Krásné Virgl "jedenáctikilo", kdo zná, ví o čem mluvím, kdo ne, měl by poznat
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XVS 1100 DragStar: časté problémy s volnoběžkou a hřídelí kardanu
První dojmy - byly poněkud rozpačité, první projížďka, tzv. testovací jízda před koupí se mi zdála ne uplně ok, nebo spíš, čekal jsem asi něco víc. Čím to bylo způsobeno, nebo o co šlo popíšu níže v recenzi
Motorku bych doporučil pro - Poctivé vzduchem chlazené karburátor. Nebrat žádný vodníky a stříkačky? Nevěříš? Poznáš sám :)
Doplňky na motorce - Plexi, brašny, opěrka, přepákování
Recenze
Jak jsem naznačil, nevěděl jsem uplně, jestli je po motorické stránce uplně v pořádku. Nakonec jsem ji však vzal a zjistil, že udělal nejspíš dobře. Motorka totiž stála poslední rok v garáži a nejezdilo se na ní. Čekala mě na ní cesta domů, cca 330 km převážně po dálnici. Podle mě byly po té době trošku zanešený karbece, jak sem ji však na dálnici držel místama pod krkem, pak se vše rozjelo a uplně to byl vyměněný stroj, spíš sem čuměl, jak dokáže krásně táhnout. Pětka má fakt krásné zátah a nečekal sem až tak pružnou jízdu.
Co můžu zatím hodnotit
Po první cestě toho moc k hodnocení není, ale tak shrnu to. Řekl sem si, že po každéch sto kilákách tam dotankuju nádrž do plnéch, abych zjistil, kolik si bere. Jízda po dálníci do 120 max tak cca kolem 5ti litrů, 130 tak kolem šesti. Myslel sem, že to bude horší, takže spokojenost.
Jízda parádní. Měl jsem před tím Intrudera 600 a rozdíl je opravdu znát. Jak říká kamoš: "motorku dělá objem" a je to tak. Tah mnohem lepší, ten króťák je znát. Takže za mě motor na jedničku. Vzadu je sice bubnovka, takže zázraky se nekonají, ale ve předu dvoukotouč a ten brzdí dobře. Dokonce sem měl možnost vyzkoušet už i kombinaci obojího, když mně nějaké vůl na dálnici vlítnul téměř před kolo, zašlápnul sem oboje, hvízdanica jak sviňa, ale ubrzdil :D
Ovladatelnost se mi zdá taky víc než dobrá, dokonce se dá v zatáčkách i trošku víc klopit, což není na choppera až takovým zvykem. Posezení jak doma v křesle v obyváku, přepákování navíc k tomu, prostě radost se vozit. I batůžek má celkem kvalitní posez, snad i na nějakou delší cestu to bude bez bolavé prdele.
Jako největší nešvar jsou u Virgla známy jako volnoběžka a startér. Tož uvidím, jestli něco zakuká nebo to zvládnem bez potíží.
1.4.2019
Tak jsme se spolu po dvou letech ježdění rozloučili. Neposlal jsem motorku moc daleko, ale šla o dědinu dál ke kamošovi z klubu. Snad mu bude sloužit minimálně tak dobře, jako sloužila mně a bude s ní spokojené stejně jako já. Nastal čas udělat další krok. Značka zůstala, jen sem se posunul tam, kam sem chtěl a přistála v garáži XV 1900 Midnight Star .
Pěkný kousek
Pěkná mašinka původně to byl muj sen...hezkej popisek...
Pěkná, opravdu pěkná. Ať slouží.
lzqpmt -> určitě přidám, jak bude lepší počasí, tak nafotím