Jako u předešlého TT 1050 (r.v. 2010) - velmi dobrý kompromis mezi sportovním a cestovním bikem.
Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany) - Velmi dobrý přístup, vyšli ve všem maximálně vstříc...
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Už není tak surový, ale stále si na nic nehraje a splňuje momentálně moji představu o širokém spektru využití... Ono zatím není co porovnávat, jelikož zajíždím a hlídám otáčky...:-), ale časem se potenciál ukáže.
Doplňky na motorce - Orig. vyhřívané rukojeti, orig. boční kufry (+brašny) a topcase, CNC obráběná nádržka brzdové kapaliny zadní brzdy, padáky a páčky Rutan, plexi Puig.
Recenze
Jak jsem psal, chtěl jsem kompromis mezi sportovním a cestovním bikem. Jelikož jsem tři sezóny sedlal TT 1050 a byl jsem nad míru spokojen, rozhodl jsem se jít do nového a s tím spojené radosti a útrapy (zajíždění). Ale myslím, že se to vyplatí...
TT Sport již nabízí pár "hitech" prvků ( např. el.plyn a 3 palivové mapy, kontrolu trakce, ukazatel zařazené rychlosti atd..), a tak se s tím momentálně seznamuji a postupně tomu přicházím na chuť.
Tak jsem se během dubna projel po Sicílii a Sardinii, což bylo cca 3.500 km. Musím kvitovat podvozek, který je sportovněji naladěn a mě více sedí - jo v zatáčkách to je nádhera... Co se týče motoru, tak toho bylo už napsáno mnoho, ale mezi 6-9.000 otáčkami je radost ho poslouchat a pěkně si ho v zátahu vychutnat.... Za celý mototrack mě nezklamal a doufám, že i v budoucnu se na bike budu moc spolehnout ve všech směrech...
Nedalo mě to, a zkusil jsem si i Automotodrom v Brně - byla to výborná zkušenost, kde si člověk zkusí všechny limity, které motorka má. Od náklonů, maximálního zrychlení, funkci kontroly trakce a ABS, ale v neposlední řadě nácvik bezpečný jízdy...
Aby toho letos nebylo málo, vyrazil jsem ještě projet Route des Grandes Alpes. Po doporučení kamaráda směrem od moře k Ženevskému jezeru... Za 7 dní najeto krásných 3.500 km, při kterých přálo neskutečně počasí... No a teď už pěkně na servis po 10.000 km (za necelé 3,5 měsíce to docela jde
). Jsem zvědavej, v jaké kondici kluk je...
Tak na servise po 10tis. vše OK. Jediná věc, kterou museli opravovat byl kontakt u zadního světla – blikalo…!? Jinak klasika - výměna oleje, filtru (už jsem tam dal rovnou K&N), celková vizuální kontrola a přehráli aktuální software. Po dlouhém hledání jsem ještě v srpnu vyměnil originál přední plexi za čiré od firmy Puig... Je vyšší, neuráží a neruší celkový vzhled TT.
Po této sezóně jsem s TT "velmi" spokojen, nabídl co jsem očekával a teď už se těšit zase na jaro....
Tři poslední generace TT (2007, 2013 a 2016) - jaro 2018. Občas je dobré si je porovnat:
Září 2018 TT projel také Rumunskou Transalpinu a Transfagaraš:
Konec roku, tak pěkně na servis (19.100 km) - výměna oleje, filtrů, nové svíčky, brzdové destičky a seřízení ventilů.
TT je po servise a vše je OK.
Pro letošní sezónu menší úpravy - tlumič řízení ( který je pěkně skrytý a má 6 poloh ) a dále nové červené linky...
Ahoj,
chtel bych se zeptak jake davas pneu,s jakymi jsi spokojeny.Kvalita versus cena,mokro atd..vsak vis..
Profil jeste nemam tak prosim na mail vitnev@seznam.cz
Diky.
Krásná motorka, ty červený proužky vypadají mnohem líp...
Parádny stroj...kámoš ma tu istú co ty len v sivej farbe, tiež mal predtym starší model TT2010 r.v...na novej mu pocas jazdy odpadol klakson a skoro poškodil chladič tak to omrkni aby si neskončil ako on...samozrejme zaruka sa nato nevztahuje!
Dobrá volba
taky jsem ho měl v merku, ale zůstal jsem věrný u Japonců