Je to letadlo. Oproti xj 600 opravdu krok dopředu.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Konečně motorka na kterej jsem NIC ale totálně nic za závadu nezjistil. Kupující nebyl žádnej zloděj ani překupní.Sympaťák 50 let co hodlá stavět a kdyžtak pak chopra. Skvěle sedí, je větruodolná ( slovy těžká jak kráva). Vynikající brzdy ( i skrz pancéřový hadice). Zlatá 5stupňová převodovka. U Xj 600 S je 6 stupňů a člověk opravdu jen řadí ale neřádí. 4ka má až překvapivej zátah (opět ve srovnání s 600)
Motorku bych doporučil pro - Kdo má aspoň 55 tisíc na víc a hodně hodně času objíždět motorky. V každým případě skvělej cesťák s kardanem a palivoměrem a celkovou váhou 280 kilo tak na start asi palec dolů ale po třiapůle a min se 185 určitě nee. Holky vůbecc
Doplňky na motorce - Vyhřívaný hefty, klín Yamaha s atestem a v tp,zakázkový sedlo, zvýšený řidítka,padáky,kufry a turistický plexi
Recenze
Zase začalo byt pěkně to mě nepřekvapilo ale překvapilo mě že se mi mezi hromadou šrotu ( probíral jsem jen XJ 900) podařilo vybrat motorku kterou nehuntovali prvních 150 tisíc kilometrů v německu na okruhu a pak ji žádnej dobrák 2 krát nesmotl v česku a pak mi ji konečně motobazar ( nebo nedej bůh překupník) neprodal jako velmi zachovalou s 30.000 kilometry. Ten prvních dvě sta tisíc nepočítá,to se sotva zajíždělo a pak - žere jen 5 litrů benzinu ale že to žere 4 litry oleje to už nikdo neřekne ). Měl jsem s prodejcem domluvenou slevu ale když jsem viděl stav motorky tak jsem mu ty peníze dal abych neměl pocit že ho okrádám. Ono ty šroty objíždět taaky není zrovna nejlevnější - to jsem zjistl časem. Skvělý svezení a první Diversion co jsem potkal u kterýho pustím řidítka a nerozklepou se. Nikde ani nic neprosakuje. Všechny kotouče a desky jsou vyměněný před pár tisícema a jako bonus pancéřový hadice. Kompletně zrepasovaná přední vidla ( 9.500 jo v Yamaze berou 445kč na hodinu - to jsem jako čuměl.Si říkám že su teda fakt těžká socka se svým platem). Jsou seřízený podtlaky,ventily a nikdy a to odpřísáhnu jsem neviděl takhle čistej olej přes kontrolní sklo. Gumy metzeler opět pár km a aji na vodě (dobrovolně po ní nejezdím) celkem dost drží. Jako opravdový překvapení byly origiální kufry k motocyklu při koupi. (když sem ten jeden škrtl o vrata garáže tak sem se málem rozbrečel). Aneb jak to říká děda :"Si to fotíš dokud to máš ještě v celku, co ? " .
Ahoj, fakt nádherná.
Krásné Diversion, asi nejhezčí, co sem viděl. Když to ten borec dovezl, tak sem nevěřil, že je to takové top stav. Jak sem řekl: "Hned to ber a jedem" a stalo se. Za ty prachy topová motorka jak z pásu, udržovaná, obstarávaná, prostě tohle byl supr kup.
Btw. Pekelný doly to jistí :)
Gratuluju
Krásná v té modré
No a kde sou ty kufry ?
10bodů a ať dělá jen radost a nezlobí, ale to XJčka nedělají...
Doplňuj fotky a zážitky z cest, ať je na co koukat
No je fakt super máš jasných 10 , ale Já bych svoji 600 za 900 neménil