renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 620 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dominator1
Vloženo 8.4.2017
Aktualizováno 28.12.2023
Zobrazeno 4 959x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Ducati Monster 620 i.e.
Po pár letech "snění" mám Italskou krásku doma.
Byla to dlouhá cesta, ale vyplatila se.

Motorka koupena od Kateřina Jágrová - Koupeno od dobré známé, které Italka přes 3 roky stála v garáži.

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM Duke 390: Naskytla se lepší nabídka

První dojmy - Mé první dojmy lze jen stěží popsat. Možná jen, nádhera.. Zatím najeto jen necelých 300 kilometrů, ale už teď musím říct. Správná volba. Motorka alá kráska z Itálie. Design, který se neokouká. Jediné co bych prozatím vytkl je malý ale opravdu malý poloměr otáčení řídítek. Třeba si na to časem zvyknu.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil pro fajnšmekry, kteří nehledí na vysoký výkon, tak jako na Design a zvuk. Tuhle obludku určitě ocení také začínající motorkáři a díky nízkému posedu a celkově malé motorce naše drahé polovičky.

Doplňky na motorce - PadákyRutan









Průměrná spotřeba - 4.6 l/100km

Recenze

Koupě a vše okolo toho byl "běh na dlouhou trať".
Chtěl bych se tímto s Vámi podělit a napsat svůj příběh/cestu k vysněnému stroji.

Kapitola první:
Mám do toho jít a pořídit si motorku? Nebo mám raději šetřit peníze do budoucna?
Mnozí z Vás se asi ptají proč se nad touto věcí vůbec zastavuji, jestli ji chci není přeci co řešit, ale u mých 20ti let je otázek hodně. Určitě to znáte sami.
Pokud se tedy rozhodnu, tak jakou motorku? První nad kterou jsem uvažoval byl lehce ovladatelný a cenově velmi dobře dostupný Duke 390. Výkonově s 32 Kw do řidičáku A2 super. Stále jsem nad tím uvažoval, ale po pár dnech se mi naskytla nabídka úplně z jiného soudku. A tou byla Obludka 620 s nájezdem 10 500 kilometů a ještě k tomu od kamarádky, kde jsem si naprosto jistý o jejím stavu.
Bylo tedy rozhodnuto!

Kapitola druhá:
Základem bylo získat vůbec řidičák. A protože mám pouze AM a B oprávnění a je mi 20 let, tak mi nezbývá nic jiného než jít do řidičáku s omezením 35kw, tedy A2.
Začal jsem tedy v září 2016 a na konci října jsem měl dělat závěrečné zkoušky.
Testy v pohodě, ale v naší krásné zemi, zemi české opět pršelo a kvůli nově postaveným zkouškám na motocykl se za deště přeci nejezdí.
Pro ty co nevědí, tak na začátku roku 2016 se dělají zkoušky na motocykl takto: Nejprve testy na PC, poté se jde na cvičiště, kde se provádějí různé obraty, osmičky apd a až poté se jede do provozu.
Jakmile mi řekli, že další termín zkoušky je až za 14 dní, tak už mi bylo jasné, že to nebude zas tak lehké, jak sem si myslel. Jen pro info, zkoušky jsem udělal po 6ti odřeknutí kvůli počasí a samozřejmě kvůli zimnímu období až 21.3.2017!!!

Kapitola třetí:
Protože mám řidičák jen do 35 Kw a Monster má 43 Kw (opravdu rozdíl :D). Musel jít na škrcení. Takže volání a domlouvání s MotoTrade na řadě.
zhruba po dvou týdnech byla škrtící sada na skladě a už zbývalo jen tam monstra dopravit.

Kapitola čtvrtá:
Že motorka musí projít servisem se vědělo hned na začátku, ale až takovým to se opravdu nečekalo. Protože motorka docela dlouho stála zavřená v garáži, muselo se toho vyměnit trochu víc. Nejen takové základní věci jako je olej, filtry, svíčky atd. Ale dokonce po dlouhé odstávce i palivová pumpa a celkově rozvoďák.

Kapitola Pátá:
Skoro nakonec přišlo úřadování a běháni od okýnka k okýnku s ověřěným podpisem. Musela se udělat samozřejmě technická, přepis motorky na sebe, povinné ručení a v poslední řadě změna údajů ve velkým techničáku kvůli změně výkonu.
Tímto bych chtěl poděkovat za ochotu poradit všem co mi odpověděli na fóře motorkáři.cz Díky chlapi!!!

Kapitola šestá a také poslední (prozatím):
Nakonec už zbývá jen jezdit, jezdit a jezdit. Bohužel na 14 let starých pneumatikách toho člověk moc nezmůže a museli z domu. Teď tam jsou funglovky Michellin pilot power 3 a určitě na ně udělám nějakou recenzi, jen co na nich něco najedu ať nevařím z vody.
Také sem pořídil padáky, závažíčka do řídítek a padací osu do předního kola od Rutanu. Zatím neotestované a popravdě doufám, že je ani testovat nebudu. Kdo by taky chtěl, že?
V poslední řadě si musím zanadávat na možnosti uchycení kufrů/batohů/brašen nebo jakkoliv to nazýváte. Kdyby někdo věděl, nebo s tím měl nějaké zkušenosti. neváhejte mi napsat.

Motorka sama o sobě:
Prvotřídní nikdy neokoukaný Design. Nádhera!
Když je teď motorka seškrcená, tak to doopravdy více brzdí než jede. Časem ji nechám nejspíše otevřít. Ovšem až budu mít řidičák na neomezený výkon. Uvidíme, zatím mi to stačí.
Co dodat ke zvuku? No asi jen to, že je to DUCATI 2V.. To stačí :D (O laďácích jsem přemýšlel, ale dosavadní zvuk zatím stačí, no uvidíme později :D)
Ovladatelnost až na malý rejd řídítek super.

Nová kapitola: Je prosinec 2023 a kdo by to byl řekl, že má monsřík najeto jen 14700km. Bohužel bohudík mám zaměstnání kvůli/díky kterému musím v motorkářské sezóně vždy odcestovat do zahraničí a monstřík je tak chudák sám doma v garáži. Rok 2024 bude ale jiný a monstřík jede se mnou do světa. Udělal jsem pár kosmetických úprav jako je odstranění pivního podtácku a výměny originálních výfuků za X-cone od Mivv. X-cone proto abych zanechal minimalistický design, který se mi na téhle motorce líbí. Výměna byla nutná, neboť po malém pádu se originální poškodily a nač tam dávat opět původní, když můžu ten zvuk trochu zlepšit. ?








































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Normik
Normik napsal 17.03.18 v 16:11 10b.

Moc pěkná, ať ti to jezdí

dzarmil
dzarmil napsal 17.04.17 v 13:34 10b.

Jooo...,tak tyhle italský motorky můžu .V sedle této motorky zažiješ jen radost a požitek z jízdy .

pb_81
pb_81 napsal 13.04.17 v 11:02

Krásnej monstr, ať slouží.

Co se týče bagáže, sám mam M1200 a jízdu s bagáži ve dvou jsem rovnou vzdal (origo boční kufry za cca 30.000 kupovat nechci). MTS fakt není motorka na cestování. V jednom ale vozím bagáž na místě spolujezdce. Původně jsem vozil takový "bobek" koupený přímo od ducduc. Přídělával se gumicukama kolem sedačky (jsou napevno součástí brašny) + pojístné řemínky měl přímo na rám. Teď vozím vak od kriega a nemůžu si ho vynachválit, nehledě na to, že MTS1200 má na to už rovnou sedlo připravené (zespodu sedla jsou pásky za které se vak chytí). Vaky jsou i dost variabilní, dělají se ve velikostech 5, 10, 20 a 30litrů a různě na sebe jdou zavěsit.

Tentum
Tentum napsal 12.04.17 v 19:40 10b.

Gratuluji k opravdu krásné a zachovalé Ducati. Musím dát 10

DucatistaCZ
DucatistaCZ napsal 12.04.17 v 14:01 9b.

Můj postřeh: Kupoval jsem jako první motorku Monstra 1000, měla laďáky a otevřenou spojku ... Jak jsem to slyšel, zhrozil jsem se a řekl že laďáky nechci ale zato chci zpět kryt na spojku... Tak to bylo cca rok a pak jsem sháněl laďáky a otevřený kryt na spojku

Více komentářů



TOPlist