Od začátku se plyn líně vracel, což znamenalo nepohodlné křečovité držení. Pomocí přípravku (svěráku) na mazání bowdenů (silikonovým olejem) jsem to trochu vylepšil, ale stále to nebylo ono. Až po výměně obou za nové originální bowdeny a výběru optimální cesty bowdenů (ta podle podle manuálu se ukázala jako zbytečně ohýbaná) a s vedením lanek pod válečkem před kolébkou je to zřejmě tak bestiálně funkční, jako to bylo v továrně. Konečně se plyn vrací tak, že přímo cvaká.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Málem bych zapomněl, že návrat k originálním dílům neustále pokračuje. Gumové ucpávky na kostře jsem do deníku nevkládal ani např. originál relé blikačů apod., ale s původními páčkami se pochlubím.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 10.02.2023 |
Uskutečněno:
| 16.06.2022 |
Tachometr:
| 65390km |
Komentářů:
| 1x |
-
Těžko říct, jestli ten starý byl původní, ale mé zlé tušení se při jeho pitvě potvrdilo. Takhle to teď bude přehlednější. I palivový filtr má své intervaly výměny, mrkněte do svých manuálů.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 08.02.2023 |
Uskutečněno:
| 16.06.2022 |
Tachometr:
| 65390km |
-
Po další části celozimní renovace jsme s Helenou vyjeli. Po dotankování kilometr od domu do mě při rozjíždění ze stopky narazilo auto. Menší infarkt a pár plastů. Až plasty sešiju nebo nahradím, zase budeme na silnici.
Typ:
| Havárie |
Vloženo:
| 15.06.2022 |
Uskutečněno:
| 02.06.2022 |
Tachometr:
| 65336km |