PROFIL MOTORKY

BMW R nineT Scrambler (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 800XCx
Vloženo 7.3.2017
Aktualizováno 20.7.2018
Zobrazeno 4988x
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednoduchý, silný, zábavný oku i uchu lahodící stroj. Jak říká v recenzi Pepa Sršeň téměř geniální, dokonalý motocykl

Více fotografii

Motorka koupena od STRATOS AUTO Hradec Králové

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 R: Zvítězila jednoduchost, vzhled a cena
BMW R nineT: Scrambler se mi líbil víc

První dojmy - Motorka na mě na první pohled působila, jako nějaký naparující se svalnatý chuligán, co se po nastartování umí pěkně ozvat.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého komu se líbí projev silného dvouválce s krásným zvukem. Kdo se obejde bez otáčkoměru, ukazatele zařazené rychlosti, palivoměru a další elektroniky.

Doplňky na motorce - vyhřívané hefty, drátěná kola, led blinkry, kryty hlav válců, kryt motoru, bezpečnostní šroub doplňování motorového oleje, SW-Motech padací protektory přední vidlice a kardanu, větrný štítek Rizoma, zrcátka Rizoma ONE

Průměrná spotřeba - 5.04875 l/100km

Recenze

Za rok s Triumph Tigerem 800Xcx jsme si úplně nesedli. Tiger dělal všechno dobře, pro co byl vyroben a já musel uznat, že to není motorkou, ale mým chybným výběrem rozumem. Na nějaké velké cestování není čas, tak jsem hledal motorku čistě pro zábavu a odreagování po práci spíš kolem komína. Zkusil jsem sednout na naháče BMW R1200R a říkám paráda, dosáhnu s jistotou na zem, sedí se na tom a ovládá se to na místě lehce jako kolo. A když pode mnou ožil motor, tak zkušební jízda byla už jen potvrzením, že to bude motorka s tímhle dvouválcem. Volba nakonec padla na Scramblera. Proti R1200R má minimum elektroniky a právě pro její jednoduchost jsem si ji vybral.

Po dvou jízdách co počasí a zajížděcí režim zatím dovolil, tak myslím, že výkonu bude v každé situaci v běžném provozu dostatek a o jeho zvládnutí se postarají dobře fungující přední brzdy. Jinak motor sám o sobě brzdí pěkně. Ovladatelnost za jízdy a změna směru je ukázková. Kam se podívám, tam jede. Na to že je to Euro 4, tak má i slušný zvuk. Vibrace boxera v běžných otáčkách nijak neotravují, do řidítek ani stupaček se nepřenášejí, naopak umocňují pocit z jízdy. Sportovní pocit z jízdy se vzhledem k rovnému posedu nedostavuje ani při vyšší rychlosti, kterou se kvůli odporu vzduchu stejně dlouho jet nedá.

Jsem asi ještě zmlsanej z Tigera, ale podvozek se mi zdá na nerovnostech docela tuhej. Ale to asi nemá smyslu to porovnávat. Na rovině motorka drží jistě směr, až to na mě působí, jako by vážila o mnoho více než ve skutečnosti. Takový pocit jistoty a síly.

Malý úložný prostor pod sedlem je vyplněn mikro lékarnou a nářadím. Nízké sedlo ač se nezdá, mě mile překvapilo, dá se na něm bez následků ujet i delší vzdálenost.

Se Scramblerem si to umím představit nejlépe na kvalitní silnici plné zatáček nebo "kvalitní" polňačce cestou na koupačku Jinak po městě vzhledem k dobré ovladatelnosti a kultivovanosti motoru bez cukání žádný problém.

Cestovat se dá na ledas čem a Scrambler nebude vyjímkou. Záleží na odhodlání a požadovanou míru pohodlí a komfortu každého.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
800XCx
800XCx napsal 14.06.18 v 11:44

Přesně nebylo to ještě úplně ono, ale teď jsem myslím už konečně potkal tu pravou. Je červená, má taky dva válce vzduchem chlazené a 100 koníků . Je sice starší než němka, ale na dnešní dobu má nevídaných 165kg! Tak uvidíme

Mike70
Mike70 napsal 26.10.17 v 22:22 10b.

Sorry, ale podle toho co píšeš mně přijde, že to taky není to ono

Lucky-Jarda
Lucky-Jarda napsal 08.07.17 v 12:46 10b.

Až jednou nebudu prodávat, budu fotit Krásnej stroj! Přeju vždy plnou nádrž a! Kolama dolů!

Více komentářů



TOPlist