tim 100 oktanovym benzinem si davej bacha v manualu je jasne psane za se nemá používat benzin s vyssim oktanovym cislem jak 95. Zvysujes zbytecne provozni teplotu valce a ten se teplem vic roztahuje muzou vznikat vule při dlouhodobym pouzivani. Rikal mi to mechanik v KTM.
krása