invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

KTM 660 SMC (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník opic26
Vloženo 16.3.2017
Aktualizováno 17.3.2017
Zobrazeno 728x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Tady je to shrnuto v kostce :
http://www.motorkari...supermoto-35986.html

Více fotografii

Motorka koupena od nevím už - .Koupená jetá. Maník někde od Kojetína se dušoval, že má pravidelný servis. Za pár týdnů ztratila kompres a půlil se motor.

První dojmy - Jednoválec byl pro mne velká neznámá, takže jsem se lehce leknul při každém otevření a zavření plynu. První dojem byl ten, že to nenakopnu a druhý, že sedím obkročmo na zbíječce. Sedla mi svojí "lehkostí"(oproti silnici) a komfortem odpružení.

Motorku bych doporučil pro - ..pro ty co se chtějí na motorce bavit, nemyslí to s tratí až tak vážně a sem tam chtějí dojet někam na zábavu. Univerzální supermoto povšechně solidních výkonů.

Doplňky na motorce - originální nádrž, spodní kryt motoru, ochranné špunty do vidlic

Recenze

Začalo mne pomalu sr*t nahánění se po rovinkách max.rychlostí, stále více jsem inklinoval k zatáčkám a na terén jsem asi neměl koule = zalíbilo se mi supermoto. Při koupi nebyly vidět v oleji šponky, měla 18l nádrž a pár neorig.dílů což mne neštvalo, tak jsem si řekl proč ne. Nádrž spolu se sedlem šly do světa a já z ní udělal bezmála originál. LC4-rky jsou držáky (i cenově) a pokud se jí dává co potřebuje, není problém. Přeze výměnu všech náplní s filtry mně zanedlouho po koupi nechala v Luhačovicích ve slunečný den na světlech ve štychu. Evidentně ojebaný servis původního majitele, takže nový píst atd. Pak už jezdila jak víno. Poté co jsem se naučil ji nastartovat nakopnutím z horní úvrati už nikdy nebyl problém. Všeobecně vše na čem jsem jel a mělo podvozkek WP, tuto motorku nevyjímaje, musím jen pochválit. Na silnici byly zdvihy víc než je třeba a když jsem měl krizi a byl moc rychlý v zatáčce, tak jsem to prostě jen vzal škarpou mezi dvěma tnkama. Motorka to pobrala s elegancí, já se lek jak svině a už jsme leželi hezky vedle sebe na poli jak "můj s mojou". Bytelný a dobře ukovaný stroj s kvalitními komponenty poplatnými své době. Hodně dobré brzdy a ovladatelnost, motor co za to uměl vzít. K němu lze napsat, že měl opravdu dost vibrací, které se v průběhu jízdy přenášely do řidítek. Když na ní ale člověk jel mezi dědinami po zatáčkách střelbu, tak to ani nevnímal a musel mít oči na stopkách, protože byl rychlý. Jak je uvedeno v jinak výborném článku "Vybíráme supermoto" na tuhle kategorii je LC4 celkem skříň. Odvětí za to ale člověka relativním pohodlím a možností někoho nárazově svést. Rozhodně to ale není stroj na dlouhé cesty. Všechen úložný prostor je ten, který vidíte na zadním blatníku . Zajímá tohle vůbec kupce supermota?! Spotřebu nevím, ale jednoválce si na silnici cucnou, pokud se používají na sport.
Vrátím se k motoru. Tahle starší jednovačka není přeborníkem v otáčkácha a je zbytečné ji držet nahoře. Jede slušně vespod a já jí ustřihnul křídla novou řetězovkou se zbytečně velkou rozetou. Takže bacha! Po zadním jezdí i tak. Kdyby ji ale někdo chtěl zpřevodovat ještě více do síly oproti sérii, tak na něj budou ostatní motardisti čekat v další dědině (ad vlastní zkušenost VS pozdější má HQ SM510 R).
Motorka je jako doma tam, kde každé SM - zatáčky co nejužšího poloměru, příležitostně trať a terén. Terén pokud na to máte gumy a chuť se prát s robustním supermotem. I v terénu nejsou problém slicky. Na hlínu ale nesmí spadnout kapka vody.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist