Vlastník | HusKa701 | |
---|---|---|
Vloženo | 27.3.2017 | |
Aktualizováno | 25.10.2022 | |
Zobrazeno | 12 516x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 49 UŽIVATELŮ
Vlastník | HusKa701 | |
---|---|---|
Vloženo | 27.3.2017 | |
Aktualizováno | 25.10.2022 | |
Zobrazeno | 12 516x |
Skvělá recenze , před týdnem jsem si ji koupil taky... je fakt super
No teda, tomu rikam recenze!
Pro potencialni zajemce o tento stroj spousta uzitecnych informací... Super!
Prosím ťa, aky mas tlmic riadenia.?
A brzdovu noznu paku?
nádherný stroj, za 10 DD ať ti to frčí
moto paradna, nech este dlho sluzi. tiez nad nou uvazujem ...
Děkuju. Vám, přátelé jedné stopy . Potěší to, když je odezva, zvláště když je kladná a když dlouhodobý postřehy třeba někomu i pomohou například ve volbě stroje. Díky
To je mazec
Pěkná práce, jak najeté km tak úpravy. Pokukuji po adventure bike. Obecně by mě zajímalo porovnání s dnešní Tenére 700 pro dlouhé adventure dovolené. Obratnost a komfort v terénu vs. přesuny po silnicích. Zda by jsi i dnes šel do stejného stroje. Přeji hodně najetých km s vysmátým návratem.
Hodně pěkné Mám rád tyhle postřehy z vlastních zkušeností a dlouhodobého užívání. Lepší než redaktorký test s nájezdem 300 km a jasným závěrem. Když HQ 701 enduro přišla, moc jsem ji nechápal. Ale postupem času si říkám, jestli to není lepší volba než zamýšlený nákup Tenere 700... každopádně držím palce a přeji mnoho dalších úžasných zážitků v sedle tvé vyvolené
svěle napsaný! Ať ti slouží ještě dalších 50.000 Km
Zdarec Rosťo. Díky.
Pár fotek nabalený motorky (což zrovna nemiluju, ale je to pro cestování nutné) v profilu najdeš.
Vaky jsou nepromokavé. Zavírají se zatočením vršku, takže se tam voda fakt nedostane. Na plotně mám přesně tento vak:
https://www.bohemiab...-reflexni+p10016.htm
Po bocích vaky stejné značky ale objem každého je 60 litrů. Schválně jsem je předimenzoval abych náklad rozložil do větší plochy a motorka nenarostla moc do šířky. Loni jsem vyzkoušel jen jednou, při cestě do Itálie - Dolomity. Na přepravu materiálu je to super ale když by se v tom měl člověk každý den přehrabovat tak to už je horší. Budu koukat po nějaké podkově. Pokud možno dělené, vodotěsné s vrchním zavíráním...ale zatím mně "to netlačí" Když pořídím dám o tom info na profil. No a rámy, ty jsem vyráběl z nerezu a jsou dělaný přesně na 701, tak jestli máš jinou motorku asi Ti to moc nepomůže. Jestli máš 701 a řešíš to na ní tak na netu najdeš rámy který se dají koupit. Při konstruování a výrobě jsem vycházel z míst uchycení a jen jsem upravil dle vlastního uvážení a hlavně vyráběl z nerezu aby to bylo trvanlivé a bezúdržbové. Měj se fajně!
Tady se nedá udělat jinak, než dát plných 10b! Nemáš někde fotku držáků zadní batožiny a případně odkaz na vaky, které jsi tam pořídil? Budu pořizovat cestovní batožinu a tvé řešení se mi líbí. Díky.
Rosťa
Ahoj. Díky Sedlo jsem upravoval podle zkušeností z předchozí motorky (Yamaha TT600E - je taky v motorkářích možná jsem se tam o úpravách rozepsal vice, můžeš tam mrknout)
Z úzkýho sedla nic pohodlnýho nevymyslíš a můžeš se snažit sebevíc. Tak jsem koupil "airhawk" (odkaz níže) Z origo sedla jsem použil jen plastový základ. Pod místem kde je vzduchovej vak jsem použil jen minimum molytanu, jen na vyrovnání plastu, zbytek jsem upravil dle potřeby aby vak alespoň trochu "zapadl" do sedla. Vím, není to nic co by "ladilo oku", ale FUNGUJE TO a to je pro mně zásadní
Používám právě tento vak:
https://www.rockway....sedlo-motorky-large/
Nafoukneš si to jak potřebuješ. Jak to má více vzduchových "boulí" tak se to krásně přizpůsobí tělu a řekl bych že oproti klasickýmu sedlu to i větrá. Loni se mi po cca 8 letech používání roztrhal obal. Kámoš mi ho vyspravil. Ale novej materiál byl kluzkej. Pořád jsem pátral jak to vymyslet abych se po sedle neklouzal Nakonec jsem na látku aplikoval proužky jakéhosi silikonu (gumy) v tekutým stavu. Když to uschnulo vytvořilo to bezva povrch a je to vyřešený a ještě lepší než originál. Mám to asi 15 000 km a nijak se to neloupe, takže super Všechny úpravy dělám doma "na koleně" z vlastní hlavy tak, abych se na motorce cítil co nejlíp. Teďko právě ladím kraťoučkou koncovku vejfuku. Nosil jsem to v hlavě dva roky Origo vejfuk je hroznej! Hned jsem ho nahradil Akrapem kterýho jsem ale trošku votevřel Stejně jsem věděl , že se jednou pokusím vyrobit něco originálního - svýho. Jak to bude přidám fotky a možná zabojuju i s dodáním zvuku Měj se hezky a ať Ti to dobře slouží. Karel (HusKa)
Ahoj , pěkná recenze a vynikající úpravy motorky Můžeš mi napsat kde a jaký přesně typ sedla jsi pořídil (ppř. e-shop)
Mám najeto nějakých 200km a už teď vidím, že originál musí pryč..
Díky a měj se
Můj jednoznačný favorit .
Zdar přátelé! Davidovi jsem odpověděl detailně. Myslím , že pro návštěvníky profilu bych se k dotazům měl také vyjádřit. První úbytek oleje jsem zaznamenal při nájezdu cca 6000 km. Doplnil jsem tehdy cca 1/4 l. Později se to už nikdy nestalo. Olej mi vždy bez doplňování vystačil od další výměny. Měním po cca 6000km. Na doporučení výrobce - výměna po 10 000 NEDBÁM !!! Při nájezdu cca 32 000 začala motorka kouřit což byl znak že něco není dobře. Po posledním výjezdu jsem doplnil 3/4 oleje. Odvezl jsem stroj na opravu. Vyměnili píst a na mojí žádost vše co je dobré vyměnit když je "vršek" rozdělaný. Myslím , že hlavním problémem byl zapečený stírací kroužek. Při návratu domů jsem měl nehodu a tak se nyní dávám do kupy. Děkuju Pánu Bohu, andělům a všem Svatým co nade mnou drželi ochranu...že jsem tam nezůstal ležet Museli se fakt zapotit DĚKUJU !!!
Zdravim a chválím nádhernou mašinu s famózní úpravou! Četl jsem deník jako malej kluk. Měl bych na tebe dotaz. Pročítám si fóra i z ciziny a narážím na jedince s problémem vysoký spotřeby oleje. Vážně o Husce uvažuju, ale tohle mě trochu odrazuje.
Jak je na tom ta tvoje se spotřebou oleje? Popřípadě jakým stylem jsi zajížděl motor? Držel si se manuálu a pokynů výrobce nebo jsi to dělal vlastním stylem?
Díky moc, David.
Zdar. Jestli myslíš bílej nízkej blatník z posledních dvou obrázků, tak ten je z mopeda - Kymco Agility 125. Synek se skůtříkem bourat a blatník poškodil v úchytech. Museli jsme koupit nový. Starý jsem upravil na Husku Dlouho tam ale nevydržel. (cca 6 000 km) Zadní část za tlumičema byla dost zeslabená a tak jsem jednoho krásnýho dne přijel domu bez ní. Ani nevím kde jsem jí ztratil. Fotky poslat nemůžu protože už je tam zase blatní krosový. Chycený byl za spodní kryty tlumičů. Jeden šroubek z každý strany úplně nahoře a dole přes duralový vinglíky. Na levý straně jsem využil šroubky co drží kabel a hadici a na pravý se chytil rovnou do krytu. Hlavičky šroubků směrem k tlumiči musí být do krytu zapuštěné aby to při pružení nezlobilo. Na cestování se blatník osvědčil. Po úpravě ho budu nyní používat v kombinaci s černým podblatníkem. V případě zájmu vyměním motocross za nízkej a černej podblatník už bude namontovanej nastálo. Ten je taky fajn. Necáká tolik na motor a na koleno výfuku.
Ahoj chlape, pozeram ze si dal nizky predny blatnik... Z coho to je a ako si ho pripevnil? Pripadne posli detail, celkom to dobre ukaze... Dik
Zdar, myslíš přední štít ? Asi 8 roků jsem vyvíjel a testoval štíty na předchozím stroji (Yamaha tt 600 e, nějaká fotodokumentace je u motorky) No a tohle byl poslední štít, nejvíc se osvědčil, takže když jsem šel do Husky už jsem věděl jaký štít na ní budu vyrábět. Úchyty a celková konstrukce rámu štítu je ale zbrusu nová. Lehčí , bytelnější, nabízí větší úložný prostor. Se štítem mám k dnešnímu dni, nájezd 31500km. (nákup motorky leden 2017) Jezdím většinou vedlejší silničky kde není provoz, šotoliny , polní a lesní cesty, ale třeba v Rumunsku i tvrdší terén, nebo letos po ose Italské Dolomity v plné polní. To víš že bylo i pár pádů. Štít ale zatím vše přežil bez úhony . Jedinej problém byl když se mi v Rumunsku povolili šrouby a štít začal vibrovat. Po utažení šroubů ale vše v pořádku. Nikde nic neprasklo, nikde se nic neohnulo , prostě spokojenost Na silnici velmi dobrá aerodynamika. (o tom svědčí na 700 i neuvěřitelná spotřeba, když to na silnici nehoním a je nějakej delší přesun (taková "kochačka",)tak jsem se dostal na průměr 3,1l/100km) Letos jsem ke štítu vymyslel ještě boční rozšíření, při jeho použití mohu i při své výšce 187 cm a velmi vysokém sedle motorky (něco kolem 910 cm) jezdit s otevřenou vyklápěcí helmou které má i kšilt a není s tím nejmenší problém...samozřejmě když není moc větrno Takže mám z toho výzkumu a vývoje upřímnou radost a prostě si to při jízdě užívam
Ahoj borče, super stroj, jak jsi dokazal vyrobit tu predni cast?
Super, závidím
Ahoj. Předně díky za uznání. Jsou to roky práce, zkoumání, zkoušek...neúspěchů... a pak, po čase, třeba i uspokojivého výsledku. Co se týká software , pro "otevřený výfuk a sání". nevím přesně co mi v Husqvarně nainstalovali. Jde zřejmě o tovární software pro "Akrapa + otevřený sání" pro teto výfuk. Co se ale konkrétně úpravy mého stroje týká, nic zřejmě nesouhlasí s tím jak by asi měla být motorka upravena. "Akrap" je otevřený úplně, a sání je (zatím) původní , jen "dostalo" větší přísun vzduchu napřímo.V každém případě nárůst pozitivní energie stroje byl naprosto čitelný při každé této změně. Do nové sezony chystám nákup pěnového přímého filtru s tím , že "ušetřené místo" objemného air boxu využíju pro věci které je dobré mít stále s sebou na každé cestě.Díky a přeju ať se daří! Karel.
Nazdar, obdivujem tvoju stavbu, keby som mal viac casu asi by som sa aj ja o to pokusil, no ja som to riesil jednoduchsie...:) Ale mal by som na teba otazku, aku mapu si mal na mysli, pises, ze mas otvoreneho Akrapa aj sanie. Ja mam nadrz od Radeho cize tiez otvorene sanie a Wings, ale budem ho jazdit s DB kilerom, original je zatial len jedna mapa od Husqvarny a to mapa pre Tunning KIT Akrapovic. Alebo mas Power commander V? Dik za odpoved.
Ahoj, máš to pěkné.
Jsem taky maijitelem 701, ale r.v.2016
Plánuju demontovat ABS, jediný problém vidím v signálu pro tachometr, jde od zadního kola přes jednotku ABS. Nemáš schéma?
Díky Tomáš
Krásná motorka, krásné úpravy a hvězdná sezóna, lehká závist! 701čka se mi, moc doufám, v dohledné době poštěstí, Tobě přeji fajn další sezóny a tenhle profil budu dál sledovat, abych viděl, jaký je progres!
Ani ne tak přeházel jako spíše vyrobil ve "stejném duchu". Když vyzkoušíš že úpravy fungují jak jsi pánoval, tak proč z nich nevycházet při "stavbě" nového stroje...
Koukám, že některé dily jsi zpřeházel z TTčka
Jinak SUPER stroj i čtení
Pěkná, vkusně a dobře vybavená motorka, je vidět že vše má svůj ůčel a že jsi nad tím i přemýšlel co kde a jak tak se mi to fakt líbí Tvá recenze se dobře čte až má člověk chuť jít do krámu a koupit si jí Enduru 3x "Nazdar" a rád se podívám na další vylepšení a postřehy, tož ať tě stále baví a dělá radost i v zimě
moc pěkná recenze
Nádherná A supr úpravy
Super stroj
Ahoj kamarádi ! Dík za hodnocení ! Přeju ve zdraví "přežít zimu" a pak parádní sezonu 2018 na vašich skvělých strojích
Tvoje úpravy a popis mě baví. Dobře, že se o to s námi podělíš.
až zhubnu, taky si pořídím enduro
Parádně vyladěná . Preji mnoho pohodovych km
Moc pěkný kousek! Ať slouží.
Ahoj Karle, v pohodě, já na tyto stránky taky úplně zapoměl .
No přiznám se, že vlastně i na tu motorku ... /vytáhnul jsem kajak a kolo/ ... teď jsem na ní vlezl po jízdě na 510 a zase jsem měl pocit, že se snažím ovládnout slona!!! Navíc to s ní nějak neumím = do smyku to jde sice snadno, ale nějak to "dře" (asi hmotnost + gumy). Prostě u 510 si smyk vyvolám a ukončím jak já chci ... tady je hlavně to ukončení problematické ... jasně, není to motokros (to dnes ani ta má 510-2005), ale doufal jsem v krásné dlouhé smyky na polních cestách a nějak to nejde ... asi to bude v rukou ! .
Na druhou stranu to na silnici jede hezky a i zatáčky se dají - proti CBR 600 mě překvapuje ta snadnost překlápění + to, jak stačí malé náklony na projetí zatáček (ale to je fyzika ...). vyšší těžiště + užší gumy = menší náklony /nejsem tak chytrej, jen si občas pamatuji, co jsem zajímavého četl/.
Musím se přiznat, že nejvíce jsem si jí užil při průjezdu Prahou ... jel jsem jak pra... (přesněji jak mesenger ) a hrozně jsem si to užíval ... tedy než jsem doma vychladnul a říkal si jakej jsem na stará (50-ti letá) kolena vůl ... tak jsem druhý den vzal raději auto.
Jasně, je to dobrá motorka, jen je asi nutné mít jen jí a nesrovnávat to se silničkou/kroskou.
Maximálně jí budu používat jako skútr do města (ale to asi nedopadne dobře!...).
Tak zatím, AHOJ všichni, Víťa
Davide díky za hodnocení !
Víťo. Nejprve omluva. Dlouho jsem nekoukal na profil. Tlumič co mám funguje dle mého názoru skvěle. U předchozí mašiny (Yamaha TT 600 E) mi připadá , že byl potřeba mnohem více, ale i u Husky má smysl. Navolíš si tuhost útlumu jak potřebuješ. Je divný , že Ti to na silnici lítá. Moje Huska na silnici jede bez použití stabilizátoru naprosto v pohodě.(nejsem závodník a tak zatím "maximálka" z navigace - tomu se dá věřit - 160km/hod -a v poho, origo tacháč dost švindluje , ve 100km /h ukáže asi o 8 km méně)
V terénu normálně jezdím na 1/3 využití tlumení, ale na poslední akci v Rumunsku jsem v pasáži kde byl každých 10 m nějakej strom nebo klacek utahoval až na 2/3. Je to fakt dobrej pomocník.
Doporučuju namontovat.
Jestli máš origo vejfuk tak je motorka děsně udušená. To je asi nejhorší (z mého pohledu uživatele - nájezd 7500 km ) co je na tý motorce z výrobního pásu...odůvodnění...asi homologace a kraviny EU...ale to by bylo na dlouhý debaty... Je potřeba otevřít sání a vejfuk, nahrát odpovídající palivovou mapu a JE TO ÚPLNĚ NĚKDE JINDE...ale pak je třeba dávat bacha. Včera, na mokrý silnici, na takovým tom hladkým, horkem rozteklým fleku asfaltu, mi v kopci, ve 100km rychlosti začala hrabat šestka , a to jsem na ní nijak netlačil (navíc mám na sinici převod do rychla ...člověk se stále učí založ profil ať je nás "701" více Zdraví Karel+
Ahoj, taky jsem jeden z "hrdých" majitelů 701 (no, asi tak dva týdny) ... zatím zajíždím.
První pocity byly:
- já na to ani nevlezu, vždyť je to vyšší než 510!
- co je, vždyť to nejede! (proti mé TE 510)
- tak tohle má být sametovej motor? No nazdar!!! (proti mé CBR 600)
- ježíši, ty pneu na hlíně/písku vůbec nefungujou!
- já tak vysoko skočit nechtěl - to bude rána! (nebyla!!!)
- prásk! - "upadlo to" v skoro nulové rychlosti a nejde to zvednout (a to tu svou 510 považuji za "krávu")
- proti 510 to je docela tank, ale na polní cestě se to ztratí - jen ty smyky jsou rozevláté a bojím se jich (s 510 to jde samo - pneu, hmotnost, rozložení váhy? ... nevím!)
- do prrrr ... pěkně mě na dvojku natáhla ... co je, tohle moje 510 i když je "ostrá" nedělá (jenže 510 má karbec a tohle "nakopnutí" je prý u vstřiků normální ... smějou se mě zkušení "závoďáci" )
Ale proč píši - tedy jestli jste to dočetli až sem - chci se zeptat na ten tlumič řízení: JAK FUNGUJE? (mě totiž vyděsilo na silnici jak se to dokáže rozvlnit = omezí to ten tlumič, nebo to "jenom" pomáhá v terénu při "pantech")
Ahoj, Víťa
V Rumunsku jsme obstáli. Žádná porucha. Jediný problém byl originální drapák na předním kole. V blátě se rychle zalepil a pak jsem se docela klouzal. Jinak namontován otevřenej Akrap s upravenou koncovkou. Otevřeno sání. Nainstalována odpovídající palivová mapa. Motor běží lépe. Výrazně lepší průběh v nízkých otáčkách. (rád bych to nechal změřit na brzdě, protože to má fakt brutální výkon) Spotřeba klesla na 3,4 l / 100 km. (vedlejší silnice 80%, polní lesní cesty, NE těžší terén) Nájezd přes 5000 km. Upraveno sedlo na delší cestování. Těžší převod. Enduro gumy Heidenau Scout. Na kvalitní foto stále nějak není kdy
Díky kluci Pozítří odjíždíme směr Rumunsko, Banát. Bude to výslovně o ježdění v terénu tak jsem zvědav jak nám to spolu půjde. Proti předchozí mašině je Huska "voheň" Jinak jsem doladil ještě pár věcí a úprav tak se chystám, jak bude čas, udělat nový fotky.
nadherna moto, super upravy. Takuto motorku by som raz chcel
Krásná motorka a líbí se mi i úpravy které jsi na ní udělal. Přeji jen samé super zážitky při cestování.
Díky za hodnocení. Je to nástupce TT 600 E. Jestli bude mít stejnou výdrž tak to bude skvělý stroj. Zatím dělá jen radost a překvapuje v dobrém. V sobotu jsem ujel něco málo přes 300 km. Většinou vedlejší silničky, polní a lesní cesty. Dost foukalo. Překvapila mně spotřeba 3,8 l/100 km. Pro "Ondru91"- nejezdím čistej terén. Potřebuju jezdit i silnice. Někdy i delší cesty. (nejdelší denní nájezd ještě s Yamahou přes 600km - samozřejmě mimo dálnice !!!) Proto ty úpravy. Stavitelný štít. Úložný prostor na věci co je třeba mít s sebou a tak. Kdybych jezdil jen terén, šel bych do něčeho lehčího a nebylo by třeba nic vymýšlet.
Nooooo .. to je krásná věc!!!
Vypadá super. Není to náhodou nástupce Yamahy TT 600??? Zrovna včera jsem se na ní díval.
Zajímavá a pěkná
Pěkné
Zajímavá mašinka... SM verze by mě možná lákala více..toto je do terénu moc "neomalený" pro mě
To je kupovaný adventure kit ?
Plexi najdeš : http://www.motoobch...xi-givi-airflow-cire
S tím můžeš rovnou na Dakar!
Tak ta motorka je mi hodně povědomá
Tak druhá tady? Mně krom výfuku, který jsem vyměnil, víc kašlala /rozuměj sra.la/ převodovka, mimochodem odkud je to plexi? Já mám objednaný kit od Nomadu tak potom dám foto:)
tá predná maska vyzerá hnusne, ale inak super stroj