renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Stryker 125 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník awaxcs
Vloženo 1.3.2017
Aktualizováno 22.6.2017
Zobrazeno 2 892x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Starší lehké cestovní enduro ve 125 ccm třídě vhodné pro začinající jezdce jako já nebo pro cestu do práce které se tváří jako dospělá motorka

Více fotografii

Motorka koupena od soukroma osoba

První dojmy - Stryker mi hned padl do ruky.Dobře se řídil jen zlobilo řazení ale o tom níže.Nelíbil se mi výfuk který nějaký amatér nastříkal stříbřenkou.Není to nějaké extra dělo ale ujede slušný kus cesty na silnici i v terénu

Motorku bych doporučil pro - Stryker je nejvhodnější pro mladé začínající jezdce kteří hledaji kompromis terénu a silnice.

Doplňky na motorce - mám namontovaný kufr jelikož úložného prostoru je málo

Recenze

Strykera jsem si vybral jelikož mi hned padl do oka a byl v cenové relaci kterou jsem si stanovil.Od doby co jsem si ho pořídil jsem s ním najel cca 3tis. km.Jízda mi připadala vcelku slušná jen má kapku vibrace ale to myslím že většina starších endur.Drží v zatáčkách krásně stopu a v terénu se chová taky slušně takže polňačky či pole nejsou problém.Motor podle mých zkušeností pracuje nejlépe okolo 9tis. otáček ve vyšších klesá výkon.Brzdy jsou odpovídající stroji.Přední dobrá ale zadní je slabší ale dá se zastavit. Stryker má boční stojan který motorku slušně udrží.Ovladatelnost je pro mě na dobré úrovni a jak jsem psal motka je ochotná držet stanovenou stopu.Měl jsem možnost mít i spolujezdce.do cca 75kg je to jízda nad 75kg je to spíše utrpení ale doveze z bodu A do bodu B. Stryker má malý úložný prostor vlevo místo výfuku kde se vleze jen vesta a lékárnička proto jsem pořídil kufr kde mám i nějaké nářadí.Spotřeba se pohybovala kolem 4,5 l. Jezdil jsem a jezdím kombinaci silnice a terénu. Poruchy jsem zažil dvě. Jedna byla rozpadlé přední kolečko řetězovky- to bylo mou vinnou jelikož jsem odkládal prodávajícím doporučenou výměnu a druhá porucha byla v pojistce která vibracemi se uvoňovala ale stačilo použít lepící pásku a bylo po problému.jiné závady jsem neměl.Co se servisu týče tak mám tu zkušenost že po koupi a nehodě s řetězovkou (s původní jsem ujel cca 150km ) mi mechanik řekl že Stryker je po smrti.Ale nejsem si jistý jestli to nebyla skrytá reklama na levné číňany které mi hned nabízel jelikož Stryker žije a jezdí vesele dál.Díly na Strykera se dají sehnat kapku hůře ale dají. U Strykera jsem vypozoroval jeden neduh.Když je studený tak se zařazením neutrálu není problém ale jak je zahřátý težko se hledá a je to hodinářská práce ho najít.nevím jestli je to normální nebo je to závada. To budu zjišťovat v příštích dnech.Motorka se cítí dobře na silnici i v terénu. Na silnici není problém se Strykerem jet 110 ale doporučuji 100km\h.Nádrž je dostatečná a kontrola oleje přehledná.Nevím jestli byla v minulosti položená nebo to bylo hrubím chováním majitelů předemnou ale plasty jsou v bídném stavu.kapotáž kolem budíků je uchycena elektropáskama. Nová kapotáž je velmi drahá a použité nejsou k mání.Ale plasty drží kde mají zatím. Se Strykerem bych se nebál cestovat na výlety do 100 km kvůli pohodlnosti.Na krátké vzdálenosti do 50 km je to ideální stroj.


















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
awaxcs
awaxcs napsal 19.03.17 v 11:22

Diky jezdi moc dobre zatim.

vopák
vopák napsal 19.03.17 v 11:17 10b.

Zajímavej stroj..At to drandí

awaxcs
awaxcs napsal 02.03.17 v 14:40

Díky snažil jsem se ji dát trochu do pucu

davidsoon10
davidsoon10 napsal 02.03.17 v 14:34 10b.

Na její věk velmi pěkná a zachovalá motorka !

Více komentářů



TOPlist