Jako u předešlého TT 1050 (r.v. 2010) - velmi dobrý kompromis mezi sportovním a cestovním bikem.
Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany) - Velmi dobrý přístup, vyšli ve všem maximálně vstříc...
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Už není tak surový, ale stále si na nic nehraje a splňuje momentálně moji představu o širokém spektru využití... Ono zatím není co porovnávat, jelikož zajíždím a hlídám otáčky...:-), ale časem se potenciál ukáže.
Doplňky na motorce - Orig. vyhřívané rukojeti, orig. boční kufry (+brašny) a topcase, CNC obráběná nádržka brzdové kapaliny zadní brzdy, padáky a páčky Rutan, plexi Puig.
Recenze
Jak jsem psal, chtěl jsem kompromis mezi sportovním a cestovním bikem. Jelikož jsem tři sezóny sedlal TT 1050 a byl jsem nad míru spokojen, rozhodl jsem se jít do nového a s tím spojené radosti a útrapy (zajíždění). Ale myslím, že se to vyplatí...
TT Sport již nabízí pár "hitech" prvků ( např. el.plyn a 3 palivové mapy, kontrolu trakce, ukazatel zařazené rychlosti atd..), a tak se s tím momentálně seznamuji a postupně tomu přicházím na chuť.
Tak jsem se během dubna projel po Sicílii a Sardinii, což bylo cca 3.500 km. Musím kvitovat podvozek, který je sportovněji naladěn a mě více sedí - jo v zatáčkách to je nádhera... Co se týče motoru, tak toho bylo už napsáno mnoho, ale mezi 6-9.000 otáčkami je radost ho poslouchat a pěkně si ho v zátahu vychutnat.... Za celý mototrack mě nezklamal a doufám, že i v budoucnu se na bike budu moc spolehnout ve všech směrech...
Nedalo mě to, a zkusil jsem si i Automotodrom v Brně - byla to výborná zkušenost, kde si člověk zkusí všechny limity, které motorka má. Od náklonů, maximálního zrychlení, funkci kontroly trakce a ABS, ale v neposlední řadě nácvik bezpečný jízdy...
Aby toho letos nebylo málo, vyrazil jsem ještě projet Route des Grandes Alpes. Po doporučení kamaráda směrem od moře k Ženevskému jezeru... Za 7 dní najeto krásných 3.500 km, při kterých přálo neskutečně počasí... No a teď už pěkně na servis po 10.000 km (za necelé 3,5 měsíce to docela jde ). Jsem zvědavej, v jaké kondici kluk je...
Tak na servise po 10tis. vše OK. Jediná věc, kterou museli opravovat byl kontakt u zadního světla – blikalo…!? Jinak klasika - výměna oleje, filtru (už jsem tam dal rovnou K&N), celková vizuální kontrola a přehráli aktuální software. Po dlouhém hledání jsem ještě v srpnu vyměnil originál přední plexi za čiré od firmy Puig... Je vyšší, neuráží a neruší celkový vzhled TT.
Po této sezóně jsem s TT "velmi" spokojen, nabídl co jsem očekával a teď už se těšit zase na jaro....
Tři poslední generace TT (2007, 2013 a 2016) - jaro 2018. Občas je dobré si je porovnat:
Září 2018 TT projel také Rumunskou Transalpinu a Transfagaraš:
Konec roku, tak pěkně na servis (19.100 km) - výměna oleje, filtrů, nové svíčky, brzdové destičky a seřízení ventilů.
TT je po servise a vše je OK.
Pro letošní sezónu menší úpravy - tlumič řízení ( který je pěkně skrytý a má 6 poloh ) a dále nové červené linky...
Pěkná recenze, přeji hodně šťastných km.
Ahoj,
chtel bych se zeptak jake davas pneu,s jakymi jsi spokojeny.Kvalita versus cena,mokro atd..vsak vis..
Profil jeste nemam tak prosim na mail vitnev@seznam.cz
Diky.
Krásná motorka, ty červený proužky vypadají mnohem líp...
Parádny stroj...kámoš ma tu istú co ty len v sivej farbe, tiež mal predtym starší model TT2010 r.v...na novej mu pocas jazdy odpadol klakson a skoro poškodil chladič tak to omrkni aby si neskončil ako on...samozrejme zaruka sa nato nevztahuje!
Dobrá volba taky jsem ho měl v merku, ale zůstal jsem věrný u Japonců