Maxiskutr ,co dodat ...
Mel jsem velkou motorku /Suzuki DL 650 V Strom/ .na ktere jsem ale jezdil rok od roku min a min,az jsem ji pred par dny prodal a skutra Suzuki AN 200 Burgman.
Rozhodl jsem se ,ze chci mit jednu jedinou "univerzalni" motorku a te
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha X-max 400: Prilis draha a malo jetych moto na trhu.
Honda SW 400T: Tezssi ,vysssi spotreba i cena
Kymco Downtown 350i: Aktualne jedina \"ojetina\" na trhu v barve,ktera se mi nelibila,ale moc nechybelo a stala v garazi ona ,uz jsem byl v kontaktu s prodejcem. Ma sice stejny vykon ,jako D 300,ale vyssi kroutak,o mnoho vhodnejsi klasic.stupacky pro spolujezdce,lepsi palubku
První dojmy - Prekvapilo me ,nakolik se moderni maxi skutr jizdnima vlastnostma podoba klasicke motorce. Jasne ,naeni to na brouseni slideru ,ale jizdni komfort je nekde jinde ,nez na B 200. Omnoho lepe sedi ,da se klopit ,podvozek se nevlni ,na nerovnostech tolik neodskakuje /jako na Burgmanu/
Motorku bych doporučil pro - Komukoliv ,kdo nepotrebuje litat po dalnici 200 ,komu staci "jen" 150. I kdyz ...tacho je prilis optimisticke.Promeruje o 10% do plusu ,takze maximalka realne kolem 140. To ale pro me neni podstatne. Dulezite je ,ze neni problem na dalnici udrzet rychlost ,ktera umozni temer souvislou jizdu v levem pruhu/za predpokladu ,ze ostatni pojedou povolenou max.rychlosti/ Ja tolik ale nejezdim,kdyz uz se dostanu na dalnici ,jedu 120-130 ,ale ten pocit ,ze kamion predjedu kdykoliv s velkou rezervou je fajn. Na skutru se da v poho propletat mestem i jezdit delsi streky.
Doplňky na motorce - Velky kufr Givii maxia s brzd.svetlem,vyssi plexi, vyhrivane hefty,iridiova svicka .
Chystam voltmetr na palubku
Vyradil jsem chcipak na bocnim stojanu ,abych mohl ohrat motor na policajtu a policajtu jsem zabrousil dosedaci plochy ,aby kdyz na nem motorka stoji ,aby byla stabilnejsi.
Z vyroby byl policajt sklopeny dolu skoro kolmo ,ted je vyklonen vic dopredu a moto je na nem stabilnejsi.
Urcite budu rozsirovat /prodluzovat/zrcatka,to jsem delal uplne u vsech masin,co jsem kdy mel ,nerad si koukam v zrcatkach na svy ramena.
Vyvedeni zasuvky pod sedlo pro dobijeni bat.
Montáž led osvětlení pod sedlo
Recenze
Privital jsem ABS ,na skutru jezdim hodne casto i za mokra .
Libi se mi podsvetleni palubky,vetsi kola /nez B 200/ ,ktera jsou dost znat na hrbolech.Necekal jsem ,ze se o pouhy palec vetsi kola tak pozitivne projevi ...
Naopak Burgman 200 umoznoval mnohem lip si natahnout nohy dopredu a mel praktictejsi podsedlovy prostor a lepsi pristup k nemu/dalo se vic otevrit sedlo/
Komfort ridicuv je dobry,spolujezdec uz je na tom podstatne hur ,diky malinkym"plotnam" pro nohy.Skoda ,ze na nej nedali take stupacky ,jako ma novejsi Downtown 350.
Umim si predstavit ,ze v solo obsazeni neni problem cestovat na delsi streky .
Ve dvou leda se spolujezdcem ,ktery by "strpel" neustale tlaceni noh do mota - rseni plotnami pro nohy je zkratka nestastne ,spolujezdci z nich nohy sklouzavaji a musi je neustale tlacit k sobe.
Klasicky neduh snad vsech motorek ,co jsem kdy mel-priliz uzky zrcatka vyresim jako vzdy-prodlouzenim tycek.
Nerad si koukam v zrcatkach na ramena.
super
Skútr je ideální dopravní prostředek na cesty po městě, či lehce kolem. Bohužel některými takymotorkáři povýšeně přehlížený. Nezaslouženě. Takže gratuluji, posílám 10 a ať slouží
k nám do práce jezdí dva kousky, jeden s ABS.Je to povedený stroj a nadčasový
Parádní věc...
Gratuluju
Měl jsem opravdu hodně motorek všech kategorií...
A jen jednoho skůtra.Aprilia Atlantic 250 mi ale vrtá v hlavě dál a dál...
Úplně stejně, jako ty najíždím čím dál míň a stále se balamutím tím, že "letos" už to určitě bude lepší
I proto jsem skůtra vyzkoušel a zjistil, že je daleko lepší, než se povídá...
V mnoha ohledech mi vyhovoval, ale chystal jsem se na cestu do zemí se špatnými, nebo žádnými silnicemi a tak jsem jej prodal...Samozřejmě z toho sešlo ...
Objem kolem 300 je ideální a skůtr je velmi praktický!
10 bodů a doplňuj zkušenosti, zážitky a fotky, ať je čím se kochat