renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hondas1
Vloženo 23.3.2017
Aktualizováno 23.3.2017
Zobrazeno 3 222x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Je to vděčná Kawa ,která snese snad všechno zachaceni ,dávám jí 5let takový peklo v terénu i ve dvou ,že nechápu že stále jezdí... Opravdu všestranej a odolnej stroj ...Tu nikdy neprodam ... Srdcovka 😀

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DR 600: Měl jsem Suzuki taky, ale po vyčerpání v terénu a po pádu ji člověk s vypětím všech sil jen taktak nastartoval, takže to chtělo startér 😁

První dojmy - Je to prostě jak říkáme s klukama "Štika" do zatáček jde lehce jak na kole, Opravdu hravá motorka , brzdy ty teda skoro na to že to jede i 170km/h tak moc nebrzdej. S tím se musí počítat . Jezdí se na ní krásně i po terénech. A ze zkušeností vím, že když ji po dobrý louce vytočim nad 120km/h tak ostrý 100kilovy krosky nestihaj 😁😜 !!

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co chtějí jezdit na terénech i na silnici ... Prostě universální motka za malé peníze , už 3 kámoši si ji podle mého vzoru a doporučení pořídili a spokojení!

Doplňky na motorce - Přední zástěrka nutnost jinak máte bahna v chladiči i pod motorem plno!
Přelakování ,kosti o 1cm menší
Jinak ani nak nic.

Recenze

Byla levná na svou dobu nadčasová motorka s lety prověřeným spolehlivým dvouvalcovym motorem . Aby se dalo jezdit jak na silnici tak v terénu.
Najeto mám sní moc jak po silnicích tak v terénech i ve dvou...Byly časy kdy jsem měl jen jednou motku a musela zvládat oboje !!
Jízda na ní je parádní na silnici se dá klopit lehce na stupačky , hlavně dobrá je na zatáčkovou silnici po vesničkách , i když je silnice nerovná zvládá nerovnorsti s přehledem.
V terénu je taky Super dá se nafouknout přední vidlice ,zadek jsme s klukama zvedli na prepakovani cca o 5cm tím se i přitvrdil zadní tlumič, jízda je pohodlná a dvouválec je na výjezdy lepší než jednobuch.
Motor je tahavej od spoda a zároveň tocivej nahoře s 50 konikama, já teda mam černej z GPZty 60koniku plně dostačující výkon😀, převod do síly, aby jednička byla pomalá a nemuselo se spojkovat v technických úsecích .
Podvozek vcelku ujde při rychlostech kolem 140km/h pohoda,v terénu po úpravách perfekt.
Ovladatelnost perfektní no jako ta Štika ve vodě!😀
Se spolujezdkynemi jsem se najezdil i v terénu hodně , a teda nechápali kam se dá s takovouhle motorkou ve dvou vyjet.
Spotřeba kolem 5liru i v terénech , když jsme jezdili s osrejma kroskama někam dál těm chudáci museli mit plnou nádrž a ještě pětilitrový kanistr v batohu a já natankoval za 200 a vystačilo to😜😜.
Servis si dělám sám a hlavně po těch 6ti tisících měním olej.
Za dobu ježdění v terénu ve dvou se fakt vypruzila zadní pružina ,myslel jsem že ji vyměním ,ale stačilo změnit kosti(rozteče dir o 1cm menší) na prepakovani zvedlo se to 5 cm a pružina se přitvrdila sama touto úpravou takže v pohodě jezdí se dál bez výměny ☺.
Cestování na dálky jsem s ní moc nejezdil na to mám Fazoše,ale 100km v terénech je zábava a uteče to ani člověk neví že ujel tolik!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Trnky
Trnky napsal 08.06.17 v 00:39 9b.

No dáváš ji pěkný kapky

Simitom
Simitom napsal 30.03.17 v 09:16 10b.

Nemám na ni najeto to co ty, ale rozhodně souhlasím s tím co jsi napsal o vlastnostech. Jen tu spotřebu mám trochu větší, protože v zatáčkách je radost ji točit. A nevadí že jezdím na špalkách.

chevyr
chevyr napsal 30.03.17 v 08:56 10b.

pěkná

prasekarbous
prasekarbous napsal 28.03.17 v 08:30 8b.

Koukám, že jí dáváš pořádně za uši, tak ať vydrží...

Marty_G
Marty_G napsal 27.03.17 v 14:48 10b.

KLEčko je pecka. Dobře děláš

Více komentářů



TOPlist