Koupil jsem jí už vloni, ale nějak jsem se nedokopal aktualizovat svou elektronickou garáž dřív.
První dojmy - Zamiloval jsem se do ní vlastně už před rokem v Jihoafrické republice, kde probíhal její úplně první test pro MotoHouse. Už tenkrát mi bylo jasný, že to bude adept v okamžiku, kdy doslouží má tehdejší KTM 990 ADV. Osud tomu chtěl tak, že mě mechanik KTM mašinu během poslední garančky neopatrnou manipulací poškrábal a já na těch pár škrábanců během jízd furt koukal a sraly mě, až jsem jí prodal. Ne že by mi sem tam nějaká jizvička tak vadila, ale štvala mě jizva, kterou jsem jí nezpůsobil sám... Těžko se to popisuje. No a další volba byla jasná...
Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele milující prašné cesty.
Doplňky na motorce - Padáky, světla, vyhřívané hefty, trojice origo kufrů
Recenze
Proč CRF1000L?
Inu, jelikož jsem pár let vlastnil její předchůdkyni XRV750 a byla to hodně příjemná a silná láska.
Nový litr dělá skoro všechno minimálně stejně dobře a mnoho věcí ještě lépe.
Navíc, než jsem jí pořídil, měl jsem na různých testovacích CRF 1000 L najeto okolo 3 tis km a tak jsem měl takřka 100% jistotu, že mě během jízd nebude něčím štvát.
Pravda, pár drobností se už našlo, ale IMHO žádná motorka na světě není dokonalá.
Tak další sezóna za námi...
Trochu jsem se bál, zda mi nadšení pro Africu vydrží, když budou uváděny novinky dalších výrobců na trh, avšak musím říci, že jsem do dnešního dne nenarazil na mašinu, která by moje požadavky splňovala lépe.
Je to tak. Tahle odjela v sobotu a nová včera přišla z Japonska
...ale už sa predsa len našla tá, ktorá ich (asi) spĺňa lepšie.
Ten nej univerzál