PROFIL MOTORKY

Aprilia Mana 850 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Berda64
Vloženo 3.3.2017
Aktualizováno 3.3.2017
Zobrazeno 2 735x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


No když už jsem zjistil že to jde na dvou kolech a viděl Aprilku v inzerátu bylo jasno

Motorka koupena od soukromá osoba - verze s ABS, motorka roky v garáži, prakticky nejetá, se serviskou, koupeno v ČR

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 700X: starší modely nudnější design, slabší výkon
Aprilia Mana 850 GT: design

První dojmy - No po zkušenostech na skůtrech úplně jinej level, dospělý zvuk, úplně jiný posez, výkon, zrychlení, nemusím na starší kolena řadit, při tom řadí samo dokonale, nevytáčí se to hned do toček jak skůtr, můžu řadit podřaďovat tlačítky na řidítkách i nožní řadičkou, úložný prostor mezi nohama místo nádrže...co víc si přát

Motorku bych doporučil pro - univerzální stroj na všechny silnice pro toho kdo nechce řadit a při tom nechce skůtr

Doplňky na motorce - Vyhřívané gripy, blastry ze Shivera, rozšíření zrcátek, plexi MRA, nástavec plexi MRA, padáky RG, držák plotna kufr GIVI maxia 55 s brzdovým světlem a stříbrným krytem, držák navigace RAM, na míru dělané opěrky bočních brašen, prodloužení předního blatníku

Recenze

No po zkušenostech se čtyřmi, třemi koly a T maxem jsem zareagoval na sníženou cenu inzerátu, vzal kámoše a jeli jsme se podívat. Protože mě nebaví řadit, přijde mi Mana jako jediný možný stroj, NC 700 nijaký design, nový NC 750 jsou už hezčí ale co ten výkon, subtilnější dojem, pravda je že jsem na ní nejel a přesto že je NC nejprodávanější tak jsem jí nikdy na pumpě nebo mezi známými nepotkal ani nevyzkoušel. Ale ten design Aprilky je prostě o něčem jiném No jeli jsme se projet, měla laďák Vince, takže nepopsatelný zvuk slyšitelný min kilometr daleko. Když jsem jí pak vezl domů zvuk krásnej, ale dnes už taky nevydržím poslouchat desku ACDC a tvrdší věci až do konce a moje drahá by to celý den taky nevydržela, takže jsem dal výfuk původní. Kupodivu to má taky pěknej dospělej zvuk. Musel jsem si zvykat na jinej posez a nápor větru bez plexi..ale ten pocit, když se zatáhne...hmmm. Jelikož jsem začal jezdit už v březnu tak mě překvapilo proklouznutí zadku i v mírné zatáčce v nevelké rychlosti a při svižnější jízdě přecházela Mana sama do režimu RAIN, no gumy byly původní prakticky nejeté a tvrdší, takže klouzaly, pořídil jsem teda RoadSmart III, neskutečně se zvýšila ovladatelnost. Tím jak moc nejezdila a stála,lehce prosakovaly gufera přední vidlice, takže výměna. Ze skůtrů jsme byl zvyklej na nějakou ochranu takže jsme objednal plexi, problém je že poslali slabší objímky, museli se vyměnit za širší, nebylo to ještě ono takže doplněno přídavným nástavcem, celkové plexi nepůsobí tak mohutně jako velké original Aprilia a nenarušuje tolik design naháče i když zo toho dělám víc turistku. Blastry ze Shivera fakt sedly, k tomu rozšíření zrcátek, zadní držák plotna kufr, nechtělo se mi dávat 25000 za original sadu bočních kufrů tak jsem nechal udělat opěrky na míru a využil brašny co už mám. Stačilo to na prodloužený motovíkend ve dvou. Přední brzda dost ostrá, zadní jako by nebyla, přední vidlice mi přijde dost měkká. Když jezdím sám je výkonu až dost i v režimu Touring , bez plexi a kufru ukázala 199, ve dvou jakoby v režímu Touring trochu chybělo, ale protože s pokladem jezdím opatrně, ve dvou režim sport nezkouším spotřeba 5,2 až 6 litrů, všichni kolem strašili, že 850 bude žrát osm opět jako u T maxe kupodivu při svižné jizdě spotřeba nižší, asi to bude tím variátorem, ale to virtuální řazení mě fakt baví, řadí to přesně jak je potřeba, vyřadí samo taky akorát a když je třeba je možno manuálně tlačítky nebo klasickou řadičkou, paráda. Zatím mnou najeto přes 7000 km celkově nemá ještě ani 10000 km. Po delší jsem objevil že sklíčko blinkru je slepované, ( tak proto tam už byly hlavní padáky) chtěl jsem objednat nové ale všude, že prej objednaj jen celý blinkr. Tuhle jsem objevil na anglickém serveru že lze objednat jen sklíčko a že je stejné i pro Moto Guzzi a ejhle na některých českých prodejnách na netu dle katalogového čísla taky je, to jen tak kdyby někdo potřeboval. No samozřejmě od ortodoxních týpků slyším, že je to stejně skůtr ale pro mě je přesně dle mých představ a využití a k tomu je to pěkná mašina.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Frantadn01
Frantadn01 napsal 06.09.18 v 22:44 10b.

Přesně , co píšeš to mohu jen potvrdit , je to univerzalní hravý stroj s parádní ovladatelností
a pro ještě pohodovější povoz jsem pořídil i Hondu DN 01 a tak holky střídám a mam je obě stejně rád

Berda64
Berda64 napsal 09.03.17 v 22:44

Díky za body a pochvaly

babula
babula napsal 08.03.17 v 13:46 10b.

Moc pěkná . 10b

Milan1963
Milan1963 napsal 03.03.17 v 21:38 10b.

Hezká , 10 b.

Více komentářů



TOPlist