PROFIL MOTORKY

Honda CB 500F (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Klubas
Vloženo 29.3.2017
Aktualizováno 1.4.2017
Zobrazeno 12 514x
HODNOCENÍ PROFILU OD 41 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Nová Honda CB500F - můj první velký stroj.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 500E: Nakonec jsem se rozhodl pro nový stroj a tato Honda se prodávala za velice příjemnou cenu.
Honda CBR 500R: Vzhledově mě lákala více než naháč a musím přiznat, že se mi do teď líbí. Bohužel jsem neměl příležitost srovnat jejich jízdní vlastnosti a tak jsem dal na doporučení, že se na naháči bude jezdit líp - kvůli narovnanému posedu a lepší ovladatelnosti.

První dojmy - Tato Honda je neuvěřitelně hodný stroj, který se ovládá velice snadno a poslušné se bude učit společně s každým začínajícím motorkářem. Už od začátku jsem měl na této motorce pocit jistoty a stability.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky a pro motorkáře, kteří preferují klidnější stroj se super vlastnostmi.

Doplňky na motorce - Tuto sezonu plánuji pořídit padací protektory, plexi štítek a nové páčky spojky a brzdy.

Recenze

V létě roku 2016 jsem se rozhodoval nad výměnou svého starého skůtru Loncin, za pořádnou motorku, na které již nedosáhnu maximálky na každé stometrové rovince.
Volba padla na Hondu CB 500F, která dostala pro modelový rok 2017 velice příjemné změny, mezi něž patří nový design, LED světla, větší nádrž a ABS v základu u každé motorky, které nakonec rozhodly ve prospěch právě tohoto stroje.
Motorku jsem si vyzvedl jedno srpnové dopoledne na Jarové a po seznámení se všemi funkcemi mě již čekala první jízda. První dojmy byly úžasné, do žádné zatáčky jsem ji nemusel přemlouvat a jízda byla velice plynulá. Prvních 1000km jsem motorku tolik neproháněl. Zaprvé se teprve zajížděla a já nechtěl zbytečně vytáčet motor do vysokých otáček a zadruhé jsem teprve hledal svoje limity a snažil jsem si zažít správné návyky.
Poté jsem si již odvezl motorku do Itálie, kde jsem byl minulý rok na studijním pobytu. Cébéčko se zde cítilo jako doma, teplota na jihu Itálie znamenala, že pro mě sezona končila až na konci listopadu. Do té doby jsem stačil projet snad všechny okolní města a několikrát si vyjet i na delší výlet. Pokud na této motorce budete začínat tak vám můžu zaručit, že narazíte na své limity mnohem dříve než na limity motorky. Ve všech situacích se chová velice předvídatelně a ani jednou mě nepřekvapilo něco neobvyklého. Na silnicích první třídy a převážně v zatáčkách se chová velice dobře a vy si díky ní dokáže jízdu doopravdy užít.
Na motorce jsem byl na jednom třídenním výletu. Jel jsem společně s autem, ve kterém jsem měl věci, jelikož na motorce mnoho úložného prostoru není - pod sedlem vozím jen zámek na kotouč a doklady. Během tohoto výletu jsem si všiml dvou věcí - první byla spotřeba, která se uchýlila na 4,5l/100km, když jsem jel sám a mohl trochu přidat a 3,5l/100km když jsme jeli společně a nikam nespěchali. Poslední den jsme se bohužel vraceli téměř 300km po dálnici a snad nikoho nepřekvapí, že zde se motorce nelíbí. Rychlost motorky problém není, ale všechen vítr půjde přímo na vás a to člověka velice rychle unaví. Snažil jsem se zalehnout na nádrž, ale ani to moc nepomohlo kvůli absenci plexi štítku. Ten plánuji pořídit a doufám, že pak už nebude někdy nezbytný dálniční přesun tak nepohodlný.
Na motorce jsem vícekrát jel i ve dvou a k mému překvapení to nebylo nepohodlné - pokud se spolujezdec umí správně držet. Z mé zkušenosti bylo pohodlnější vézt 85kg chlapa, který se rukama zapíral o nádrž s vůbec mi nepřekážel než 50kg holčinu, která na mně visela a tím mě tlačila až na řidítka.
Po třech tisících kilometrů můžu konstatovat, že mě motorka velice hezky seznámila s motorkářských světem. Při projížďkách s kamarády, kteří mají výkonnější stroje vidím, že akcelerace i maximálka by mohla být vyšší a stále bych neměl problém motorku zvládnout, ale i těch 35kw stačí k příjemnému poježdění. Při ježdění s mojí Hondou jsem si konečně uvědomil pravý význam rčení: I cesta může být cíl :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
speroure
speroure napsal 29.01.19 v 01:48 10b.

Ta tricolora je krásná! Super stroj!

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 27.05.17 v 22:08 10b.

Pedl
Pedl napsal 13.05.17 v 23:15 10b.

Pěkné barvy

JokerLBC
JokerLBC napsal 03.05.17 v 22:13 10b.

EMC37
EMC37 napsal 14.04.17 v 20:10 10b.

Honda Dobrá volba

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist