renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Scrambler (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TangoLima
Vloženo 13.2.2017
Aktualizováno 27.2.2019
Zobrazeno 5 510x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 10.06.2020, Uskutečněno: 25.07.2019, Zhlédnuto: 49x


Scram je enduro, takže potřebuje enduro stupačky. Tečka.
A teď ten dlouhý příběh. Kdo chce na Scrama stupačky, nemá moc možností. Dá se improvizovat a shánět informace na britských fórech, z jakých jiných endur pasují stupačky právě na Scrama. Pokud chce ale člověk jít rovnou do toho nejlepšího, co se dá koupit a zároveň se nepouštět do dobrodružství s tím, jestli budou nebo nebudou sedět, omezí se výběr pouze na Pivot Pegz.
Objednáno přes bohužel jediného lokálního dealera, který není vůbec dobrý, ale jelikož jsem je nepotřeboval nutně, smířil jsem se s tím, že je z prodávajícího budu zas dolovat tři měsíce.



To bych nebyl ale já, kdyby nebyl zas nějaký PROBLÉM.
Když totiž stupačky dorazily, i přes popis, že se jedná o stupačky na Scrama jsem je nemohl nasadit. Překážel totiž jakýsi výstupek na těle stupačky.
Co s tím, kua?! Stupačky za takový prachy a nepasujou?

OK, reklamaci s prodávajícím není možné řešit, umí blbě ovládat počítač i češtinu.
Psal jsem tedy přímo do Austrálie do Pivot Pegz a ti mi potvrdili moji nejhorší noční můru - firma, která jim obrábí stupačky zapomněla odfrézovat tento výstupek, který tam zbyl z polotovaru. Shit!
Musím ale Pivot Pegz pochválit - navrhli mi, abych zdarma poslal stupačky do Austrálie a že mi pošlou novou. Jelikož ale asi protinožci neznají, z jakého vzácného kovu že to mají Češi ruce, navrhnul jsem tedy, že to nechám odfrézovat místního soustružníka, ovšem pokud nepřijdu o záruku. PP souhlasili a jelikož je tedy břemeno odstranění problémů na mě, poslali mi na účet 20 dolarů, servisní set, krycí gumy na jízdu "on road" a omluvu.

Odfrézování byla hračka a stupačky konečně pasují,

A teď to nejdůležitější - jak se s nimi jezdi?
O 100 % lépe, jednak jsou širší a druhak se naklápí dopředu a dozadu, podle polohy jezdce. Jízda ve stupačkách mnohem lepší, na vlhku nekloužou. Taky lépe vypadají. Pokud jezdíte na zubech bez krycích gum, je jízda v keckách dost nepohodlná, ale to je problém lenosti, ne stupaček :)

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
T601 (23) napsal 15.06.2020 v 12:16

.... 100% potvrzuju ale logikou to nedokážu vysvětlit. Při první jízdě na "pivotech" jsem měl dojem, že sedím na jiný motorce. Smysluplná investice. Jo a ta ocel drží jak sviň a nebrousí se (kdysi jsem si trošičku ustlal na námraze


Nejnovější záznamy v deníku
  • TTP EFI Stage 2 Power Induction Kit

    Triumph Twin Power - legendární britská firma, která na konci roku 2022 ukončila činnost vyrobila kit pro kompletní předělání systému sání. Celý airbox šel ven, byl nainstalován moc pěkný hliníkový kastlik s podsedlovou

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 03.04.2023
    Uskutečněno: 02.04.2022
  • [2018] LSL Six Days světlomet + AltRider grill

    Je zvláštní, jak s každou výměnou low cost plastového nebo ošvindlovaného dílu klesá moje tolerance k ostatním dílům. Např. po tom, co jsem vyměnil světlo mi začala vadit plastová zrcátka a už teď vím, že další na řadě b

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 18.07.2018
    Uskutečněno: 18.07.2018
    Tachometr: 15km
    Komentářů: 2x
  • [2018] Motone - přemístění zadního brzdiče

    Zadní brzda u Scrama je skvělá - brzdí jako víno, blokuje kolo když chci a přitom se dá dobře dávkovat. Má ale jednu nevýhodu - umístění. Scrambler se čím dál tím více podobá enduru, ale zadní třmen umístěn zespodu ky

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 28.06.2018
    Uskutečněno: 28.06.2018
    Tachometr: 15400km


TOPlist