renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník TRA
Vloženo 28.2.2017
Aktualizováno 19.8.2020
Zobrazeno 4 344x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Moto Guzzi Stelvio = cestovní motorka v italském provedení, se vším co k tomu patří.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:A Spirit (Praha 4-Braník) - Druhá motorka od nich, byl jsem tam spokojen.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 1200X Crosstourer: asi by mne nebavila, ale dost jsem o ní přemýšlel
Yamaha XT1200Z Super Tenere: pro mne je z více důvodů Stelvio prostě lepší

První dojmy - Zjistil jsem, že nové Stelvio jezdí stejně jako to předchozí :) Stelivo je těžká motorka na manipulaci, ale krásně ovladatelná při jízdě. S motorkou je spousta zábavy, je to jiné než moje předchozí japonské motorky.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil každému, kdo už něco na moto najezdil a nehledá jen dopravní prostředek. Začátečník by se měl asi podívat po něčem jiném, ale to platí pro každý větší obsah. Moto Guzzi je především zábava, ale chce to nejprve trochu najezdit na slabších a lehčích motorkách.

Doplňky na motorce - NTX výbava + horní kufr + vyhřívané rukojeti + deflektor plexi + prodloužení předního blatníku

Recenze

Po silniční verzi Stelvia (2011), jsem přešel na NTX. Zůstal jsem u Stelvia, protože mne baví. Výměnu jsem neplánoval, ale konec výroby byl impulsem pro omlazení. Verze NTX má pár věcí navíc oproti předešlé silniční verzi, ale to není tak podstatné. Obě verze nabízí kopec zábavy. Je to nevšední stroj na který si člověk musí zvyknout, ale pak se těší na každou jízdu.
Doplňků není moc třeba. Jen to plexi - standardní tvoří ve vyšších rychlostech turbulence a tak doporučuji jiné příplatkové nebo deflektor.

15.9.2017:
Motorka má najeto cca 5000 km, ne vše však bylo OK. Na předešlé jsem nebyl na závady zvyklý, nová trochu zlobila - nejprve vypadlý konektor na startéru, následně únik olej z převodovky do spojky. Důvodem byl špatně uložený svazek pod nádrží již při montáži u výrobce, včetně hadičky odvzdušnění převodovky. Vše vyřešil ke spokojenosti prodejce v záruce, přetěsnění převodovky, oprava uložení svazku, nová spojka.

31.5.2018:
Aktuálně najeto 7.000 km, vše OK.

14.8.2018:
Moto je po servisní prohlídce v 10.000 km, provedené "autorizovaným servisem". Už vím kam příště na servis nejezdit, to se moc nepovedlo, ale dobře dopadlo.

21.10.2018:
Nasazeny pneu Pirelli Scorpion Trail II. Krásné podzimní svezení na nových pneu.

27.8.2019:
Najeto 17.500 km, vše OK. Navštívili jsme s motorkou zdejšího člena seikos , který ji trochu vylepšil (viz jeho profil). Je to opravdu velký rozdíl, žádné cukání v nízkých otáčkách, neprská do výfuku, plynulý zátah, stejná spotřeba - zatím velká spokojenost.

25.11.2019:
20.000 km, moto po pravidelném autorizovaném servisu v Pardubicích , mohu doporučit.

1.5.2020:
21.500 km, nové pneu Dunlop Trailmax Meridian

4.8.2020
24.000 km, motorka jezdí parádně. Vše funguje jak má. Svezl jsem se však na nové Hondě AT a tak po 6 letech na Stelviu přemýšlím o výměně, motorka je aktuálně na prodej.

19.8.2020
Motorka prodána.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
penous
penous napsal 12.12.19 v 17:17 10b.

oldyno
oldyno napsal 11.10.19 v 05:12 10b.

Všechno, co dává smysl, postavené na dvou kolech.

staroch30
staroch30 napsal 17.08.19 v 00:35 10b.

Ježiš, to je krásná mašina. Ať je furt kolama dolů!

abbany
abbany napsal 02.07.19 v 19:01 10b.

Stelvio je Stelvio...možná nám někdy to Stelvio italští Ingenýři omladí???

pkKun
pkKun napsal 03.04.19 v 20:32 10b.

Jo, jó, Stelvio. Jo, jó Moto Guzzi, když to máš, tak víš... I tu 85TT cos projel bych do budoucna chtěl.

Více komentářů



TOPlist