renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pycha
Vloženo 1.4.2017
Aktualizováno 10.3.2020
Zobrazeno 5 021x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Nejlepší vostrej naháč současnosti. Který vítězí hlavně V4 motorem.

Více fotografii

Motorka koupena od Motorrad merkel

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MV Agusta Brutale 800 RR: Chtěl jsem něco sportovnější a budoucnost značky je teď nejistá
BMW S 1000 R: Strojově přesná ale nemá to koule

První dojmy - Tuono byla láska na první nasednuti z počátku se úplně nelíbila designově, ale když jsem se svezl bylo hotovo. V4 motor mě hned uchvátil.

Doplňky na motorce - SC project + race ecu, podmotorový klín a boční podsedlové kapoty

Recenze

Koupil jsem si ji čistě pro radost. Poprvé jsem kupoval motorku a nekoukal jsem jestli se na ní dá něco odvést, popřípadě zajet si na dovolenou, nebo jestli konkurence není levnější nebo snad lepší. Prostě mě chytla, chtěl jsem jí, tak jsem ji vzal ;).
Největší devizou je motor s neskutečným zátahem. Úplně cítím, trhání pneumatiky s nádherným zvukovým doprovodem. Ovšem nedoporučuji do města spodek je dost ucukaný. Motorka chce pořád dopředu. Není stavěná má nějaké poskakovaní v koloně. Podvozek pracuje výborně, ale na rozbitých silnicích je potřeba mu pomoct, o brzdách ani nemluvím. Elektronická podpora funguje famózně. Možnost nastavení ABS bych uvítal s ještě větším výběrem. Na dvojku je moc citlivý a na jedničku už funguje jen na přední kolo a není aktivováno ABS v náklonu, také bez kontroly zvedání předního kola. Měření náklonu je vychytávka, která potěší, ale taky zbytečně hecuje k většímu . Navíc se vše dá zaznamenávat do telefonu a díky tomu se dostat ke spoustě dalších funkcí, které asi ani nikdy nevyzkouším.. Řazení na horu dolů bez spojky je na nobelovku. Podřazování před zatáčkou bez spojky dokáže neskutečně zklidnit jízdu a dovolí se lépe soustředit na její rychlí a bezpečný průjezd. Měření spotřeby ukazuje úplně nesmyslné hodnoty cca půlku skutečné :) Za ty prachy bych dneska čekal lepší osvětlení v podobě led zdrojů, ale to se dá přežít.

Za mě super mašina na hraní.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vsudybyl
vsudybyl napsal 11.02.19 v 07:21 10b.

LanFi
LanFi napsal 01.09.18 v 18:32 10b.

Ahoj odkud máš ten klín a ty podsedlové plasty

martinn1313
martinn1313 napsal 17.07.18 v 08:52 10b.

Pochvala.
Byl jsem na vážkách, ale právě kvůli reakci na plyn a hlavně kvůli ergonomii u mě nakonec zvítězil SuperDuke ...

Jack77
Jack77 napsal 17.04.18 v 17:15 10b.

Minuly vikend jsem si u dealera vypujcil verzi RR a potvrzuju, ten motor jede neskutecne. Razeni quickshifterem nahoru pod plnym plynem je hodne navykovy. S ladakem to musi bejt hotovy peklo. Podvozek uzasnej. Jezdeno v rezimu sport. Vyuzil jsem tak 30% potencialu tyhle masiny. Prekvapilo me, jak se motorka v malejch rychlostech pekne vodi ve meste. Na druhou stranu jsem zase ocekaval vetsi ochranu pred vetrem. Fouka na tom stejne, jak na mym Streetovi.
Krasnej stroj, uzivej

solio
solio napsal 17.04.18 v 10:21 10b.

Skvělej bike!

Více komentářů



TOPlist