Na podzim při dojetí posledních kilometrů sezóny 2020 a také dílem špatného roku 2020 v souvislosti s celosvětovým Covidovým šílenstvím a nemožnosti cestování a též dílem mých post-covidových zdravotních potíží jsem se rozhodl, že ačkoliv jsem byls Hondou CBF 1000 spokojen, tak cca po 26 tis km ji přenechám po Novém roce jinému majiteli a pořídím si něco menšího, lehčího a klidně jen pro jednoho cestujícího (tzn. jen pro mne, žádný spolujezdec )
V únoru mi osvědčená firma kamaráda Davida Babky v Klatovech (ProfiQuad Klatovy) provedena tradiční roční servis a dal jsem inzerát na mého jednostopého mazlíčka.
Za krátkou dobu se ozval z nedaleka budoucí nový majitel a dnešním dnem hondička změnila majitele.
Takže - pokud budu hodnotit mých 26tis km a posledních několik let s Hondou CBF 1000, řekl bych asi toto:
- motorka na věky - při pravidelném a svědomitém servisu se bude točit klidně ještě za 10let.
- motorka již pro ty, co už mají něco na větších motorkách najeto. Ani ne tak kvůli objemu, ale kvůli váze a maskování výkonu motoru a její někdy až nudnosti. Vše jen zdánlivě, protože když se za plyn vezme umí s kufry a bagáží pelášit zcela pohodlně po německých dálnicích v rychlostech klidně mírně pod 200km/h.
- na kratší trasy moc těžká a na okresky zbytečně těžká a až lehce neohrabaná. Na delší cesty paráda.
- spotřeba roky stejných 5.3-5.5 l/100km. Servis mi stačil 1x ročně (tzn., do 12tis km.)
A nakonec ? doma mi již zcela náhodně přistála motorka kolegy z práce- dvouválcová Yamaha MT-03 (2019) o objemu 321ccm. Původně pro syna... ale nakonec pro mne. O 100km lehčí, "juniorské" velikosti, hravá a s podmanivým zvukem dvouválce - takové vzteklé kolo
Vlastník | DoktorMax | |
---|---|---|
Vloženo | 8.3.2017 | |
Aktualizováno | 16.7.2017 | |
Zobrazeno | 1 927x |