renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 150 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Camelspider
Vloženo 26.2.2017
Aktualizováno 26.2.2017
Zobrazeno 1 276x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1

Popis motorky


Hodná holka, ale trochu tvrdohlavá, hmmm...co ještě...je červená xD sakra to furt neni 30 znaků?

První dojmy - Je to dvoutakt no, první sem měl Yamahu a to bylo jiný kafe. Jede pěkně ale nemá startér a boční stojan. Když nemáte dost prostoru v garáži tak jí musíte nejdřív shodit ze stojanu, vytlačit, pak teprve nakopnout nasadit helmu a jet, což otravuje hlavně v létě, když nechce chytit tak kolikrát odjíždim spocenej jako krysa. Tyhle problémy sem na Yamaze neměl, stačilo nasednout už v garáži, levačkou sklapnout stojan a zmáčknout čudlik starteru a jet. Už nikdy nic s nakopávačkou nebo stupidním stojanem jako u fichtla.

Motorku bych doporučil pro - Podle mě je to motorka pro mladý, vypadá dobře i dneska, s nějakym 50ti kilovym teenagerem poletí jako drak, holky si vám nebudou stěžovat na malé sedlo spolujezdce, a když jí rozbijete tak vám táta neutrhne hlavu ale pošle vás maximálně na brigádu a za 10 klacků koupí jinou.

Recenze

Neměl sem prachy na lepší a Jawu sem nechtěl protože na tý vypadá každej jako dědek. Najel jsem na mý MZetce cca 15 tis Km, za celou dobu pro mě museli dojet jen dvakrát. Poprvé když mi došel benzín xD a potom se vyklepal z fajfky drátek a já neměl náhradní fajfku. Jinak vše ok, ale musim podotknout že se o ní dost starám takže je čistá zvenku i zevnitř a staré díly postupně vyměňuji. Je to hodná holka, pohodlná pro jednoho i pro dva, na delší trasy to neni, ale do 100km úplně v poho. Posez je pro vyšší postavy poněkud únavný, ale dá se na tom sedět různě takže když mě bolí záda natáhnu se jako na chopperu a je mi zase na pár KM dobře. Ale to vás začne trápit až tak po 50 km jízdy. Do terénu jsem jí chudáka nikdy nebral a nedoporučuju to, pokud se nechcete hrabat v eletrice a zkoumat kde vám co upadlo. Elektrika je jediný čemu na tom nerozumim, takže se snažim abych na to nemusel šahat. Když s tím budete potřebovat do servisu budete mít celkem problém, žádnej normální servis vám to nebude chtít vzít se slovy, že tyhle starý dvoutakty nedělá, tedy alespoň tady u nás na Budějicku, hodí se mít známého automechanika nejlépe starší ročník xD. Ovladatelnost je celkem slušná a docela se dá i klopit, ale bacha po čem jedete na písku nebo mokru vám ty tenoučký pnmeumatiky ujedou raz dva, takže se vyplatí sledovat silnici. Už jsem jí párkrát málem někam zapíchnul ale naštěstí se mi vždycky povedlo to ještě nějak usmlouvat xD. Co se týče motoru a převodovky, tak motor je svižnej, když dobře naladíte karbec tak jde do otáček jako stíhačka, výkon by celkem ušel, 9.5kw na tu váhu neni úplně nejhorší ale zdá se mi že má slabší točivý moment, ty rozjezdy jsou takové nejistější, do kopců moc netáhne, ale mírnější kopce dává v klidu a po rovince jede že lituju že to nemá 6tku. Což mě přivádí k převodovce která tu 6tku opravdu potřebuje, kvalty jsou moc dlouhý a mnohdy bych potřeboval přeřadit z trojky, která v té chvíli táhne až moc a ve vysokých otáčkách ale když tam hodim 4ku tak už to neutáhne (děje se to jen v kopcích samozřejmě). Jinak po rovince ale i vmírnějším kopci s ní nemám problém udělat 105-110km/h. Po rovince by jela i rychleji ale chybí mi tam výše zmíněná šestka. Jak to shrnout, no, na cestování je to malý a přeci jen je to socanskej krám takže riskujete že vás někde nechá, no a na ježdění po vesnicích, do krámu a tak, je zase moc těžká a když je vedro tak radši jedu autem. Podle mě je to motorka pro mladý, vypadá dobře i dneska, s nějakym 50ti kilovym teenagerem poletí jako drak, holky si vám nebudou stěžovat na malé sedlo spolujezdce, a když jí rozbijete tak vám táta neutrhne hlavu ale pošle vás maximálně na brigádu a za 10 klacků koupí jinou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hycomat
hycomat napsal 28.02.17 v 19:33 1b.

Si robíš srandu s tou fajkou? Oholiť koniec VN kábla, omotať okolo kontaktu sviece, prípadne poistiť tou maličkou maticou na konci a ideš ďalej. A pozri si pri akých otáčkach má MZ 150 max. kruťák. Ten motor musíš točiť.

Více komentářů



TOPlist