Suzuki GS 500E (2008)

Vloženo 23.3.2017
Aktualizováno 15.8.2022

Vloženo: 25.08.2020, Uskutečněno: 20.08.2020, Zhlédnuto: 23x

Domluveno, ujednáno, jedou se Jeseníky ... původně tedy plánováno ve třech, ale bohužel, jsme se nemohli sejít na termín, tak jen ve dvou . Plán byl jednoduchý, dojet ve čtvrtek do Rtyně v Podkrkonoší za Nilu s Ninjou , a v pátek hurá směr Jeseníky. V sobotu si je užít dosytosti a v neděli zase domu. Vyrážela jsem ve čtvrtek okolo 10té směr - Sedlčany, Votice, Bystřice, Uhlířské Janovice, Kutná hora, Přelouč (tam jsem si všimla, že jsou na dohled Kladruby s koníkama, takže minizastávka, bohužel bez foto), a hurá na kruháče do Hradce Králové , protože jich je tam nejspíše málo, raději je udělali i v Jaroměři , ta byla totálně urvaná, kvůli kamionům převážně do Polska. Projela jsem Jaroměří a kolem Rozkoše jsem dojela přes Českou skalici až do Rtyně v Podkrkonoší, kde už mne Nilu vyhlížela. Cesta 220km, příjezd okolo půl 4, počasí ucházející. Zaparkovaly motorky v garáži a hurá do hajan. Další den dopoledne jsme vyrážely okolo 10té dolu směr Náchod, Dobruška, Vamberk, Žamberk, Králíky do Dolní Moravy. Obídek, pár foteček a honem do Penzionu Plischke v Lipová-lázně (vřele doporučuju !!! paní bytná je boží ). S největší radostí jsme zahodily batohy a jely už nalehko směr Jeseník a vysněné Červenohorské sedlo. To si několikrát sjely nahoru a dolu, hlavě část od hotelu do Kouty nad Desnou. Parádní, udělaly jsme fotečky a užívaly si volné silnice (sem tam pár aut a motorkářů) no ŠPICA!! .. Ve čtvrtek večer jsem se dozvěděla, že shodou okolností a všech náhod je na sedle i kamarádka Jana z Loun s MT-07. V sobotu jsme vyrážely směr sedlo (ale to už bylo s policejním dozorem, a provozem). Sjely jsme si 2x sedlo a jely dolu směrem Kouty nad Desnou - doprava na Přemyslov až do Nových Losin (krásná šouska, ale na Ninju bohužel nevyhovující). Dojely jsme do Hanušovic a tam jely přes Kopřivnou až do Šumperka. Naprostá paráda :), provoz nulový a krásné pasáže, určitě zajeďte .. přijely jsme do Sobotína, do bikers hotelu Dolte. Tam už na nás čekala Jana. V klidu jsme se najedly, (výborně vaří) a vyrazily na Skřítka. Dále jsme jely na Rýmařov, Karlova studánka, Vrbno pod Pradědem, Bělá pod Pradědem a směr Jeseník. Na dobrou noc jsme si daly ještě jedno sedlo a honem na penzion schovat se před deštěm. Motorky jsme přikryly, povečeřely v místní pizzérii, kde dělají pizzy na dřevě (suprový) a šly spát. V neděli jsme měly sraz v Jeseníku všechny tři a jeli společně až Žamberka, kde jsme se rozloučily s Nilu, která jela zpět do Rtyně v Podkrkonoší, a vyrazily jsme s Janou přes Choceň, Chrudim, Čáslav. Poobědvaly v pivovarské restauraci (nic moc, dlouho to trvalo a ještě přinesli něco jiného než jsem si objednala). A už jsme se rozstřelily i my. Já pokračovala na Uhlířské Janovice a přes DIvišov, Bystřici Sedlčany domu. Myslela jsem si, že jsem dítě štěstěny a dojedu domu suchou nohou, ale chytila jsem topíka 5 km od domova . Sečteno podtrženo, denní nájezd přes 200 km a celkem najeto 970km . Naprostá spokojenost, a už se těším na příští delší trip .